جاباما
۸۲۳۰۷۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

بواتنگ: رئال؟ بهتر از بارسلونا و مسی وجود ندارد!

امروز کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی رسما به هواداران بارسا معرفی شد و ابراز امیدواری کرد که قرارداد قرضی او به دائمی بدل شود.

ورزش سه: امروز کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی رسما به هواداران بارسا معرفی شد و ابراز امیدواری کرد که قرارداد قرضی او به دائمی بدل شود.

بواتنگ از ساسوئولو با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بارسلونا منتقل شده و بند خرید ۸ میلیون یورویی نیز در قرارداد او وجود دارد. او ذخیره سوارز خواهد بود و امیدوار است با درخشش در ترکیب بارسا سال های بیشتری در این باشگاه ماندگار شود.

بواتنگ: رئال؟ بهتر از بارسلونا و مسی وجود ندارد!

بواتنگ در نشست خبری خود گفت: « ممنون از بارسلونا به خاطر فرصتی که در اختیارم قرار داد. بسیار خوشحالم و روزهایی باورنکردنی در زندگی ام را پشت سر می گذارم.

بازی برای بارسا یک افتخار بزرگ است. حس فوق العاده ای دارم. دیروز برای جدایی از هم تیمی هایم در ساسوئولو ناراحت بودم ولی فرصت بزرگی نصیبم شده بود و نمی توانستم پیشنهاد بارسا را رد کنم. حاضر بودم قدم زنان به بارسا بیایم و نه با هواپیما. وقتی از ایجنتم خبر را شنیدم، ابتدا باور نمی کردم. وقتی تایید شد همه چیز برایم باورنکردنی به نظر می رسید. پوشیدن پیراهن بارسا غرورانگیز است و بسیار خوشحالم. هدفم این است که سال های زیادی در بارسلونا بازی کنم.»

مسی و سوارز: « بازی کنار این دو یک افتخار است. مسی بهترین بازیکن دنیا و سوارز یکی از بهترین مهاجمانی است که دیده ام. تا قبل از این، بازی هر دو را از تلویزیون می دیدم و اکنون قرار است کنارشان بازی کنم.»

بواتنگ: رئال؟ بهتر از بارسلونا و مسی وجود ندارد!

مهاجم شماره 9 : « در آستانه ۳۲ سالگی، بازی در پست شماره ۹ برای من ایده آل است. البته من بازیکن چند پسته هستم و می توانم همه جوره به بارسا کمک کنم. الان خودم را یک مهاجم می بینم. مصدوم نیستم و همین شنبه ۹۰ دقیقه برای ساسوئولو بازی کردم. می دانم که در ترکیب ثابت قرار ندارم و باید ذخیره باشم ولی هر زمان که فرصت به من برسد، سعی خواهم کرد ارزش هایم را نشان دهم. دوست دارم برابر سویا در کوپا دل ری بازی کنم ولی تصمیم با مربی است.»

لالیگا: « لالیگا مهمترین لیگ دنیاست و زیباترین بازی ها را در آن شاهد هستیم. اینجا بهترین ها هستند و می خواهم با بارسا قهرمان شوم. اگر رویاپرداز باشید، رویاها می توانند به واقعیت بدل شوند. می خواهم الگوی خوبی برای فرزندانم باشم.»

هواداری از رئال و رونالدو : « الان بازیکن بارسا هستم. بارسا بهترین تیم دنیاست و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را نیز در اختیار دارد که مسی است. این را در ۱۰ سال اخیر ثابت کرده است. بهتر از بارسا و مسی در دنیا وجود ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نون به نرخ روز خور

    • بدون نام

      این باجی که به این پیر پاتال دادن اگه نگه نوکر خانه زاد بارسا هستم بعید نیست این که چیزی نیست گفته ها

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ فکر کردین فقط تو ایران آفتاب پرست هست؟ بابا بد فرم ترین آفتاب پرست ها تو خارج هستن نمونش هم این بواتنگ

    • بدون نام

      چقدر از آدم های دروغ گو بدم میاد آخه لامصب چند ماه پیش گفته بودی تو دنیا مثل رونالدو و رئال مادرید وجود نداره الان چی شده مرد باش راستش روبگو بگو الان بازیکن بارسا هستم و گذشته ها گذشته روی بارسامتمرکزم

    • بدون نام

      این چغندر قبلا یه چیزای دیگه میگف

    • بدون نام

      خلایق هر چه لایق

    • بدون نام

      درست گفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج