۸۲۳۴۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افزایش تنش بین راموس و سران رئال مادرید

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که درخواست اخیر راموس از مدیران رئال، باعث افزایش نارضایتی‌های باشگاه از او شده است.

ورزش سه: شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که درخواست اخیر راموس از مدیران رئال، باعث افزایش نارضایتی‌های باشگاه از او شده است.

به نظر می‌رسد که مشکلات موجود در باشگاه رئال مادرید روبه به افزایش است. شب گذشته برنامه «ال چیرینگیتو» از وجود برخی مشکلات پشت پرده در روابط میان راموس و مدیران باشگاه خبر داد.

طبق ادعای این برنامه، درخواست راموس برای افزایش حقوقش از ۱۰ میلیون یوروی فعلی به ۱۸ میلیون یورو به مذاق مسئولان باشگاه خوش نیامده است به خصوص که کاپیتان کهکشانی‌ها در حال حاضر ۳۳ سال سن دارد و در پایان قرارداد فعلی‌اش یعنی سال ۲۰۲۱، ۳۵ ساله خواهد بود.

افزایش تنش بین راموس و سران رئال مادرید

دلیل نارضایتی دیگر باشگاه از راموس ظاهراً عملکرد ضعیف او در رهبری خط دفاعی تیم در فصل جاری بود که گویا نارضایتی گروهی از بازیکنان تیم را هم در پی داشته است. اظهارات منفی راموس پس از اخراج خولن لوپتگی از سرمربیگری رئال مادرید درباره احتمال روی کار آمدن آنتونیو کونته هم مورد دیگری بوده که نارضایتی مسئولان باشگاه را از کاپیتان آندلسی‌شان به همراه داشته است.

چیرینگیتو در پایان به تیره شدن روابط راموس با برخی دیگر از اعضای تیم در رختکن هم پرده برداشته و مدعی شده است که حرکت خشن چندی پیش او روی هم‌تیمی‌اش رگیلون در یکی از جلسات تمرینی رئال مادرید، سبب شده که گروهی از بازیکنان تیم دیگر مانند گذشته برای مدافع میانی اسپانیایی تیم احترام قائل نباشند، از جمله ایسکو که ظاهراً حتی با راموس صحبت هم نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج