۸۲۲۹۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موریاسو: رمز شکست عربستان دفاع خوب بود

سرمربی ژاپن در واکنش به انتقاداتی که از نمایش این تیم مقابل عربستان رقم خورد مدعی شد تنها راه عبور از سد سعودی ها دفاع خوب بود.

ورزش سه: آمارهای به ثبت رسیده از بازی ژاپن با عربستان برای اولین بار در سال های گذشته نشان داد استراتژی سامورایی ها برای عبور از سد رقبا کاملا تغییر کرده است. درصد مالکیت ۷۶ درصدی سعودی ها مقابل ژاپنی که تنها ۲۴ درصد را در اختیار داشت آن هم در شرایطی که عربستان ۶۵۵ پاس داد و ژاپن تنها ۱۹۷ پاس در طول ۹۰ دقیقه داشت.

با وجود صعود ژاپن اما انتقادات از سامورایی ها به اوج خود رسید تا هجمه این انتقادات با واکنش هاجیمه موریاسو مواجه شود. سرمربی ژاپن با دفاع از تاکتیک های اتخاذ شده گفت:«با شناختی که از عربستان داشتیم خوب می دانستیم برای کنترل قدرت آنها باید نمایشی صبورانه ارائه بدهیم . عربستان یکی از قوی ترین تیم های این جام بود و خوشحالم بازیکنانم موفق به اجرای کامل برنامه ها شدند».

او ادامه داد:« کلید برد برابر عربستان سیستم تدافعی خوب ژاپن بود که از دقیقه اول تا آخر بدون اشتباه اجرا شد. برخی بازی ها شما باید مالکیت را به حریف بدهید تا به آن چه می خواهید برسید. در این بین مهم رسیدن به هدف و صعود است که ما به آن رسیدیم حالا آمارها زیاد نمی تواند مفید باشد».

موریاسو در ادامه بازی با ویتنام در یک چهارم نهایی اشاره و تصریح کرد:« ما همچنان باید به کار خود ادامه بدهیم. این بار با ویتنام بازی داریم که در دفاع و ضدحمله فوق العاده کار می کند از همین رو در این بازی ژاپن با استراتژی متفاوتی نسبت به بازی با عربستان به میدان خواهد رفت».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج