۸۲۳۱۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عالیشاه: بودیمیر مهاجم باهوشی است

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در قطر به پایان رسید و مربیان و بازیکنان این تیم بامداد یکشنبه بعد از حدود ۱۲ روز از دوحه به تهران بازگشتند.

فرهیختگان: اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در قطر به پایان رسید و مربیان و بازیکنان این تیم بامداد یکشنبه بعد از حدود ۱۲ روز از دوحه به تهران بازگشتند. این اردو یکی از سخت‌ترین و نفس‌گیرترین اردوهای تیم پرسپولیس از زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم بود، چراکه فشار تمرینات بسیار بالا بود، به‌طوری که در روزهای آخر بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کردند. امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که اعتقاد دارد بازیکنان این تیم با وجود سختی تمرینات در قطر، ثمره آن را در نیم‌فصل دوم خواهند دید. گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با این بازیکن در ادامه می‌خوانید.

ماریو بودیمیر چند روزی است که به تمرینات پرسپولیس اضافه شده. او را چطور بازیکنی دیدی؟

به نظر من بودیمیر بازیکن با تجربه و باهوشی است. او به خوبی بلد است چطور به توپ ضربه بزند و در تمرینات و بازی دوستانه هم نشان داد که جای‌گیری را به خوبی بلد است. بودیمیر در دیناموزاگرب فوتبال بازی کرده و حتما بازیکن خوبی است که در این تیم به میدان رفته است. البته وقتی آقای برانکو این بازیکن را به پرسپولیس آورده، یعنی حتما توانایی‌های بودیمیر را تایید کرده است. به نظرم او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

در این اردو دو بازی هم انجام دادید و دو برد به دست آوردید. فکر می‌کنی برگزاری این بازی‌ها چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

خوشبختانه این دو بازی را بردیم اما در نظر بگیرید که ما در فصل بدنسازی بازی کردیم و فشار زیادی به بدن بازیکنان وارد شد. به دلیل حضور در فصل بدنسازی، بدن بازیکنان سنگین بود اما با همین شرایط هم برنده از زمین بیرون آمدیم. با صحبت‌های آقای برانکو برای برد در بازی‌های تدارکاتی به زمین رفتیم، چون تیم ما از هر بازی چه دوستانه و چه رسمی، برد می‌خواهد.

اردوی قطر در مجموع چطور بود؟

واقعا اردوی سختی را پشت‌سر گذاشتیم. البته می‌دانستیم فشار تمرینات در قطر به بالاترین حد خود خواهد رسید. به‌هر حال برای آماده‌سازی در نیم‌فصل دوم طبیعی بود این فشار به بدن بازیکنان بیاید. همه بازیکنانی که با آقای برانکو و مارکو کار کرده‌اند می‌دانند چقدر تمرینات آنها سخت است. مطمئن هستم در نیم‌فصل دوم ثمره این تمرینات سنگین را خواهیم دید.

در بازی دوستانه مقابل یوپن پاس گل دادی و ظاهرا برانکو از عملکردت خیلی راضی بود.

آقای برانکو به من لطف دارد، اما من در هر بازی‌ای که به زمین می‌روم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا مربیان، هم‌تیمی‌ها و هواداران از من راضی باشند. یکی از وظایفی که هر هافبکی دارد این است که بتواند مهاجمان تیمش را تغذیه کند و من هم تلاش می‌کنم تا این کار را به بهترین شکل انجام دهم. برای دادن پاس گل در هر بازی تلاش می‌کنم و امیدوارم با شروع لیگ برتر بتوانم همین روند را ادامه دهم.

بعد از دو پنجره محرومیت از نقل‌وانتقالات بالاخره شاهد حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس خواهیم بود. به نظر می‌رسد کار بازیکنان نیم‌فصل اول برای ثابت بازی کردن سخت خواهد شد.

اصلا این‌طور نیست! بازیکنان جدید اضافه شده‌اند تا به ما در رسیدن به موفقیت کمک کنند. ما در نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشتیم و مطمئنا با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط پرسپولیس بهتر هم خواهد شد. هدف همه ما درنهایت خوشحالی هواداران پرسپولیس است و تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج