۸۲۲۹۸۷
۴۹ نظر
۵۰۶۲
۴۹ نظر
۵۰۶۲
پ

این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

حلقه‌های کشتزار یا دایره‌های ربسیاری از این شکل‌ها مانند شکل‌های ساخته داگ باور، دیو کورلی و جان لاندبرگ ساخته بشر هستند. با این وجود، شکل‌هایی نیز بدون دخالت انسان و با منشا ناشناخته روی مزارع ایجاد می‌شود.

وبسایت عجیبترین : حلقه‌های کشتزار یا دایره‌های روی مزارع شکل‌هایی هستند که با خم کردن محصولات کشاورزی مانند گندم، جو، ذرت به وجود می‌آیند. این اصطلاح را نخستین بار پژوهشگری به نام کالین اندروز برای نامیدن دایره‌های ساده‌ای که روی آن‌ها مطالعه می‌کرد، به کار برد.
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

بسیاری از این شکل‌ها مانند شکل‌های ساخته داگ باور، دیو کورلی و جان لاندبرگ ساخته بشر هستند. باور و کورلی در سال ۱۹۹۲ به خاطر این کارشان موفق به دریافت جایزه ایگ‌نوبل شدند. با این وجود، شکل‌هایی نیز بدون دخالت انسان و با منشا ناشناخته روی مزارع ایجاد می‌شود. در توجیه علت این پدیده، فرضیه‌های متفاوتی بر اساس طبیعت‌گرایی، فراطبیعت و فراهنجار ارائه شده است. عمده فرضیه‌های فراهنجاری، این دایره‌ها را حاصل نشستن سفینه آدم‌فضایی‌ها یا فرآیند‌های فراطبیعی می‌دانند. مانند شکل زیر که در سال ۲۰۰۷ روی مزرعه‌ای در سوئیس ایجاد شده‌ است. این شکل‌ها، از دسته شکل‌های با منشاء ناشناخته هستند.
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

ژاپنی‌ها موضوع را آنقدر جدی تلقی کرده‌اند که هیئت‌هایی را برای بازدید از این دایره‌ها به اروپا و آمریکا فرستادند. نظر نهایی این است که این اشکال ثمره هنرنمایی موجودات فضایی باهوشی است که سوار بر بشقاب پرنده به زمین می‌آیند و به‌وسیله اشکال مرموز برای ما پیغام می‌گذارند و دوباره به سیاره خود بر می‌گردند.
ویژگی‌های این حلقه‌های عجیب

مسئله کشف و تشخیص آثار رادیواکتیو در این اشکال، موضوع را پیچیده‌تر کرده است. در تمام اشکال، آثار تشعشعات رادیواکتیو بتا و گاما (البته با شدت ضعف‌های متفاوت) تشخیص داده شده است و آزمایشگاه‌ها نظر داده‌اند که در بعضی از مزارع، مقدار اشعه بتا و گاما زیاد و در برخی کم است.
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

بسیاری از کسانی که از این حلقه‌ها بازدید می‌کنند، دچار واکنش‌های جسمی خاصی می‌شوند که از آن جمله می‌توان به حالت تهوع، سردرد، گیجی، احساس قلقلک و درد‌های گوناگون اشاره کرد. نظیر این نشانگان را می‌توان در ناخوشی‌های حاصل از تأثیر پرتو رادیواکتیو نیز مشاهده کرد.

گفته می‌شود که ساعت‌ها، تلفن‌های همراه، دوربین‌های عکاسی و به ویژه دستگاه‌های الکترونیکی که برای بررسی وارد منطقه می‌شوند، دچار اختلال می‌شوند و نیز ادعا می‌شود که قطب نمای هواپیماها، در بالای این مناطق به صورت دیوانه وار به چرخش درمی‌آیند.
پیغام آرسیبو

در سال ۱۹۷۴، اختر فیزیکدان مشهور آمریکایی، کارل ساگان، با کمک همکارش فرانک دریک دست به کار تنظیم و ارسال قوی‌ترین پیام رادیویی از کره زمین به مقصد ستارگان زدند. قابل ذکر است که قبلاً هم پیامی به صورت فیزیکی و در قالب یک صفحه از جنس طلا که بر روی آن اشکالی از تمدن انسان‌ها و اطلاعاتی پایه‌ای از حیات ذی شعور ضبط گردیده بود با همت شخص ساگان بر روی سفینهٔ پایونیر نصب و به خارج از منظومهٔ شمسی پرتاب گردیده بود.
اهمیت پیغام اخیر در این بود که با سرعت نور ارسال می‌شد، پس با سرعت بسیار بیشتری طی مسیر می‌نمود. البته بشریت برای رسیدن پیغام به مقصد و بازگشت جواب (از خوشه ستاره‌ای اِم ۱۳ که هدف این پیغام بود) باید ۵۰٫۰۰۰ سال صبر می‌کرد! این پیام بیشتر حاصل کار «درک» بود. با استفاده از کد گذاری به شیوهٔ باینری که شروع پیام را به توضیح پایه سیستم ریاضی ما یعنی همانا ۱۰ رقم اصلی داده بود، این امکان به وجود می‌آمد که گیرندهٔ ذی شعور قادر به قفل شکنی باقی مطلب گردد.
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

بیایید اول یک ذهنیتی از پیغام اصلی که در سال ۱۹۷۴ از آرسیبو فرستاده شد پیدا کنیم. آرسیبو در شمال ساحل پورتو ریکوست و شامل یک حفره دیسکی شکل طبیعی در یک صخره است. درون این صخره بزرگترین رادیو تلسکوپ جهان در عمق ۱۰۰۰ پایی ساخته شده است. رادیو تلسکوپ نوعی آنتن رادیویی است که در اخترشناسی رادیویی به منظور پیدا کردن و جمع آوری اطلاعات از ماهواره‌ها و کاوشگر‌های فضایی و هر گونه منبع رادیویی در فضا استفاده می‌شود.

این پیغام که به نام پیغام آرسیبو مشهور شد در ۱۶ نوامبر ۱۹۷۴ فرستاده شد که متشکل از ۱۶۷۹ کد ۰ و ۱ بود و فرستادنش کمتر از ۳ دقیقه طول کشید.
اما کل پیغام چه بود؟
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

ساگان به زبان ساده اینگونه تشریح می‌کند: پیغام نوعی تصویر سادهٔ گرافیکی را شامل می‌شود که چنین ترجمه می‌شود:

«این روش شمارش ما است از یک تا ده. این ۵ اتمی هستند که ما آن‌ها را مهم و یا حیاتی می‌دانیم: اکسیژن، هیدروژن، کربن، نیتروژن، و فسفر. این روش‌هایی است که می‌توان با ترکیب این اتم‌ها به مولکول‌هایی مهم دست یافت، با مثال‌هایی از این مولکول‌ها مانند زنجیره‌ای از قند‌ها و فسفاتها. در ادامه توضیحی از اینکه این مولکول‌ها در زنجیره‌ای به نام دی‌ان‌ای، پایه حیات ما می‌باشند. مخلوقی که ما باشیم، به طول ۵ فوت و ۹٫۵ اینچ قد دارد. حدود ۴٫۵ میلیارد (در آن زمان) جمعیت داریم که بر روی سومین سیاره از خورشیدمان زندگی می‌کنیم. ۹ سیاره در منظومهٔ شمسی ما وجود دارد، ۴ عدد از آن‌ها غول آسا بوده و دورتر از مرکز هستند، و یک عدد کوچک در کرانهٔ منظومه حضور دارد. این پیغام توسط یک رادیو تلسکوپ به قطر ۲٫۳۴۰ طول موج یا ۱٫۰۰۴ فوت ارسال شده است.»

در ۲۱ آگوست ۲۰۰۱ گزارشی داده شد مبنی بر پدید آمدن دو کشتزار نگاره جدید در کنار منطقه رادیویی چیلبولتون در همپشایر انگلستان، که هر دو شکل هر کسی را تحت تأثیر قرار می‌داد. یکی از آن‌ها به نام صورتک آدم نما نامیده شد و دیگری کدی بود شبیه به کدی که سازمان ستی (که در واقع آن موقع به طور رسمی وجود نداشت) با همراهی ساگان و دریک در سال ۱۹۷۴ به فضا فرستاده بودند.
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

اما پیغامی که موجودات بیگانه برای ما فرستادند درباره چی بود؟ پیغام آن‌ها هم مثل ما طراحی شده بود، با این تفاوت که خصوصیات آن‌ها را در بر داشت. متن دیکد شده پیغام به این شرح است:
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟
«سلام زمین. ما به پیغام شما جواب می‌دهیم که خود را معرفی کرده بودید. ما نیز زندگی هیدروکربنی داریم با ریاضیات و منطق مشابه. هرچند که دی‌ان‌ای ما متفاوت است. ما از شما کوچکتریم با سر‌های خیلی بزرگ. ما ساکن شدیم در سه سیاره در منظومه شمسیمان و در یک ماه. ما از رادیو تلسکوپ برای فرستادن این پیغام استفاده نکردیم بلکه از تکنولوژی اشعه تلپاتیک استفاده کردیم. ما از توانایی فضای چندگانه استفاده کردیم برای استراق سمع پیغام فضایی شما.»

خیلی از یوفولوژیست‌ها صورتک آدم نما را شبیه به تصویری که بر مریخ بود، نسبت دادند. این تصویر در بخشی از منطقه سیدونیا وجود دارد و توسط مدارگرد وایکینگ ۱ گرفته شده که در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۱۹۷۶ از سوی ناسا منتشر شد. در کنار چهره مریخ، هرم‌هایی نیز به چشم می‌خورد که باعث به وجود آمدن تئوری‌هایی مبنی بر ساخت اهرام مصر توسط موجودات بیگانه شد.
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

این تصویر بعداً توسط ناسا اینگونه توضیح داده شد که چهره مریخ چیزی جز تپه و خاک نیست که به علت زاویه مدارگرد و نور خورشید، اینگونه به نظر می‌آید که چهره یک انسان است.

یک سال بعد در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۰۲ شکل جدیدی در چیلبولتون در روی تپه‌ای کنار وینچستر، همپشایر پدید آمد. به درخت‌هایی که در کنار این مزرعه کاشته شده بود کربوود میگویند، از این رو این کشتزار نگاره به نام کربوود شناخته می‌شود.
این حلقه‌های عجیب و غریب را سفینه‌های فضایی ایجاد کرده اند؟

این بار هم یک صورت جدید به همراه کدی دیگر، اما صورت، صورت یک موجود بیگانه بود. شکل موجود فرازمینی ما را به یاد نژاد خاکستری‌ها (یکی از نژاد‌های احتمالی آدم فضاییها) می‌اندازد.

این موجود هوشمند عکس خود را با استفاده از دو نقطه سایه و روشن بر روی مزرعه تصویر نموده و پیام خود را نیز مکتوب کرده است. این موجود هوشمند از تکنولوژی دیجیتال انسان‌ها کاملاً آگاه و با خبر است. در رایانه‌های دسکتاپ از هارد دیسک استفاده می‌شود و اطلاعات به صورت صفر و یک در مبنای دودویی رمز و بر روی هارد دیسک ذخیره می‌شوند. این موجود هوشمند از بوته ایستاده به عنوان یک و از بوته خوابیده به عنوان صفر استفاده نموده است. سی دی و دی وی دی‌ها نیز از روش مشابهی برخوردارند و این موجود هوشمند از همین تکنیک که به زبان بشر امروزی است پیام خود را فرستاده است.

متن رمزگشایی شده:

«اخطار به حمالان (بردگان یا بندگان) هدایای غلط (کار‌های بیهوده - گمراهان) و پیمان شکنان. درد فراوانیست، اما هنوز وقت هست. اعتقاد بر این است که خوبی خارج از اینجاست. ما با فریب مقابله می‌کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشنای

      آفرین که نذاشتید نیم ساعتم از مستند منو تو بگذره سریع یه مقاله به اسم خودتون زدبد..خاک برسر بدبختتون کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خییییییلی خوووووووب گفتی

      • بی نام

        می بینی که منبع رو زده به اسم خودشم نیست

    • صبا

      من تا قبل از این مقاله تو برترین ها گفتم معتقدم فرازمینی ها وجود دارند و با تمسخر‌ یه عده مواجه شدم. الان با وجود این‌ همه نشانی ۱۰۰ درصد مطمئن شدم وجود دارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد سال پیش اگه کسی میگفت انسانها روزی به ماه میرن مسخرش میکردند همیشه اینجور ادما هستند

      • بدون نام

        درسته وجود دارن ولی از کجا معلوم این مسئله ربطی به فرازمینی ها داشته باشه

      • آرش

        آفرین باید جایزه نوبل امسال رو بدن به تو واقعا حیفته

      • بدون نام

        برای رسیدن به پاسخ سوال‌هاتون لطفا سخنرانی‌های دو قسمتی " رائیلیسم و یوفو‌پرستی " از استاد رائفی‌پور گوش بدین. کاملا بی‌طرفانه و با اسناد و مدارک همه چی رو توضیح می‌دن.

    • بدون نام

      چه مسخره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسخره ذهن عقب مونده توهه

      • Shqyq

        ولی من بهشون اعتقاد دارم/: شاید واقعا اونا اینجوری کردن زمینارو شاید میخوان چیزی بگن

    • بدون نام

      اگر واقعی باشه از ما پیشرفته تر وباهوش ترن

    • بدون نام

      من و پسر عموم a.t درستشون کردیم قبلا خط نوشتاری شما زمینیها را بلد نبودیم بیسواد فضایی هستیم دیگه
      ارادتمند E.T

      پاسخ ها

      • آرش

        خخخخخخخخ

      • بدون نام

        ها ها ها ها هااااا چه بامزه:|

    • بدون نام

      الان یه عده میان میگن اینارو هخامنشیان ساختن مثل اهرام مصر که گفتن ایرانیا ساختن خخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمقهای مثل تو هم زیاده کسایی که حاضرند بخاطر اعراب ایرانی بودن و تمدن خودشونو انکار کنند

      • بدون نام

        احمق خودتی که با این طرز حرف زدنت مدعی تمدن و فرهنگ هم هستی و به خاطر تعصب پوچت از همه کشور ها و قومیت ها متنفری

      • بدون نام

        ۱۸:۰۷
        احمق تویی که ندیدی هیچ توهینی نکرد فقط گفت امثالشماها اجداد و تمدن خودتونو حاضرید انکار کنید بخاطر یه قوم دیگه فعلا که تعصب احمقایی مثل توبیشتره

      • بدون نام

        12:19 بهتره اول چشماتو باز کنی و نظرا رو بخونی تا بفهمی توهینو کی کرد بعد حرف بزنی

    • Z.bj

      توی چندتا مجله قبلی تکذیب کرده بودین که
      نوشته بودین کار کانگوروها بوده و فرا زمینی ها حدس مزرعه دار ها بود

    • بدون نام

      حالا اینکه این نقش ها واقعی باشن یا نه رو نمیدونم
      ولی هم قرآن هم ائمه تا حدودی اشاره کردن به وجود موجودات فرازمینی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو یکی بهتر نیست اینجا چیزی نگی؟!

      • صبا

        مرسی که گفتی دوست عزیز

      • بدون نام

        برا چی چیزی نگه مگه تو خونت رنگین تره

    • بدون نام

      چرا همه این شکلا تو ءمریکا اروپاس
      !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در ایران هم دیده شده شما از شهر تا حالا بیرون نیومدی از کشاورزها بپرسی

    • negin

      این که فرازمینی‌ها وجود دارند کاملا اثبات شده‌ست. اما مساله اینه که باید چه اطلاعاتی رو از چه منابعی قبول کنیم. از کجا معلوم چندسال دیگه نگن همینا هم صحنه سازی برای اهداف دولت‌ها و فرقه‌ها بوده؟! :/ راستش من در این مورد یه کم‌مشکوکم. :/

    • negin

      با تصور این که این پیام‌ها واقعی باشن، ( که البته واقعا شک دارم و تا مدرک محکم نداشته باشم باور نمی‌کنم! )
      پیام آخری خیلی تامل‌برانگیز و عمیقه!
      وظایفی که فراموش کردیم و _ عهدی که شکستیم!_

      پاسخ ها

      • negin

        دیشب تا حالا خیلی درموردش فکر کردم و تقریبا مطمئن شدم این کار فرقه‌های انحرافی و جریان‌های متوهم توطئه‌ست! -_-

      • بدون نام

        کاش بیشتر توضیح میدادی چطوری این مفهوم را برداشت کردی

      • صبا

        واقعا. من رو هم تو فکر برد

      • negin

        زیاد درموردش فکر نکنید دوستان!
        این‌جا نمی‌تونم زیاد توضیحش بدم خیلی طولانی می‌شه ولی درهمین حد بگم که یه عده آدم بیچاره اعتقاد دارت ما حیاتمون رو مدیون فضایی‌ها هستیم وهرچی داریم از اون‌هاست و سعی دارن عقایدشون رو ترویج بدن؛ و حتی یه جا خوندم یه عده‌ای هستن فضایی‌ها رو عبادت می‌کنن! -_-
        خب کاملا پیداست چقدر دارن اشتباه می‌رن.
        ولی نکته‌ی خطرناکش اینه که متاسفانه یه عده فراماسون و فرقه‌های انحرافی مث این‌ها به شدت تلاش دارن این اعتقاد رو ترویج بدن و برای اثباتش هرکاری می‌کنن.
        خیلی از حرفایی که از زبون فضایی‌ها تو این پیام‌ها گفته شده خیلی شبیه حرفاییه که این آدما و فرقه‌ها می‌زنن. پس معلومه که نتیجه چیه!
        این یه داستان ساختگی مسخره‌ست و همش برای به انحراف کشوندن مردمه! پس بی‌خیالش بشین و زندگیتون رو بکنید عزیزان! :)

      • negin

        صبا جان! سعی کن زیاد درموردش فکر نکنی! توضیحاتم رو بخون متوجه منظورم می‌شی عزیزم!

      • بدون نام

        برای اطلاعات بیشتر (و صحیح) در این مورد سخنرانی های دو قسمتی " رائیلیسم و یوفوپرستی " از استاد علی اکبر رائفی‌پور رو ببینید کاملا بی‌طرفانه و با اسناد و مدارک محکم این موضوع رو توضیح می‌دن. می‌تونید این سخنرانی‌ها رو از کانال تلگرام با آدرس @masafbox دانلود کنید.

    • رضا زمانی

      واقعا اون شخص محترمی که این گزارش رو نوشته و اون شخص محترمی که این گزارش رو منتشر میکنه پیش خودشون چی فکر کردن؟ اصلا خودشون اعتقادی به این گزارش دارند؟ موجودات فضایی چیه؟ اخه چیزی بگین که با عقل و اعتقاد مردم ایران جور در بیاد ، ما مسلمان هستیم و کتابی داریم به اسم قران که کاملا دقیق و صحیح جهان پیرامون ما رو توضیح داده به ما اگه موجودات فضایی وجود داشت خدا به ما میگفت حتما . اگه از موجودات فضایی منظور جن و فرشته‌ها هستند که باید بگید جن و فرشته‌ها نه موجودات فضایی و آدم‌هایی فضایی. بعدش جن و فرشته‌ها هم اونقدر بیکار نیستن بیان نقاشی بکشن واسه ما. کلام آخر هم این که ما آدم‌ها وقتی تا کره ماه و مریخ سفر می‌کنیم و علم اونقدر پیشرفت کرده که خیلی کارهای شگفت آوری انجام میدیم دیگه فکر نکنم کشیدن چند تا نقاشی روی زمین در مقیاس بزرگ کار سختی باشه. حتی در زمان‌های دور. این آدم همیشه نشون داده میتونه خیلی کارها رو انجام بده . حیوون که نیستیم فقط یخوریمو بخوابیم. لطفا دیگه از این مطالب بی‌ارزش نذارید. با تشکر از برنامه خوبتون.

      پاسخ ها

      • مجید

        داداش طبق قران و روایات شکی در وجود موجودات و حتی دنیاهای دیگه نیست .

      • negin

        آقا رضا! وجود حیات و موجودات هوشمند فرازمینی کاملا اثبات شده! شما چه براساس قرآن و روایات بررسی کنی چه براساس علم نجوم و ... وجودشون خیلی راحت اثبات می‌شه!
        اما این که یه عده بیان بدون هیچ منبع موثق و هیچ مدرک محکمی چنین ادعایی رو مطرح کنن بحث برانگیزه! بیشتر به بازی‌ها و نقشه‌های احمقانه‌های فرقه‌ها و ... می‌خوره تا یه کشف علمی!

      • بدون نام

        مگه در قران گفته شده انسانها روزی به ماه میرن خیلی چیزا گفته نشده قران کتابیست برای ارشاد نه یک کتاب علمی اینو کی میخواید بفهمید

      • رضا زمانی

        با این موافقم که در این جهان هستی زندگی‌های دیگه‌ای هم به جز انسان وجود داره ، حتی یک حدیث هم از حضرت علی(ع) هست که اشاره میکنه به این موضوع که در گوشه کنار جهان هستی زندگی در جریانه و میگه شهرهایی همانند شهرهای ما وجود داره. ولی اشاره‌ای به ماهیت و جنسیت اونا نمیکنه که آدم فضایی هستن و از این چیزا. ما همین الان بر اساس قران میدونیم که قبل از خلقت حضرت آدم ، خدا دسته‌ای وجودات رو آفریده بود که روی همین زمین زندگی میکردن و بسیار شبیه انسان بودن. ولی بخاطر فساد و خونریزی زیاد نسلشون رو خدا از روی زمین برداشت. که الان بعید نیست اون موجوداتی که خدا در قران گفته همین انسان‌های نئاندرتال بوده باشن.
        و همینطور میدونم جن‌ها هم مثه ما زندگی میکنن روی همین زمین یا فرشته‌ها در عرش الهی. ولی جایی نه در قران نه در احادیث از آدم‌های دیگه‌ای که جایی غیر از زمین زندگی میکنن برده نشده. من با این موضوع مشکل دارم که بعضیا حرفایی میزنن که نه با عقل ما نه با فرهنگ ما نه با اعتقاد ما جور در نمیاد. کسی هم از خودش نمیپرسه ک در قرن ۲۱ وقتی ما به فضا میریم و برمیگردیم وقتی ما حیواناتی رو ب وسیله علم متولد میکنیم و هزاران کار دیگر آین نمیتونیم چهارتا نقاشی در مقیاس بزرگ رو زمین حک کنیم؟؟ کسی نمی‌پرسه آین این اسنادی ک تو این گزارشات ارائه میشه از کجا اومده؟ کی یا چه کشوری با چه فرهنگی و چه اهدافی این اسناد رو تائید کرده که اینا به دست آدم فضایی‌ها حک شده؟ اصلا از کجا معلوم قدمت دارن؟؟ و هزاران سوال دیگه ک میتونه تمام این موضوعات رو از هم بپاشه.

      • صبا

        اقا مجید درست میگن

      • بی نام

        پیام آخرشون تقدیم به شما حمال

      • بدون نام

        بدون نام یه تحقیق در مورد دانشمندایی که بخاطر علمی بودن قران ایمان اوردند داشته باش بی سواد تا بفهمی قران کاملا یه کتاب علمیه بر خلاف انجیل که اخلاقی و تحریف شدست

    • بی نام

      خیلی جالب بود. لطفا بازم از این مطالب بذارین

    • علی.......

      نمیدونم باور کنم نکنم که کسی بجز ما زمینی ها وجود داره یا نه ولی باز وقتی میشنوم چند میلیون سیاره وکهکشان وجود داره میلیارد میلیارد ها ستاره هست دوروبرما باز میگم خدا که اینهمه رو بخاطر ما که نیافریده حتما غیر ما موجودات دیگه ای داره

      ولی بنازم خدا رو فداش بشم چه قدرتی چه عظمتی این همه ستاره وسیاره تو فضا معلق ایستادن از ما میلیارد میلیارد کیلومتر فاصه دارن دلیلش چی بوده چرا اینهمه سیاره وکهکشان موندم تو کار خدا

    • ناشناس

      آفرین خیلی خوب گفتی
      در ضمن اسم منم صباست💖

    • بی نام

      دقیقا

    • بی نام

      اره

    • بی نام

      تو آسیا و ایرانم هس ولی خبر نمیدن یا ما نمیدونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج