۸۲۳۶۵۴
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

پارسایی: صدا و سیما جایگاه خود را از دست داد

بهرام پارسایی نماینده شیراز و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با انتقاد از عملکرد صداوسیما، گفت: صدا وسیما جایگاه ملی خود را از دست داده و سیاسی و جناحی شده است.

اعتماد آنلاین: بهرام پارسایی نماینده شیراز و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با انتقاد از عملکرد صداوسیما، گفت: صدا وسیما جایگاه ملی خود را از دست داده و سیاسی و جناحی شده است.

او ادامه داد: صداو سیما در زمان های مختلف مستنداتی می سازد و یا مسایل دیگر نشان می دهد که ملی بودن و استقلال خود را از دست داده و در مسیر یک جریان خاص در حرکت است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر یک نظر سنجی از عموم مردم شود خواهید دید که آنها هم به عملکرد صدا و سیما انتقاد دارند. اگر ما سخنی بگوییم شاید بگویند که سیاسی است اما مردم اشتباه نمی کنند. مضاف بر این برنامه‌های صدا و سیما نمی تواند مخاطب جذب کند و به همین دلیل بخش زیادی از مردم تمایل دارند که از رسانه‌های خارجی و تلویزیون های ماهواره‌ای استفاده کنند و برنامه‌های آنها را ببینند.

پارسایی گفت: صدا و سیما حتی در پخش فیلم و مستند و برنامه هایی که بتواند به جامعه نشاط دهد موفق عمل نکرده است و نمی بینم که برنامه خاصی برای بهبود این روند داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به پخش مستندات صدا و سیما، ادامه داد: دلایل متعددی در حال حاضر برای تحت فشار بودن و ناراحتی مردم مخصوصا در عرصه اقتصادی و فسادها وجود دارد، در این شرایط باید مردم را به حل مشکلات امیدوار کرد و نباید به یاس و دلخوری مردم دامن زد که بخش عمده آن بر می گردد به عملکرد صدا و سیما که انگار به منافع ملی دقت نمی کنند.

او در خصو راهکار بهبود عملکرد صدا و سیما، تاکید کرد: صدا و سیما باید واقع بین و واقع گرا باشد و واقعیات جامعه را مطرح کند و در راستای خواست و مطالبه عموم حرکت کند نه برای رضایت یک جناح وگروه خاص.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      حرف حق رو زده

      پاسخ ها

      • @

        مملکت تو این دو دوره دست اصلاحات بوده که این گند کشیده شده و هر جایی هر ارگان و نهادی رو که نگاه میکنی خائن و وطن فروش جاسوس هستش. دولت قبل یه اختلاس شد 24 ساعته از تریبونشون اعلام میکردن الان توی دولت ملا حسن اصلا نمیشه شمرد اختلاسو دزدی و غارت بیت المالو و وطن فروشارو

    • بدون نام

      شما خودتان را ناراحت نکن
      کسی تلویزیون نگاه نمیکنه
      یه وقتی تو ماشین رادیو گوش میکنند

    • م غلامی

      دقیقا با نظر اقای نماینده موافق هستم صدا سیما زمانی موفق هست که بی طرف باشد اگر صدا سیما درست عمل کند طرف دار گروه خاصی نباشد همه قبولش دارند دیگه لزومی نداره مردم رسانه های ماواره ای را به صدا وسیمای داخلی ترجیح دهند گفتن صدا سیمای ملی ولی وقتی صدا سیما در راستای خواست یک گروه عمل کند دیگه ملی نیست میشه میلی مردم واقعا می فهمند صدا سیما باید مخاطب جذب کند نه دفع کند

    • ابی

      شیر مادر حلالت باشه احسنت

    • بدون نام

      بعدمیگن۹۰درصدبیننده دارامثال رشیدپور وعلی صیا سوسول عقل بچه لواسانی اسفندیاری ملوچک مسولین باش

    • @

      پارسایی؟ مردم از مستندها یی که پخش میشه و همشم حقیقت داره ناراضی نیستن از برنامه های آبکی که ساخته میشه از برنامه هایی که بی محتوا هستند ناراضی هستن متوجه شدی؟ برنامه هایی که بی عرضگی این دولت و مجلس رو نشون میدن مردم از این برنامه ها اتفاقا استقبال هم میکنن. لطف کن همه چیو قاطی نکن

    • نااشنا

      در رسانه میلی رو باید پهن گرفت.

    • بدون نام

      دست کردی تو کندو چند کلنی از زنبورهای بی عسل و نیش زن !

    • آ زاد

      از بس دروغ میگه ،و جهت دار و مردمی نیست

    • بدون نام

      احسنت جناب پارسایی حرف دل مردم ایران را گفتی چون صدا و سیما با مدیریت سلیقه‌ای کار آمدی افضتا ح بر نامه های ضد اعصاب و روان مردم فقط بوجه حرام میکند

    • خسرو

      ببینم مگه هنوزم کسی هست تلوزیون اینارو نگاه کنه؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم به عملکرد صدا وسیما معترض هستند .صدا و سیمای ما رسانه ملی نیست بلکه به یک رسانه جناحی خاص و یک طرفه تبدیل شده و اعتباری ندارد.

    • مهدی آبی

      صدا و سیما تموم شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج