۸۲۲۸۲۲
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پولی شدن تونل‌های تهران منتفی شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: موضوع دریافت عوارض در پنج تونل شهری در حد یک پیش نویس در شهرداری بود و حتی شهردار هم با آن موافقت نکرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: موضوع دریافت عوارض در پنج تونل شهری در حد یک پیش نویس در شهرداری بود و حتی شهردار هم با آن موافقت نکرد.

علی اعطا که در یک برنامه رادیویی با موضوع «دریافت عوارض در تونل‌های شهری و چالش نبود درآمد پایدار برای شهرداری ها» در ارتباط تلفنی سخن می‌گفت، در این باره بیان کرد: این لایحه به عنوان پیش نویس در کارگروه های معاونت برنامه ریزی تنظیم شده و هنوز قطعی نشده و برای شهردار هم ارسال نشده و حتی به شورا هم نیامده است.

وی گفت: در یکی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون اعلام شد این موضوع در کمیسیون های شورا مورد بحث بوده و وقتی با عکس العمل مردم مواجه شدند شورا آن را منتفی کرده است، درصورتیکه اینگونه نبود و حتی به شهردار هم ارسال نشده تا آن را تأیید کند.

سخنگوی شورای شهر تهران متذکر شد: اگر این لایحه به شورا می آمد قطعاً در چنین شرایط اقتصادی به تصویب نمی رسید. اگر این لایحه به شورا رسیده بود شورا حتما همه ابعاد را برای تصمیم گیری بررسی می کرد. بنابراین این موضوع منتفی است.

وی در پایان مطلب در رابطه با حذف طرح زوج و فرد نیز گفت: این موضوع هنوز به شورا نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۰۰«محمد مهدی عسکری»۰۰

      آخرش پولی میکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته پولی کردنش کار منطقی و عادی محسوب میشه. در تمام کشور های پیشرفتا بزرگراه ها و تونل و پل ها و مسیر هایی هستند که بر خلاف اکثر مسیر ها دولتی و رایگان نیستند و عبور از اونها پولیه و عوارض داره و فکر میکنم بهشون
        toll road
        گفته میشه. هر کی استفاده کرد پولشو میدهو هر کی نخواست از مسیر فرعی طولانی تر میره
        این مسیر ها معمولا کیفیت و ضوابط بهتری دارند
        در حقیقت وقتی ما بپذیریم که پول استفاده مون از مسیر رو بدیم باعث میشیم راه های بیشتر و با کیفیت تری ساخته بشه و زمان کمتری از ما در ترافیک تلف بشه
        اگه هیچ پولی ندیم منابع مالی محدود دولت نمیتونه راه های مناسب و پرتعدادی بسازه و اوضاع همینجوری میمونه

    • لیلا

      خییلی لطف کردید . ازمحبتی که در حق ما کردید ممنون هستیم

    • بدون نام

      یه ترانه قدیمی بود، میگفت: مال من و شما رو میفروشن، در دم آخر، هوا رو میفروشن!!!

    • بدون نام

      پشت پرده اینطور هم نیست فعلا جوی مناسب این اجرایی شدن نیست

    • بدون نام

      البته تهرانیها اعتراضشان تاثیر گذار است

    • بدون نام

      گفتن ترافیک کم میشه خخخ پولی بشه معلوم چی میشه خخخخخ

    • بدون نام

      منم با نظرتون مدافقم اخرش پولی می کنن هزار تا اگر اما هم میارن قانون درست می کنن وخواهند گفت تو خارج از ایران هم همین طورخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله تو خارج هم همینطوره و بسیار منطقیه.. عبور هر وسیله در حد کمی به جاده آسیب میزنه و باید هزینه های آسفالت و زیر سازی و تامین برق و سیم کشی و لامپو تعمیر و نگه داری و هزاران هزینه ی دیگه رو کسانی که استفاده میکنند بپردازند

    • بدون نام

      چرا آخر چرا مردم را شرمنده کردید

    • بدون نام

      همیشه.اینه اول شایعه بعد اجرا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج