۸۲۳۱۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مرگ آهوهای یزد در استخرها!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با اشاره به این که توجه نکردن به گونه نادر آهو، انقراض آن را در پی دارد، گفت: براساس گزارشات بدست آمده تلفات جاده‌ای و سقوط در استخرهای بدون حصار مهم‌ترین عوامل مرگ آهو در مهریز است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با اشاره به این که توجه نکردن به گونه نادر آهو، انقراض آن را در پی دارد، گفت: براساس گزارشات بدست آمده تلفات جاده‌ای و سقوط در استخرهای بدون حصار مهم‌ترین عوامل مرگ آهو در مهریز است.

نیره پورملائی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به این که طبق آخرین سرشماری انجام شده ۸۵۰ راس آهو در منطقه کالمند بهادران زندگی می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به این که بیشترین تعداد آهوهای استان در منطقه حفاظت شده بهادران زندگی می‌کنند، توجه نکردن به آنها انقراض این گونه را در پی دارد.

مرگ آهوهای یزد در استخرها!

وی با بیان این که طبق گزارشات بدست آمده تلفات جاده‌ای نقش مهمی در مرگ این گونه دارند، افزود: ساخت جاده در منطقه حفاظت شده کالمند جان این گونه را تهدید کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد با اشاره به این که سقوط در استخرهای بدون حصار از دیگر عوامل تلف شدن این گونه جانوری در استان است، گفت: در مواردی مامورین اجرایی متوجه تلف شدن آهو داخل استخر مزارع شدند.

این مسئول با بیان این که اخیرا مامورین پاسگاه محیط بانی مهدی آباد در منطقه حفاظت شده آثار خون، موی آهو و یک تکه آرم پراید مشاهده کردند، خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت شناسایی وسیله نقلیه با هماهنگی نیروی انتظامی در حال انجام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج