۸۲۲۹۳۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تابش: جذب مسلمان را نه تایید می‌کنم، نه تکذیب

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره انتقال محسن مسلمان به این تیم واکنش جالبی نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: مسعود تابش درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر, اظهار داشت: تیم در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد و یک بازی تدارکاتی خوب نیز مقابل تیم مقدونیه‌ای برگزار کرده است. همچنین قرار است ۲ بازی دیگر در این اردو برگزار شود و تیم هفتم بهمن‌ماه به اصفهان برگردد.

وی درباره فعالیت سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی, عنوان کرد: هنوز در نقل و انتقالات مشغول هستیم و قرار است دو بازیکن دیگر جذب کنیم که اسامی آنها را بعد از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان راجع به اینکه گفته می‌شود محسن مسلمان بعد از فسخ با باشگاه ذوب‌آهن قرار است به سپاهان بپیوندد به تسنیم گفت: هیچ اسمی را مطرح نمی‌کنیم و هرکدام از گزینه‌های نقل و انتقالاتی‌مان قطعی شد, اعلام خواهیم کرد. مذاکره با مسلمان را نه تائید و نه تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد سپاهان بازیکن خارجی جذب کند, گفت: فکر نمی‌کنم با این شرایط ارزی دیگر به دنبال بازیکن خارجی باشیم. یک وینگر و یک بازیساز لازم داریم که قرار شده, این پست‌ها را تقویت کنیم.

تابش در واکنش به اینکه سپاهان برای پست بازی‌ساز به مهندس (لقب محسن مسلمان) احتیاج دارد, گفت: من خودم مهندس هستم و سپاهان به مهندس دیگری احتیاج ندارد. (با خنده)

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه شایعه شده‌ بود باشگاه سپاهان با مشکلات مالی روبه‌رو شده است, تصریح کرد: شرایط سخت و همه هزینه‌ها سه برابر شده است. علاوه بر این ما چند بازیکن و مربی خارجی هم داریم که برای آنها نیز با مشکلات ارزی روبه‌رو هستیم اما با این حال خلاف اینکه گفته شده بود، بودجه ما کاهش پیدا نکرده و در نیم فصل همانطور که از قبل پیش‌بینی شده بود خوشبختانه تعدیل بودجه داشتیم.

وی راجع به وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و اینکه باشگاه سپاهان از برخی حواشی پیرامون تکمیل این ورزشگاه معترض بوده است, خاطرنشان کرد: باشگاه در سال گذشته ۲ میلیارد تومان برای ورزشگاه هزینه کرده است. شرکت توسعه و تجهیز نیز مشغول به کار است اما از قول من گفتند که برای تکمیل نشدن ورزشگاه, سلطان حسینی (مدیرکل ورزش استان اصفهان) باید پاسخگو باشد. من اصلاً چنین حرفی نزده‌ام. سلطان حسینی نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه و واقعاً پیگیر این موضوع است. روز گذشته با ایشان صحبت‌هایی داشتیم و مطمئناً خبر‌های خوبی در راه خواهد بود.

تابش ادامه داد: مشکلات حقوقی ورزشگاه در حال برطرف شدن است. امروز از این ورزشگاه بازدید داشتم و چادر‌های سقف طبقه دوم در حال انتقال بود و به زودی همه نواقص برطرف خواهد شد. نقش جهان با امکاناتی که دارد از لحاظ کیفی بالاتر از بسیاری ورزشگاه‌های کشور است. این ورزشگاه یک ورزشگاه ملی است و باید نواقص آن هرچه زودتر برطرف شود تا آماده برگزاری بازی‌های بین‌المللی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ معلومه دیگه پیخواد بره لنگ این بی ش...همیشه در خدمت این تیم بود ولی اخرو عاثبتش مثل بنگر نشه خوبه ک بره دسته 3

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج