جاباما
۸۲۲۹۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تجدید همکاری مک کاناهی و هاتاوی

استیون نایت فیلم جدید خود را که «Serenity» نام دارد از ۶ بهمن روانه سینماهای آمریکای شمالی و اروپا می کند و این فیلمی است که متیو مک کاناهی، آن هاتاوی، جیسن کلارک و دایان لین ایفا کنندگان رلهای اصلی آن هستند.

بانی فیلم: استیون نایت فیلم جدید خود را که «Serenity» نام دارد از ۶ بهمن روانه سینماهای آمریکای شمالی و اروپا می کند و این فیلمی است که متیو مک کاناهی، آن هاتاوی، جیسن کلارک و دایان لین ایفا کنندگان رلهای اصلی آن هستند.

تجدید همکاری مک کاناهی و هاتاوی

این یک فیلم جنایی و تریلر (دلهره آور) درباره ناخدای یک کشتی ماهیگیری است که زندگی آرامی دارد تا این که روزی همسر سابقش نزد او می آید و از وی می خواهد وی را از دردسرهایی که همسرش برای او می آفریند، رهایی بخشد و همسو با آن وی به فضایی پرفریب کشیده می شود. گفتنی است این فیلم قرار بود اواخر مهرماه امسال به نمایش درآید اما به دلایلی اعلام نشده به دل زمستان موکول شد، ولی صرفنظر از زمان اکران هم موضوع جالب و هم اسم و رسم بالا و مطرح هنرپیشه های فیلم به گونه ای است که می تواند فروش زیاد آن را تأمین کند.

این فیلم جدا از ویژگی های متفاوتی که دارد و وصف آن را کم و بیش آوردیم، تجدید همکاری بین دو ستاره نخست خود را نیز موجب می شود زیرا مک کاناهی و هاتاوی که نقش سازان اصلی این فیلم هستند، در سال ۲۰۱۴ در «بین ستاره ای» فیلم فضایی و خبرساز و ابتکاری کریستوفر نولان نیز به همکاری پرداخته بودند، ولی آن فیلم چهره های مهم دیگری مثل جسیکا شاستین را نیز در برداشت که از یکه تازی آن هاتاوی در جمع زنان داستان جلوگیری می کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج