جاباما
۸۲۳۵۳۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پای‌ِ فیفا به جدال‌ عربستان و قطر باز شد!

فدراسیون جهانی فوتبال و ۵ کمیته و سازمان قدرتمند دیگر نسبت به اقدام شبکه عربستانی در پخش مسابقات فوتبال واکنش نشان دادند.

ورزش سه: فیفا و ۵ کمیته دیگر در گام مهمی که برای مبارزه با سرقت و ضد نقض کانال عربستان (beoutQ) برداشته شد، روز سه شنبه بیانیه ای مشترک برای تقبیح سرقت و نقض حقوق شبکه بین اسپرت قطر توسط کانال مشکوک سعودی و هر آنچه سرقت حق پخش انحصاری شبکه بین اسپورت است، صادر شد.

این بیانیه ی مشترک از طرف فیفا،کنفدراسین های فوتبال اروپا و آسیا،نماینده لیگ برتر انگلستان،نماینده ی لالیگا و نماینده ی بوندسلیگا علیه این اقدام شبکه سعودی امضا و منتشر شد تا به این ترتیب این کمیته ها و سازمان ها در دعوای دو کشور عربستان و قطر ورود کنند.

در این بیانیه به طور رسمی ،واضح و صریح اقدام شبکه بی اوت کیو عربستان مبنی بر پخش غیرقانونی مسابقات فوتبال که آخرین مورد آن جام ملت های آسیا بوده، محکوم شد و این عمل شبکه مذکور به طور واضح نادیده گرفتن حق مالکیت مخصوص کنفدراسیون ها و لیگ های حرفه ای اروپایست.

در ادامه ی این بیانیه آمده است: کنفدراسیون ها و نمایندگان لیگ ها به زودی با شرکاء و مراجع مشخص جهت پیگیری حقوق اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

این بیانیه ،چهارمین بیانیه در خصوص عملکرد شبکه بی اوت کیو عربستان بوده که اقدام به پخش غیر قانونی مسابقات جام ملتهای آسیا نموده است.پیش از این سه بیانیه نیز توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر شد که در مورد حق پخشی که منحصرا به بین اسپورت تعلق دارد ، به شبکه عربستانی تذکر داده است.

اولین بیانیه در ۵ ژانویه منتشر شد،که در آن اقدام برخی از شبکه ها مبنی بر پخش غیر قانونی مسابقات را خلاف توافق صورت گرفته در کنفدراسیون فوتبال آسیا دانسته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام و تاکید کرد که به طور کاملا جدی با هرگونه عملی که خلاف این توافقات انجام شود،برخورد می نماید و هرآنچه که برای احقاق حق شرکای تجاری خود لازم است ،انجام می دهد.

بیانیه دوم ،روز ۹ ژانویه صادر گردید که برای اولین بار اقدام شبکه بی اوت کیو عربستان مبنی بر پخش غیرقانونی جام ملت ها را محکوم نمود. با پخش غیرقانونی مسابقات توسط صدا و سیمای لبنان ،بیانیه سوم جهت جلوگیری هر چه زودتر این اقدام ، صادر شد.

در همه ی این بیانیه ها ،بر رعایت حق شرکای تجاری و صاحبان حق پخش مسابقات تاکید بسیار شده است و کنفدراسیون فوتبال آسیا حق قانونی خود در پیگیری این تخلف را محفوظ دانسته است.

در ادامه این مجادله حالا فدراسیون فوتبال آسیا در کنار ۵ کمیته و سازمان دیگر نسبت به این اقدامات عربستان سعودی واکنش نشان دادند تا به این ترتیب این جدال میان دو کشور، ابعاد تازه تری بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      سعودی ها ک ثروت مندن حاال جرا ازشبکه قطری دزدی میکنن پخش مستقیم مسابقات را؟

      پاسخ ها

      • مسعود

        چون زورشون میرسه سعودی ها خودشون رو حاکم کل اعراب میدونند و همینطور هم هست بجز سوریه و قطر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج