۸۲۳۴۳۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

لیپی: مقابل ایران حق اشتباه نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال چین با تاکید بر اینکه حریف مرحله یک چهارم نهایی تیمش از خط دفاعی خوب و مستحکمی سود می برد، گفت: هدف ما این است بتوانیم سد دفاعی ایران را بشکنیم به پیروزی برسیم.

خبرگزاری مهر: مارچلو لیپی در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه تیم ملی فوتبال چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا مقابل ایران با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی گفت: فکر می کنم به خوبی توانستیم ریکاوری کنیم و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در مورد انتخاب ترکیب تیمش برای دیدار روز پنجشنبه برابر ایران گفت: نیاز داریم تا در تمرین امروز بار دیگر شرایط را بسنجیم و سپس درباره ترکیب تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در ادامه درباره حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ایران و تاثیر روی گل نخوردن این تیم در این رقابت ها افزود: ایران بهترین تیم آسیاست. آنها خیلی خوب خودشان را به سطح خوب رسانده اند. بازی های این تیم در جام جهانی توانایی هایش را نشان داده است.

مارچلو لیپی ادامه داد: این تیم خیلی خوب دفاع می کند و سخت هم گل می خورد. بازیکنان قدرتمندی دارد که کار را برای حریف سخت می کنند. شناخت کاملی از این تیم داریم و می خواهیم دفاع آنها را در بازی فردا شکست دهیم.

وی افزود: ما حق هیچگونه اشتباهی در بازی فردا نداریم. هر اشتباه می تواند برایمان خیلی گران باشد و ما را از هدف دور کند.

لیپی در ادامه درباره گل های خورده این تیم در بازی های قبلی و کار سخت مدافعان این تیم افزود: کار کردن روی ضربات ایستگاهی را انجام دادیم. می دانیم ایران هم روی این موضوع بسیار خطرناک است. تمرکز خودمان را روی این موضوع قرار دادیم و مشکلی روی این موضوع نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      اقای لیپی بایه خداحافظی شادمون کن.بدرود لیپی .بدرود کشور جنین ودرود ژاپن وبدرود ژاپن ودرود فینال اسیا وقهرمانی ایران عزیزم

    • تاجیم

      اقای لیپی بایه خداحافظی شادمون کن.بدرود لیپی .بدرود کشور جنین ودرود ژاپن وبدرود ژاپن ودرود فینال اسیا وقهرمانی ایران عزیزم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج