جاباما
۸۲۳۷۲۷
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تصادف عجیب، ماشین پلیس راه را چپ کرد

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد پراید، منجر به واژگونی خودروی سمند پلیس راه این استان شد.

ایرنا نوشت: جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد پراید، منجر به واژگونی خودروی سمند پلیس راه این استان شد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه افزود: این حادثه رانندگی حوالی ساعت ۷:۳۰ در کیلومتر ۷۵ خط جنوبی آزادراه زنجان - تبریز اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: راننده سواری پراید که خود نیز مصدوم شده بود بر اثر خستگی و خواب آلودگی، این حادثه رانندگی رقم زد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

عظیمی افزود: کنترل خودروی پلیس بر اثر شدت ضربه وارده توسط خودروی پراید از دست راننده خارج شد و پس از واژگونی با تابلوی کنار جاده برخورد کرده و متوقف شد.

وی تصریح کرد: راننده و افسر گشت پلیس نیز در این حادثه به صورت جزئی مصدوم شدند که به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی انتقال یافتند.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه راننده خودروی سواری، مقصر این سانحه رانندگی شناخته شد، گفت: در این حادثه به هر ۲ خودرو خسارت وارد شد اما میزان خسارت وارده به خودروی پلیس حدود ۵۰ درصد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پلیس برای حفظ جان همه از قراردادن سرباز پشت ماشین خود داری کند .سربازان با ماشین پلیس اموزش برای گواهینامه میخوان بگیرن ویا چند ماه بیشتر از صدور گواهینامه نمیگذره و صلاح نیست پشت ماشین ماموریتی و ویراژ ...قرار بگیره .

      پاسخ ها

      • بی نام

        چه ربطی داره؟ مبگخ از پشت زده دکتر

    • بدون نام

      من ماندم اینها چه وقت خود را برای کارهای خود مقصر بدانند

    • بدون نام

      خدابه فریاد راننده مقصربرسه

    • بدون نام

      دیگه ماشین نبود بزنی چپش کنی ولی خدارو شکر سالمی دلاور

    • بدون نام

      پایس که مقصر نمی شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باور کنید ۴۰درصد تصادفها ماموران گشت جاده مقصرن هرکجا جاده باشه ماشینشان میزارن دنبال ماشین هستن ببینن کی کمربند نبسته یکروز برف امده بود جاد خراب اینها امده بودن ماشین وسط جاده گذاشته بودن جلو یک ماشین هم گرفته بودن اونهم وسط جاده خدا خودش به دادمان رسید تصادف نکردیم اگر تصادف میکردیم باور داشته باشی اودوتا مامور نمیزاشتم سالم در برن چون مقصر صد درصد اونها بودن ولی اگر ما اونها میزدیم ما مقصر بودیم چون جاده بسته بودن اونجا هم مشخص نبود

      • بدون نام

        اگه راننده سمند از عقب زده باشد کاملاً مشخص است، وقتی پلیس راهور قادر به تهیه و خرید خودروی ایمنی جهت حفظ جان خود نیستند.!!! وای بحال مردم بیچاره،!! در پایان اگر پراید خواب آلود بود و از جاده منحرف شد،!!! چطوری خودروی پلیس اورا تعقیب کرد تا بزند بهش، این سمند از پشت سر پراید می اومده و از عقب به پراید زده، تمام،

    • بدون نام

      چون سمند ماشین پلیس راه بوده صد در صد پراید مقصره برای این قانون با آنهاست

    • بدون نام

      قشنگ ابکشش میکنن

    • فرهاد

      یه قانون نا نوشته است در هر حالت با خودروی پلیس تصادف کنی خودت مقصری

    • نااشنا

      دوطرف بیمه هستند و نگرانی وجود نداره

      پاسخ ها

      • علوی

        فکر می کنی سقف پرداختی خسارت توسط بیمه چقدره؟
        5 میلیون در هر تصادف

    • بدون نام

      ماشین پلیس هم سرعتش زیاد بوده و گرنه چپ نمی شد تذکری هم به پلیسهای زحمت کش اولا کمین کردنشون تو جاده بر خلاف عرف وانسانیت است وخود به خود باعث حادثه میشود ودنبال راننده خطا کار ویراژ دادن وجان مردم را به خطر انداختن هم بسیار کار نا پسندی است واینکه در بعضی ساعات مخصوصا عصر در برخی خیابانها حضور پیدا میکنند وآنچنان داد و فریادی بپا میکنند که خدا می داند وباور کنید ترافیک درست میکنند اگر یه راننده مشینش خراب شود ویا یک لحظه توقف کند آنچنان رفتار زشتی با آنها می کنند که انگار نه انگار که خود این عزیزان هم شهروند همین شهر هستن وحتی ملاحظه کسانی که در آن محل زندگی میکنند اگر یک بر خوردی با مامور شان بشه آنچنان ده تا مشینشان می آید وبدون در نظر گرفتن قضیه پشتیبانی میکنند از مامورشان وحق را پایمال میکنند اما مردم شاهد همه رفتار شما هستند از شما انتظار ادب همراهی با شهروندان محبت حسن اخلاق نجابت دارند باور کنید از هر صدتا جریمه پنج تای آن شاید به حق باشد نود وپنج تای آن کاملا ناحق است برای پر کردن جیب دولت است نه دلسوزی برای مردم

      پاسخ ها

      • بی نام

        اونجا بودی شما؟ چی شده بوده دیگه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج