۸۲۳۰۹۸
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

انتقاد آیت الله سبحانی از اسراف گسترده در ادارات

مرجع تقلید شیعیان گفت: شاهد اسراف گسترده در ادارات هستیم، چرا مدیران دولتی خودروهای خارجی سوار می‌شوند، در حالی که باید آن‌ها خودروهای داخلی سوار شوند تا از تولید داخل حمایت کنند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله جعفر سبحانی شامگاه سه شنبه در دیدار اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن اظهار کرد: یکی از دلایل کاهش ارزش پول کشورمان تحریم‌ها است، اما مسائل داخلی هم در این زمینه نقش زیادی دارد.

وی ادامه داد: باید به دنبال تقویت بخش تولید و استفاده از ظرفیت‌های داخلی باشیم، در این راستا باید به تولیدکنندگان در کشور کمک شود، برای کمک به آن‌ها باید جلوی ورود بی رویه کالاهای خارجی به کشور را بگیریم.

مرجع تقلید شیعیان افزود: خودکفایی کشورمان در زمینه تولید گندم کار ارزشمندی بود، ولی هنوز در بازار به صورت گسترده در بخش پوشاک شاهد محصولات خارجی هستیم و تا زمانی که این محصولات باشد، تولیدکنندگان داخلی توان رقابت با رقبای خارجی خود را ندارند.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به تعداد زیاد شعبه‌های بانکی اظهار کرد: براساس آمار ۱۱ هزار شعبه بانک اضافی در کشور داریم، هم اکنون بسیاری از استفتائات رسیده به دفاتر مراجع عظام تقلید مربوط به عملکرد بانک‌ها در زمینه تسهیلات بانکی است، دیرکرد ربا محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در قانون اساسی برای جلوگیری از اسراف و تبذیر تاکید شد، اما با این وجود شاهد اسراف گسترده در ادارات هستیم، چرا مدیران دولتی خودروهای خارجی سوار می‌شوند، در حالی که باید آن‌ها خودروهای داخلی سوار شوند تا از تولید داخل حمایت کنند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: مجلس باید برای کاهش کارمندان دولت تلاش کند، چرا دولت باید چهار میلیون کارمند داشته باشد، باید کارها به مردم واگذار شود، تعداد کارمندان دولتی در کشورهای توسعه یافته بسیار کمتر از ایران است.

آیت‌الله سبحانی علما را دلسوز مردم و دولت دانست و تصریح کرد: باید نمایندگان مجلس علما را به جلسه‌های خود دعوت کنند تا آن‌ها درد مردم را برای نمایندگان مجلس بگویند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر وزارت خانه ها همایش های یک هفته بی خودی در کیش وسایر شهر های سیاهتی وسفرهای خارجی غیر ضرور راکم کنند که خرجهای میلیاردی روی دست دولت می گذارد می توان در نقاط محروم هزاران شغل ایجاد کرد

    • بدون نام

      در ادارات ما برای یک فرم بهت میدن میگن برو بیرون ازش کپی بگیر بیار برای خود من در بنیاد مسکن اتفاق افتاد.و یا برای طرح شکایت علاوه بر هزینه دادرسی جدیدا هم برای ثبت در سامانه سنا یازده هزارو پونصد تومن ازت میگیرند یکی هم نیست بگه چه خبره برای وارد کردن مشخصات تو کامپیوتر این مبلغ زیاد و گرانفروشی نیست؟

    • والنتیناخانم

      اقای سبحانی توادارات بخوربخوره کسی هم به کسی نیست بی شرف هاهمش مال مردم خوری اونوقت الکی میگن بیچاره کارمند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج