جاباما
۸۲۳۵۷۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

رتبه اول ایران در کشف مواد مخدر

مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی مقابله با مواد مخدر و جرم روز چهارشنبه در دیدار با ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایتخت اتریش با اشاره به اهمیت همکاری‌های دو طرف تصریح کرد که ایران در کشف مواد مخدر رتبه اول را در دنیا دارد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی مقابله با مواد مخدر و جرم روز چهارشنبه در دیدار با ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایتخت اتریش با اشاره به اهمیت همکاری‌های دو طرف تصریح کرد که ایران در کشف مواد مخدر رتبه اول را در دنیا دارد.

«یوری فدوتف» افزود: همکاری‌های دو طرف در حوزه‌های مسئولیت این سازمان در سطح مناسبی قرار دارد و آماده‌ایم تا تعامل خود را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه «ایران کشور مهمی برای ما محسوب می‌شود» افزود: ایران در کشف مواد مخدر در بین کشورهای جهان، در رده اول قرار دارد و وظیفه ماست که با تمهید و جذب منابع مختلف، از فعالیت‌های آن در این حوزه حمایت کنیم.

سراج نیز که برای شرکت در دهمین اجلاس سالانه مجمع بین‌المللی مراجع مبارزه با فساد در وین به سر می‌برد، در این دیدار با اشاره به همکاری‌ها و تعامل فی‌مابین ایران و سازمان مقابله با مواد مخدر و جرم و برگزاری سمینارهای مشترک در حوزه مبارزه با فساد، اقدامات و فعالیت‌های کشورمان در مبارزه با فساد را تشریح کرد.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور به‌عنوان مهم‌ترین نهاد در حوزه مبارزه با فساد، به دنبال مبارزه همه‌جانبه و پیشرفته با انواع فساد و همچنین ارتقای فرهنگ قانون‌مداری، و ایجاد نهادهای شفاف و پاسخگو است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشورمان در ادامه بر ضرورت عدم پذیرش تابعیت مضاعف مفسدان فراری که اموال عمومی را به سرقت می‌برند، و محاکمه و مجازات آنان تأکید کرد.

سراج همچنین با اشاره به معضل مواد مخدر و تشریح اقدامات ایران در مبارزه مؤثر با این پدیده شوم و صرف هزینه‌های سنگین انسانی و مالی، از عدم همکاری سازمان‌های بین‌المللی و کشورها در این حوزه انتقاد کرد و خواهان توجه جدی سازمان مقابله با مواد مخدر و جرم به تقویت منابع و ظرفیت‌ها و گسترش همکاری‌های مشترک گردید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدم احمد

      و مصرفش

    • بدون نام

      و رتبه اول در داشتن مواد مخدر

    • بدون نام

      عجب دستاوردی این رو تو برنامه اولین ها پخش کنید

    • بدون نام

      وبیشترین محتاط وبایدازمرزبگیرین نیادنه بعداینکه میادومرزبازبالا۴۰۰۰هزاراتباع خارجی افغانی چطورمیان به گفته دولت افغانستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج