جاباما
۸۲۳۰۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تمرین شاداب ملی‌پوشان در حضور پُرتعداد چینی‌ها

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران قرار بود با حضور سه دوربین پخش زنده تلویزیون‌های کشور چین برگزار شود،‌ اما از حضور آنها ممانعت به عمل آمد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با چین آماده می‌کند از ساعت ۱۸ به وقت محلی در زمین شماره ۳ استادیوم کریکت تمریناتش را پیگیری کرد.

* حضور گسترده خبرنگاران و گزارشگران کشور چین باعث تعجب مسئولان تیم ملی فوتبال و نمایندگان رسانه‌های ایرانی شد.حضور پرتعداد خبرنگاران چینی در تمرین امروز کاملاً مشهود بود و آنها پیرامون ترکیب تیم ملی و تاکتیک شاگردان کی‌روش در بازی‌های گذشته از خبرنگاران ایرانی سوال می‌پرسیدند.

*چینی‌ها امروز با دست پر و با تجهیزات کامل به محل برگزاری تمرین تیم ملی آمده بودند و سه کامیون بزرگ که تجهیزات پخش زنده تلویزیون‌های کشور چین را حمل می‌کرد، در کنار زمین تمرین تیم ملی مستقر شد اما مسئولان ایران اجازه حضور آنها را در تمرین ندادند. با توجه به اینکه برای حضور خبرنگاران در محل تمرینات تیم‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد و تعداد زیادی از خبرنگاران چینی در تمرین حاضر بودند مسئولان تیم ملی اعلام کردند زمین محل تمرین تیم ملی ظرفیت تجهیزات و امکانات خبرنگاران چینی را ندارد و به همین علت آنها موفق نشدند تمرین تیم ملی را به صورت زنده پوشش بدهند.

تمرین شاداب ملی‌پوشان در حضور پُرتعداد چینی‌ها

تمرین شاداب ملی‌پوشان در حضور پُرتعداد چینی‌ها

تمرین شاداب ملی‌پوشان در حضور پُرتعداد چینی‌ها

*گزارشگر تلویزیون CCTV یکی از شبکه‌های معتبر کشور چین در تمرین امروز حاضر بود و درباره بازیکنان محروم ایران در دیدار با چین سوالاتی را از خبرنگاران می‌پرسید وی همچنین در لابه‌لای صحبت‌های خود مدعی بود تیم ملی فوتبال ایران تیمی بسیار قوی است که بعید به نظر می‌رسد مقابل چین تن به شکست بدهد و آنها به این دلیل حضور گسترده در تیم ملی دارند چون حضور کارلوس‌ کی‌روس در رأس هرم تیم ملی ایران و همچنین لی‌پی در رأس هرم ملی چین بازتاب رسانه‌ای زیادی در بین کشورهای آسیایی خواهد داشت.

* پیش از آنکه تمرین امروز تیم ملی شروع شود باز هم بازیکنان مشغول زدن ضربه به سمت دروازه‌ها بودند که در این آیتم مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج‌صفی و سردار آزمون درون دروازه ایستاده و واکنش‌های جالبی داشتند. طی هفته‌های اخیر دروازه‌بانی بازیکنان تیم ملی در بازی‌های درون تیمی پیش از شروع تمرین سوژه اصلی بوده و بعضاً آنها اجازه نمی‌دهند علیرضا بیرانوند در تمرینات غیررسمی درون دروازه بایستد و خود آنها برای سرگرمی واکنش‌هایی را روی ضربات نشان می‌دهند.

تمرین شاداب ملی‌پوشان در حضور پُرتعداد چینی‌ها

* بخش اول تمرین تیم ملی به گرم کردن بدن‌ها اختصاص داشت و در بخش بعد بازیکنان به نوعی هندبال بازی کردند هیجان این مسابقه برای ملی‌پوشان به حدی بالا بود که وقتی تیم آبی برنده شد آنها با توپ به سمت تیم بازنده حمله کرده و از خجالت تیم سبز درآمدند. ضمن آنکه تیم برنده حلقه اتحاد تشکیل داده و به این شکل برتری خود را به رخ دیگران کشیدند.

* وحید امیری که دیدار با چین را به دلیل محرومیت از دست داده است در تمرین امروز پا به پای دیگر بازیکنان حاضر بود و در کارهای گروهی حضور داشت.

تمرین شاداب ملی‌پوشان در حضور پُرتعداد چینی‌ها

تمرین شاداب ملی‌پوشان در حضور پُرتعداد چینی‌ها

*با گذشت ۱۵ دقیقه از تمرین امروز ملی‌پوشان خبرنگاران به بیرون از زمین تمرین هدایت شده و اجازه تهیه گزارش از تمرین شاگردان کی‌روش را پیدا نکردند.

تیم ملی فوتبال ایران روز پنج‌شنبه در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج