۸۲۳۰۴۶
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

کواکبیان: با نشست ورشو مقابله به مثل کنید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست ورشو در لهستان با هدف اتخاذ موضوع‌گیری‌های ضد ایرانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی هر اقدامی علیه خود را پاسخ می‌دهد و با آن مقباله به مثل می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست ورشو در لهستان با هدف اتخاذ موضوع‌گیری‌های ضد ایرانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی هر اقدامی علیه خود را پاسخ می‌دهد و با آن مقباله به مثل می‌کند.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در تذکری شفاهی جلسه عصر امروز مجلس شواری اسلامی گفت: امروز تذکر من در خصوص دو موضوع خارجی و داخلی است. در خصوص موضوع خارجی می گویم که مسوولان لهستان برای اجلاس ورشو در حال دودوزه بازی کردن هستند؛ به ما یک چیز می‌گویند و به اروپاییان یک چیز دیگر. آنها باید بدانند و مسوولان باید به آنها بگویند که جمهوری اسلامی ایران هر اقدامی را علیه خود پاسخ می‌دهد و مقابل به مثل می‌کند.

وی افزود: در خصوص بازداشت خبرنگار پرست تی وی خانم مرضیه هاشمی توسط آمریکا باید بگویم: نحوه برخورد آمریکا با ادعاهای حقوق بشری سازگاری ندارد.

این نماینده مردم تهران اضافه کرد: شنیدم که معاون مطبوعاتی استعفا داده است و قیمت کاغذ مطبوعات افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل مطبوعات دچار مشکل شده است؛ همچنین در خصوص تولیدات دامی و قیمت گوشت دولت باید توجه کند؛ چرا که مردم در این حوزه مشکل دارند؛ چرا که این موضوع در شب عید مردم را دارای مشکلاتی می‌کند و دولت به این موضوع توجه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا میخاین یه کنفرانس با حضور کشورهای دوست جنگ زده ای مثل عراق و افغانستان و یمن و فلسطین برگزار کنین تا دنیا بنترسه از این همه ابرقدرت جهانی؟

    • بدون نام

      نشست ترشو برگراز کنید

    • ایرانی

      جناب کواکبیان . این مملکت کی باید روی آرامش ببینه ؟ بس نیست اینهمه سال جنگ و دشمنی با دیگران و بالعکس ؟ چطوره هر ایرانی یه چماق بگیره دستش و راه بیوفتیم از لب مرزهامون هر کس رو دیدیم بزنیم و بریم جلو . واقعا چرا . ؟ سیاست خارجی همش عداوت . سیاست داخلی همش اختلاس . واقعا که ......

    • جانباز

      سلام این اقای کواکبیان مردجنجال افرین مجلس خوب میگه مقابله به مثل خوبه راهکارش راهم بگو پرایدبه انها نمیدیم تاباشتربروندسرکاریاقطعات ماشین ندیم ااین اقافقط بلده حرف وفریادودادوبیدادشغل خوبی داردماهی چندین حقوق میگیره اگرمردی راهکارمقابله به مثل باورشو راهم بگوفبای الاربکماتکذبان وای به حالت

    • سیمرغ

      آخه چه کاری از شما ها ساخته است؟

    • بدون نام

      توروشناختیم به کف

    • بدون نام

      ای بابابریم کجا وپیش چه کسی شکایت کنیم ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج