۸۲۳۵۵۲
۲۰ نظر
۵۰۰۰
۲۰ نظر
۵۰۰۰
پ

بودجه فصل قبلِ استقلال ۹۰ میلیارد بود!

مدیرعامل اسبق آبی‌های پایتخت گفت: مدیران استقلال تصور می‌کنند من آلترناتیوشان هستم.

خبر ورزشی: علی فتح‌الله زاده ابتدای هفته قبل با حمله ناگهانی باشگاه استقلال مواجه شد. یکی از رسانه‌ها با استناد به مدارکی که گفته شد یکی از مسئولان مالی باشگاه استقلال در اختیارش گذاشته، سند رو کرد که استقلال اگر امروز دچار مشکل شده به دلیل بدهی ۳۰ میلیارد تومانی دوران مدیرعاملی علی فتح‌الله زاده است.

پیرو این افشاگری که البته خبر جدیدی بین موضوعات مشابه در باشگاه استقلال نبود، شاهد واکنش تند فتح‌الله زاده بودیم و در نقطه مقابل سکوت مدیران استقلال که اگرچه این اقدام را تأیید نکردند ولی هرگز تکذیب هم نکردند!

در اوضاع بد مالی و برهم ریختگی شرایط این تیم در بحث یارگیری و برپایی اردو در منطقه‌ای بد آب و هوا در ترکیه فقط همین کم بود که مدیران استقلال با فتح‌ا... زاده سرشاخ شوند. روز چهارشنبه هفته قبل و بدون اطلاع قبلی تصویری از فتحی و فتح‌ا... زاده منتشر شد که دست در دست کاظم اولیایی با هم آشتی کرده‌اند. به همین بهانه با علی فتح‌ا... زاده حرف زدیم تا علت این قهر و آشتی سریع را بدانیم.

*چه قهر و آشتی سریعی بود؟

من با کسی قهر نبودم. اصلاً در همه این ماه‌ها یک خط مصاحبه از من پیدا نمی‌کنید که خلاف جهت حمایت از استقلال انجام داده باشم. اتفاقی که رخ داد از طرف باشگاه استقلال بود که آن هم یک موضوع تکراری شده و دیگر کسی حوصله این قبیل کار‌ها را ندارد.

*خبر داشتید قرار است با فتحی آشتی کنید؟

خیر! قرار کاری دیگری با آقای اولیایی داشتم که در محل جلسه با آقای فتحی مواجه شدیم.

*این چه اتفاقی بود که به این سرعت تمام شد؟

احتمال می‌دهم یک نفر این عزیزان را به این سمت و سو سوق داده است.

بودجه فصل قبلِ استقلال ۹۰ میلیارد بود!

*با آقای فتحی درباره این مسائل حرف نزدید؟

چرا، او هم با شرایط بدی مواجه شده است. حدود ۳۱ میلیارد تومان از پول اسپانسر برای این فصل را پیش‌خور کرده‌اند و این خودش رقم قابل توجهی است، به اندازه بودجه یک تیم در لیگ برتر! فصل قبل هم علاوه بر این مقدار ۶۰ میلیارد دیگر پول به باشگاه تزریق شده بود که با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت باشگاه فصل قبل ۹۰ میلیارد تومان بودجه داشته است!

با این حال هنوز کلی از بدهی‌های قبلی پرداخت نشده و هر روز هم کلی بدهکار دم در باشگاه صف می‌کشند.

*این اتفاق خوب بود یا نه؟

دست آقای اولیایی درد نکند. ما کدورتی با هم نداشتیم.

*فکر نمی‌کنید تشویق شما از سوی مردم در مراسمی مانند یادبود پورحیدری یا مراسمی این‌چنینی باعث بروز این مشکلات شد تا باشگاه استقلال با انتشار اسناد مالی شما را مقابل طرفداران تیم قرار دهد؟

متأسفانه برخی مدیران تصور می‌کنند من آلترناتیو آن‌ها هستم. برای همین هم از هر فرصتی برای کوبیدن من استفاده می‌کنند. در حالی که سوژه بدهی‌ها دیگر برای همه کهنه شده است. دوستی به من می‌گفت فقط دونالد ترامپ علیه‌ات مصاحبه نکرده است.

باز هم تأکید می‌کنم من آن بخش از مسائل مالی که مربوط به خودم می‌شده را پرداخت کرده‌ام و باقی‌مانده بدهی‌ها از دوران مدیریتم یا از مدیران قبلی انباشت شده یا سازمان تربیت‌بدنی و یا وزارت ورزش در اجرای تعهدات مالی‌شان نسبت به باشگاه عمل نکرده‌اند.

*اوضاع استقلال با این وضعیت چطور خواهد شد؟

قطعاً آقای فتحی روز‌های سختی را در پیش دارد و آرزو می‌کنم هرچه زودتر مشکلات با درایت آقایان برطرف شود، چون دور برگشت لیگ در راه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگ که دوبرابر خرجش. شده بدهی باشگاه لنگ بیشتراز اس اس هستش

      پاسخ ها

      • الکی خوش

        فقط چرند میگید

      • بدون نام

        عشقپوليس بایدم از تیم شيشتقلالي خرجش کنن چون چندین ساله یا اول شده یا دوم یا رفته فینال آسیا .با کمترین خرج ها .شما سند رو شده که چقدر هزینه کردید پس دیگه آنگه خودتون بما نزنید شنا حکومتی بودید و هستید .هه

    • ج

      قابل توجه دوستان استقلالی که میگن وزیر ورزش پول به باشگاه استقلال نمیدهد درصورتیکه دیگه دولت یا وزیرورزش دیگه نه به استقلال ونه به پرسپولیس پول نمیده بلکه ازطریق اسپانسر وراهای دیگه درآمدزایی وپول بدست می آورند به قول آقای فتح الله زاده فصل گذشته به استقلال نود ملیاردتومان پول دادن این پول کمی نبود فکر نکنم هیچ تیمی این مقدار پول درفصل گذشته هزینه کرده باشن.

    • بدون نام

      اونوقت اینها میان میگن وزیر بهما پول نمیده.وزیر فرق میذاره.وزیر نمیدونم چیکار میکنه.پس این90میلیارد چیه.17تابازیکن گرفتن میگن پول نداریم.3میلیارد دادن رضایتنامه شجاعیان .3میلیارد دادن رضایتنامه تبریزی.1میلیون دلار دادن اون بازیکنهای در پیت که شفر واسشون اورده .شفر نمیتونه کاری بکنه .مدیریت استقلال ضعیفه چه ربطی داره به وزیرداره.پرسپولیس اگه نتیجه گرفته فقط بخاطر برانکو هستش.وگرنه ادمهایی مانند طاهری کاری از دستشون بر نمیاد.

    • کاردوک

      نود میلیارد تو یک فصل .سوگلی حکومت و وزیره دیگه
      این فصلم تا قبل نیم فصل هفتاد میلیارد خرج کردن و جالبش اونجاست که همش زیر میخوابن.

    • مصطفی

      خودشون دارن اعتراف میکنن 90 میلیارد تومان هزینه کردند و هیچ رتبه در خور شانی بدست نیاوردن از اونور تیم رقیب یعنی پرسپولیس با پنجره بسته و بدون خرید حتی یک بازیکن تا فینال اسیا رفت به قول قدیمیا آفتابه لگن هفت دست ولی شام و ناهار هیچی!

    • محمد

      اون موقع که نعشه میکردی پول میلیاردی به جواد جون و اندو میدادی تیمهایه دیگه سه تا ستارشون رو هم میشد یه میلیارد داداش فتل بعد هم قسم نمازو مکه خوردی که سبصدو پنجاه میلیون دادی الان معلوم شد که نماز و روزه الباقی رو بندو بساط بوده خخخخخ برو نعشه کن که داداش فتحی بسلامتی میزنه

    • بدون نام

      بیا اون وقت میرن میگن به کیسه پول ندادن وزیر پرسپولیسیه . نه کیسه جان ها این چرتو پرتارو بزرگاتون میگن که حواستونو پرت کنن یه جایی دیگه که شما نفهمید که تیم نتیجه نگرفته شما ها طرفدارای کیسه هم هر سازی براتون میزنن میرقصید

    • بدون نام

      یعنی اگه پرسپولیس قهرمان آسیا میشد ترامپ به ایران حمله میکرد از سوزش زیاد اینا ۹۰ میلیارد پول گرفتن تو لیگ جام حذفی باشگاه های آسیا هیچ جامی نیاوردن هیچ افتضاح هم به بار آوردن اون وقت میان از سوزش زیاد کیسه ها میگن وزیر پرسپولیسیه خو د لامصبا شما یه جام بگیرید من خودم قول شرف میدم براتون شرکت آفتابه سازیو اسپانسر اس دق لالا کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ول دمت گرم حال کردم درست عین اقعیت ولی کیسه کشای حقیر اینقد اون زیر موندن که این جیزا رو نمیفهمن خخخخ

    • مملکت ویران

      قابل توجه دوستان استقلالی.دیگه چی میخوان بگین.فکرنکنم حرفی برای گفتن داشته باشین

    • بدون نام

      با این بودجه چه غلطی کردین !حیف از پول ! بازم بگید پول میخوایم !!

    • بدون نام

      ای حرومتون...

    • بدون نام

      اینها یک تخته کم دارندوذات ندارند خودشون خودشونورسوامیکنند بعدمثل قماربازهاکه میبازند زرمیزنند همیشه هزینه ششقلال بیشتربود

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      ای فتل فتنه گر !!! شما دیگه تاریخ مصرفت گذشته ، همه ی بدهی ها ،بی سرانجامی ها ،اخلال درکار مدیریت وفتنه گری ها واتیش ها از گور توبلند می شود ،چند صباحی شما ،روشن ،طباطبایی و... ذهنتان را ببندید و بگذارید مدیریت کارش را بکند ،شک نکنید اگه از امثال شماها بهتر نباشد ،بدتر هم نیست .

    • تاج کبیر

      بابا حاجی تو فقط به درد استقلال میخوری این مدیر ها محافظه کارند از ترس از دست دادن صندلی با این وزیر لنگی عین موش میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا حاجی تو خودت شلنگو گرفتی طرف کیسع کشا
        بدبختا داشتن بیچارگیشونو پشت وزارت پرسپولیسی قایم میکردن
        ک اونم ازشون گرفتی خخخ

    • بدون نام

      وزیر بازم پرسپولیسیه عایا

    • نقی معمولی

      این همه از فصل قبل و فصل جدید از اسپانسر پول گرفتن و خوردن ک معلوم نیست تکلیف پولها چی شد ‌هوادارا استقلال حق دارن ناراحت باشن چون فکر میکنن ک وزیر فقط ب پرسپولیس میرسه و هواشونو داره.درصورتی ک اشتباه میکنن .هم استقلال هم پرسپولیس طرف حساب شون اسپانسره .ک مدیران وقت استقلال تاسال ۹۹ پیش خور کردن .بعد میان میگن وزیر پرسپولیسی هست بابا تیم خودتون رو دریابید با این دزدی ها یی ک شده الکی تهمت هم نزنین.پرسپولیس نون بازوی خودشون رو میخوره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج