۸۲۳۸۰۴
۵۲ نظر
۵۰۰۱
۵۲ نظر
۵۰۰۱
پ

آقای خیابانی، دوره اشک‌های مصنوعی تمام شده!

بازیگر سینما و تئاتر گفت: رسانه ملی به جای این که صداقت داشته باشد و حامی تیم ملی و سرمربی آن باشد، بزرگترین دشمن تیم ملی شده است.

خبر ورزشی: فوتبال همیشه نشان داده متعلق به قشر خاصی از جامعه نیست. مخصوصاً این که پای تیم ملی وسط باشد. وقتی تیم ملی کشورمان در تورنمنت‌های مهم مثل جام جهانی یا جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رود همه اقشار جامعه با شور و حرارت خاصی درگیر بازی‌های تیم ملی می‌شوند.

اگر تاریخ را ورق بزنیم متوجه پیوند عمیق ورزش و هنر خواهیم شد. پیوندی که در ایام بازی‌های ملی مثل جام ملت‌های آسیا که هم‌اکنون درگیر آن هستیم بیشتر از قبل خودش را نشان می‌دهد. در بین اهالی هنر افرادی هستند که به شدت به فوتبال علاقه دارند و اطلاعات فوتبالی بسیار بالایی دارند.

یکی از این هنرمندان حمیدرضا آذرنگ، بازیگر سینما و تئاتر است. به این بهانه با این بازیگر که خیلی جدی بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کند و پست اینستاگرامی‌اش در حمایت از کی‌روش بسیار مورد توجه قرار گرفت، تماس گرفتیم و در مورد تیم ملی، کی‌روش و شرایط این روز‌های فوتبال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

*آقای آذرنگ از پست اینستاگرامی‌تان شروع کنیم که به شدت مورد توجه قرار گرفت...

ببینید من در زمان جوانی فوتبال بازی می‌کردم و این‌طور نیست که چیزی در مورد فوتبال ندانم. کی‌روش هنوز نفس می‌کشد و با سربازهایش دارد برای ایران می‌جنگد، نمی‌دانم این همه انتقاد برای چیست؟ کی‌روش به تیم ملی شخصیت داده است و ما در حق کی‌روش بی‌معرفتی می‌کنیم.

به نظرم ما ایرانی‌ها استاد کهنه کردن زخم‌ها هستیم. مگر کی‌روش چه‌کار کرده که حتی رسانه ملی که باید بزرگترین حامی تیم ملی باشد او را می‌کوبد؟ کوبیدن کی‌روش یعنی نابود کردن تیم ملی. شاید کی‌روش هم در نوع رفتارش و صحبت‌هایی که می‌کند اشتباه کرده باشد، ولی با این صحبت‌ها نباید به تیم ملی ضربه زد. بگذارید بازی‌ها تمام شود و بعد هر انتقادی از کی‌روش و تیم ملی دارید، به زبان بیاورید.

*ولی خیلی‌ها معتقدند کی‌روش خودش این حاشیه‌ها را به وجود آورده است!

کی‌روش ۸ سال است در فوتبال ما حضور دارد و کاملاً همه اهالی فوتبال ما را می‌شناسد. امکان ندارد او بی‌دلیل از کسی انتقاد کند آن هم وسط بازی‌های مهم جام ملت‌های آسیا. حتماً چیزی دیده که از فدراسیون و وزارت ورزش انتقاد می‌کند. به نظرم وزارت و فدراسیون کاملاً مقصر هستند. کی‌روش در این ۸ سال کی و کجا به مردم ما توهین و بی‌احترامی کرده است که الان بار دومش باشد؟

آقای خیابانی، دوره اشک‌های مصنوعی تمام شده!

رسانه ملی به جای این که صداقت داشته باشد و حامی تیم ملی و سرمربی آن باشد، بزرگترین دشمن تیم ملی شده است. مجری‌ای که تازه دو سال است وارد این کار شده به چه حقی می‌گوید نباید صحبت‌های سرمربی تیم ملی را پخش کنیم؟ مجری و گزارشگر باید کارشان را درست انجام بدهند.

مجری که نباید جلوی ۸۰ میلیون ایرانی گریه کند. به نظرم کار این آقا توهین به مردم ایران بود و قبل از این که کی‌روش بخواهد پاسخگوی رفتارش و نتایج تیم ملی باشد، او باید از مردم ایران عذرخواهی کند.

می‌خواهم بگویم دیگر دوران این اشک‌های نمایشی و مصنوعی تمام شده است و مردم گول این آدم‌های به ظاهر احساسی را نمی‌خورند. ۲۳ بازیکن عزیز تیم ملی زیر نظر کی‌روش هستند، توهین به کی‌روش بی‌احترامی به بازیکنان ایران و تیم ملی است.

*عملکرد تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید سپاسگزار کی‌روش باشیم. او باعث شده سرمان را بالا بگیریم و همه آسیا از تیم ملی ما حساب می‌برند. یادمان نرود در سال‌های گذشته در بازی‌های آسیایی و مخصوصاً در بازی مقابل تیم‌های عربی چقدر دلهره و ترس داشتیم. خدا را شکر با این بازیکنان خوب و کادر فنی فوق‌العاده دیگر از مواجهه با هیچ تیمی حتی بزرگترین تیم‌های دنیا نمی‌ترسیم.

کافی است به بازی‌های تیم ملی در جام جهانی نگاه کنیم، اسپانیا با این همه ستاره در مقابل ما شوکه شد و فکر نمی‌کردند ایران چنین تیم ملی قوی‌ای داشته باشد. در این چهار بازی هم اقتدارمان را نشان دادیم و بدون گل خورده تا اینجا آمدیم. به نظرم تیم یکدست و کاملی داریم که امیدوارم سرانجام این تیم خوب قهرمان آسیا باشد.

*ستاره تیم ملی ما در این دوره چه کسی است؟

تیم کی‌روش یک ستاره ندارد، چون همه بازیکنان تیم ملی ستاره هستند و تیم ما متکی به یک فرد نیست. به نظرم یکی از مهم‌ترین حسن‌های تیم ملی همین قضیه است. در واقع تیم ملی ۲۳ ستاره دارد.

*بازی مقابل چین را چطور می‌بینید؟

چین در حد ما نیست و فکر نمی‌کنم بتواند برای تیم ملی مشکلی ایجاد کند. به نظرم سه بر یک چین را می‌بریم و به جمع چهار تیم پایانی صعود می‌کنیم.

*گل‌های ایران را چه بازیکنانی می‌زنند؟

طارمی، سردار و یکی از هافبک‌های تیم ما که فکر کنم قدوس باشد در این دیدار گل می‌زنند.

*تیم ما می‌تواند قهرمان شود؟

اگر حال تیم ملی را نگیرند قطعاً قهرمان می‌شویم. خدا کند بگذارند این تیم فوق‌العاده خوب و یکدست در آرامش کارش را بکند و بتواند با قهرمانی در آسیا دل این مردم را شاد کند. مردمی که در اوج مشکلات اقتصادی و اجتماعی دلخوشی‌شان همین تیم ملی است. البته متأسفانه یک نکته بسیار بد در بین بعضی از مردم ایجاد شده است.

*چه نکته‌ای؟

این که عده‌ای به خاطر تعصبات رنگی به تیم ملی پشت کردند و حتی در بعضی از موارد آرزوی باخت تیم ملی را کردند. به نظرم این موضوع فاجعه‌بار و مایه تأسف است.

*چرا برای حمایت از تیم ملی به امارات نرفتید؟

خیلی دوست داشتم برای حمایت و تشویق تیم ملی به امارات بروم، ولی متأسفانه درگیر دو سریال هستم، ولی دلم پیش تیم ملی است و هر جا که هستم برای بچه‌ها انرژی مثبت می‌فرستم. امیدوارم با جام قهرمانی به ایران برگردند.

*حرف آخر؟

من بهترین خاطرات ورزشی‌ام با روزنامه وزین خبرورزشی بوده و همیشه پای ثابت روزنامه شما هستم. واقعاً باید سپاسگزار شما باشم. در آخر می‌خواهم بگویم یک عده از موفقیت کی‌روش ناراحت می‌شوند، چون کسب و کارشان تعطیل می‌شود و به هم می‌خورد. امیدوارم به فریاد‌های کی‌روش پاسخ بدهند و اگر واقعاً جواب درست و قانع‌کننده‌ای دارند در نطفه خفه‌اش نکنند و به مردم ارائه بدهند. من به شخصه به احترام کی‌روش کلاه از سر برمی‌دارم و امیدوارم بعد از جام ملت‌های آسیا هم در تیم ملی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلاوری

      باگفتن اینکه چه روزنامه ای رامیخونی معلوم شدوابسته بچه باند مخوفی وچقدر خود فروخته ای

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      همه میدونن لنگیای وطن فروش بخاطر برانکوی دلال پشت کردن ب تیم‌ملی. اما کیروش ک مرده و داره فسادهای برانگوه رو رومیکنه بد شده هان؟ همینه ک مملکت پراز دزد شده

    • بدون نام

      اقای ازرنگ درود به شرفت خیلی از این اقایان چشم دیدن موفقیت تیم ملی رو ندارند ولی خدا بالا سر هست
      خدا جای حق نشسته به امید پیروزی تیم ملی وقهرمانی

    • بدون نام

      خفه شو احمق بیشعور.تو اگر یک ایرانی وطن دوست بودید کیروش را با ان همه توهینی که در طول 8سال انجام داده درک میکردید.پس گم شو کیسه کش .

    • بدون نام

      لایک افرین

    • بدون نام

      درود بر تو انسان فهیم

    • بدون نام

      بغض یادتون رفت:))

    • جهان

      آقای آذرنگ این شما بازیگرا هستیندکه اشک مصنوعی میریزید وخنده های نمایشی میکنید.از قدیم گفتن کافر همه رابه کیش خود پندارد

    • بدون نام

      پاچه خواری بازیگر کیسه کش

    • بدون نام

      چند میگری مطلب کیروش پرستانه میزنی؟

    • بدون نام

      این نشریه چندی بعد از گربه های خیابون هم مطاب در مجیز کیروش خواهد زد #شک_نکنید

    • بدون نام

      مزدوران دلال موزامبیکی

    • بدون نام

      سر تیترو خیلی خوب و عالی اومدی

    • مهدی آبی

      وطن فروشای بدبخت کی روش کبیر که رفت میفهمید چه کلاهی سرمون رفته

    • بدون نام

      درود به شرفت حرف دلمو زدی

    • بدون نام

      آقایی که یک بازیگر بیشتر نیستی هرکدام مارو بگیر روزی فوتبال بازی کردیم ولی وقت ما برای این آب و خاک بعنوان بسیجی بدون هیچ چشم داشتی میجنگیدیم هیچ وقت اجازه به هیچ اجنبی نمیدیم بخاطر یک بازی فوتبال به ملت ما توهین کند شما کجا بودی وقتی همین سالهای این فوتبالیستها ۴۸ساعتدحتی اب خوردن نداشتن آیا تو بخاطر اینک از گشنگی نمیدی نان خوشکه یکماه اب میزدی تا نیم بشه بخوری تادربرابردشمن نای مقاومت داشته باشی پس نگو کی روش زحمت کشید میلیاردها پول از جیب خانواده همون رزمندگان که اکثرشون الان تو این مملکت سرپناهی هم ندارند بجیب زده پس برخوردی کنار گود نشین وبا چند فیلم بازی کردن برای هشتاد میلیون نسخه نپیچ لطفآ اون دیگه کسی سراغ اون بسیجی ها نمیگیرد میان شمارا با سلام وصلوات میارن تا درمورد این ملیت و حق حقوق کی روش بحث کنید کمی به وجدانمون مراجعه کنیم

    • بدون نام

      به عنوان یک پرسپولیسی، با حرفهاش موافقم. صد تا پرسپولیس، فدای یک تیم ملی. حتی اگه یک پرسپولیسی هم توش نباشه.

    • بدون نام

      کیروش شخصیت به تیم داده یه عده عملی که کارنامه اشون محرز کاسه داغ تر از اش شدند کیروش مارا از اما اگر ها راحت کرده اقای میناوند شما را بر ا .... مگه دستگیر نکردند شما کسی نیستی اظهار نظر میکنی کیروش خیلی بزرگه اقای جواد گریان اشگ تمساح نریز ملت ما می فهمند

    • تهرانی

      کاربه جایی رسیده که بازیگرای فیلم های اشغال هم درمورد فوتبال ومجریهای ورزشی نظر میدن..همه میخوان خودشونو یه جوری مطرح کنن..همه توکارهم دخالت میکنن..همه شدن فوتبالیست..اخه بگوتاحالا باشورت ورزشی عکس گرفتی که حالا میگی منم فوتبالیست بودم؟؟سرت توکارخودت باشه لطفا..

    • ارخی

      فول آبشن لایک

    • محمد

      درود بر آقای آذرنگ عزیز
      حرف دل مردم را زدید.... ایول.
      همچنین درود بر کیروش بزرگ و فهیم.
      و ننگ بر دشمنان ملت و ننگ بر وطن فروشان خائن.

    • بدون نام

      بابا یازده نفر گذاشتیم دفاع همچین میگی سرمان بلنده انگار قهرمان جهان شدیم

    • ایرانی

      کلا همتون لایق همدیگه هستین .

    • بدون نام

      وای هر ننه قمری شده کارشناس . برو بازیت را بکن اقای بازیگر . مردم خیلی بیشتر از شماها میفهمن منتها مثل شما تریبون در اختیارشون نیست

    • بدون نام

      ما ایرانیها اجنبی پرست شده ایم اگر این حرفهایی که کیروش زده ی نفر ایرانی میزد همین اقایون نخود هر آش میگفتن به تو چه ربطی داره تو برو تیمت را تمرین بده

    • بدون نام

      احسن . خیلی سخت میگیریم و زود قضاوت میکنیم باید قبول کرد کیروش در فوتبال ما تحول ایجاد کرد .. ترجمه اش بد بود ولی ماها چکار کردیم

    • بدون نام

      #خبردلار که میگن یعنی این

    • محمد

      یاد فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی افتادم...خخخخ
      واقعا خیابانی چند گرفته واسه فیلمی که اون شب بازی کرد؟

    • بدون نام

      در مورد آقای خیابانی درست صحبت کن خیابانی اهل فیلم بازی کردن نیست امثال شما هر روز یک نقش بازی میکنی فوتبال را ببازی خیلی بهتر است تا اینکه هرروز بهت توهین بشود

    • بدون نام

      گمشو بابا

    • سهیل

      اخه جوجه فوکولی توروچه به فوتبال

    • بدون نام

      دوره زر زدن ادم های دو رو و متملق و چاپلوس هم تمام شده شما کی باشی اصلا

    • بدون نام

      درودبه شماحرف حق زدی دشمنی باکیروش یعنی دشمنی باایران وایرانی وتمدیدبایدبش قردادکیروش کبیر

    • طغرل

      دمت گرم آقای آذرنگ....کاش همه افکار شما رو داشتند.

    • بدون نام

      اگه از فوتبال سردر نمیاری صحبت نکنید ! هنربندان ول نکن نیستن کی روش اندازه دوبرابر تیم ملی انگلیس در دو جام جهانی و نصف قاره دلار گرفته .

    • سجاد

      خفه بابا تو برو دنبال کارت جوجه کیروشی پور .برانکو سرورتونه

    • بدون نام

      برتر اینم بنویس که این مردم رو چی فرض کرده؟ راجب پخش و تنها کاری که تلویزیون میتونه انجام بده و نمیده ! تحریم مردم و سانسور زن ایرانی برای خود ایرانی هست ! خودشون چون ماهواره دارن میدونن که از اون زاویه نگن که بیکار میشن شهامت داشته باش دادا

    • بهرام عاشقی

      آفرین مردهای نترس وباعدالت ایران زمین

    • بدون نام

      خدا پدرتو بیامرزه

    • بدون نام

      دقیقا

    • ایرانی

      واقعا احسن چندتا مثل آقای آذرنگ حقیقت را می گفتن نه فوتبال بلکه کشور هم درست می شود
      آقای ده نمکی تحویل بگیر بلد نیستی حرف بزنی مگر زور حرف نزن خدا نکند بیاد دوباره بکوید چرا به چین 3 تا زدین چون آنها وسایل ما را تهیه می کنند
      زنده باد ایران زنده تیم خوب ایران زنده باد راستگو ها

    • javad persian

      درود بر تو
      بهترین پاسخ ها رو دادی ممنونم بابت این فهم بالا

    • بدون نام

      واقعا که آفرین بر این دید وسیع و حس وطن دوستی و عشق به تیم ملی و کادر فنی و بازیکناش،احسنت

    • بی نام

      دمت گرم کاملا درست و منطقی بود حرفاش،،
      الان یه عده میان(همونایی که دوس دارن تیم ملی ببازه)میان فحش و بدو بیرا میگن
      خخخخخ

    • کرستیانوRonaldo

      احسنت به حمیدرضا.من هم کلا هم را به احترام کیروش و تیم ملی بر میدارم

    • کرستیانوRonaldo

      خیابانی باید از ملت بخاطر ادا و اطوار عذر خواهی کنه.و اون میثاقی کوچولو و تازه وارد باید با تیپا بیرون بشه از سیمای ایران

    • ho

      جناب آذرنگ بنده هم با شما هم عقیده ام و لطف کنید از پالسهای انرژی مثبتی که به تیم ملی ایران میدهید ادامه دار وبلکه بیشتر هم انجام دهید . به امید قهرمانی ایران وکیروش یکصدا جاوید ایران .

    • ابوذر مهدور

      معلومه استقلالی هستی هیچکس قلبا آرزوی باخت تیم ملی را نکرده نمیکند اینکه کیروش حده اقل چهل میلیون طرفدار پرپولیسی را نادیده میگیرد و پا روی احساسشان میگذارد و هرچه دوست دارد میگوید فاجعه است در صورتی که هیچ مصاحبه ای از برانکو علیه ایشان نشده بود ما که میدانیم تمام بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند به هوای حضور در تیم ملی و سفارشات کیروش بوده ولی بازهم عیبی نداره عشق شمارو عشقه

    • فرهاد

      واقعا گل گفتی

    • رفیع زاده

      اصن این آقا کی هست ک حرف-زده?برترینها واقعا مزدور کیروشه

    • بدون نام

      ابن آقا هر کی هست هم نفهم است و هم چرن میگوید هم لیاقت ندارد چون اگر داشت کسی که ناراحت است تیم باخت کرده به اوتوهین نمی کرد

    • بدون نام

      ابن آقا هر کی هست هم نفهم است و هم چرن میگوید هم لیاقت ندارد چون اگر داشت کسی که ناراحت است تیم باخت کرده به اوتوهین نمی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج