جاباما
۸۲۴۰۱۱
۲۴ نظر
۵۰۰۵
۲۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تحصن مخالفان پالرمو و CFT به روز دوم رسید

تحصن دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مسجد لولاگر تهران در مخالفت با تصویب پالرمو و CFT به روز دوم رسید و تحصن کنندگان ضمن تاکید بر اینکه راه‌حل اکثر مشکلات در داخل است اعلام کردند با تصویب لوایح استعماری مشکلات افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: تحصن دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم در مخالفت با تصویب پالرمو و CFTدر مسجد لولاگر تهران به روز دوم رسید.

بنابراین گزارش نخبگان دانشجویی و حوزوی متحصن در مسجد لولاگر همچنین در ادامه تحصن خود با انتشار بیانیه شماره یک خود ضمن تاکید بر اینکه راه‌حل اکثر مشکلات کشور در داخل است اعلام کردند که با تصویب لوایح استعماری مشکلات افزایش خواهد یافت.

در این بیانیه آمده است: تجربه برجام به ملت ایران ثابت کرد که مذاکره بدون تضمین اجرا نهایتا منجر به تعمیق مشکلات و از دست دادن فرصت‌ها می‌شود، فلذا این امر مسلمی است که دادن امتیاز‌های ننگین جدید نه تنها مرحمی بر درد جامعه نیست بلکه خود زخم عمیقی است که بوی تعفن اش مشام همگان را پر کرده است!

برجامی که در یک گمانه زنی اشتباه، قرار بود همه‌ی مشکلات کشور را حل کند و تمامی تحریم‌ها را رفع کند لکن مدتی نگذشت که به دلیل کمکاری دولت و وزیرانش و با معطوف کردن همه‌ی مشکلات به خارج از مرز‌های کشور، فشار‌های طاقت فرسای اقتصادی به مردم عزیزمان علی الخصوص اقشار مستضعف جامعه وارد کرد.

چندی نگذشت که خالی بودن دست برجام تضمین شده با قسم و آیه و استدلال‌های از پایه اشتباه، برای همه روشن شد و تجربه تلخی شد که می‌توانست نقطه عطفی برای جبران رویکرد‌های بعدی مسئولین در واکنش به مواضع جدید بین المللی باشد، اما باز با انفعال دولت و مجلس، عده‌ای با اصرار به تکرار تجارب اشتباه سعی در خیانتی دیگر دارند که ثمره آن چیزی جز القای بن بستی جدید نیست!

در حالی که برخلاف نظر کارشناسان خبره‌ی اقتصادی، اکثر مشکلات کشور راه حل هایش در داخل است، حال دوباره عده‌ای در کشور می‌خواهند هزینه‌های گزافی را با قرارداد‌ها و کنوانسیون‌های استعماری بر ملت شریف وارد کنند در حالی که به گفته‌ی خود مسئولین مربوطه، هیچ تضمینی برای حل شدن مشکلات بانکی و پولی با پیوستن به این کنوانسیون‌های استعماری وجود ندارد بلکه از نظر کارشناسان مشکلات فزونی می‌یابد!

ما متحصصین مسجد لولاگر خواستار رد این کنوانسیون‌های استعماری در مجمع تشخیص مصلحت نظام و پیگیری حل مشکلات اقتصادی توسط مسئولین با اتکا به راه حل‌های روشن موجود و توان جوانان همین مرز وبوم هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگرشماها و امثال ترامپ میگذاشتید برجام به نفع ملت و کشور بود

    • بدون نام

      اینا روباش یه مشت منقد بی علم

    • بی نام

      کاش به جای این همه تحسن وکشمکش کردن که والله مانفهمیدیم علتش چیه از دو گروه موافقان ومخالفان میاوردن تو تلویزیون باهم مناظره کنن ببینم کفه حق طرف کدوم سنگین تره که ماهم بدونیم اصلا قضیه موافقان ومخالفان چیه

    • بدون نام

      واقعا چرن میگی والا این کارهای شما نه به خاطر مردم است نه به خاطر خدا و نه مصلحت کشور این فقط بخاطر مخالف به دکتر روحانی وسیاست خودتان که از یک جا نشات می گیرد در ضمن بخاطر شما و امثال شماها بود که ترامپ جرات کرد بر جام بهم بزند ما تا وقتی برجام سر جا خود بود و تحریم نشدیم وضعمان خوب بود به کوری چشم مخالفان و حتی شماها گول خوردها بس کنید این کشور مسیول و قانون دارد اینقدر تو آن مسجد بمانید تا سکته و دق کنید بی خاصیتهای عقدیی

    • بدون نام

      از کجا خط میگیرید تحصن میکنید، نهار براتون چی درست کردند

    • محمدنقی

      خسته نباشید ، طیب الله تحصن تان،

    • ج

      برجام هم با همین نادانی شماها و سنگ اندازی وکارشکنی هایتان مانع اجرای شدنش شدیدتا چندسال طول کشدوقتی برجام تصویب شدکه یه دیوانه رئیس جمهورآمریکاشده وهمه چیزراخراب کرد باز باهمین کارشکنی شماها ونتانیاهو وترامپ برجام برای ملت وکشور ونظام خیلی مفیدبوده وهست اگه برجام نبود اوضاع کشور ازاین خیلی خیلی بدتربود حالاهم نمیذارید fetf تصویب واجرابشه تامثل برجام سالها کارکشورعقب بیفتد بعدهم گرفتاریه دیوانه دیگه مثل ترامپ بشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم برات

    • بدون نام

      واقعا به غرب اعتمادی نیست اما این معترضان بفرمایند بعد از رد کردن پالرمو برای ارتباط مالی با دنیا ، دولت چه کار کند؟ فقط اعتراض کافی نیست راهکار ارتباط مالی بادنیا را نشان دهید مثلا الان دولت مواد اولیه ی دارو خریده پولش را چگونه بپردازد؟ در دوره ی ناصرالدین شاه هم دلواپسان به ناصرالدین فشار آوردند که جنگ کن....نتیجه اش شد عهد نامه ی گلستان و ترکمنچای.... معترضان ، دلواپسی هایشان به جاست اما دولت چه کند؟ اروپا تا این تصویب نشود سامانه ی مالی را فعال نخواهد کرد....

    • بدون نام

      آخه چرا تو هرکاری دخالت میکنین. چرا نمیذارین متخصصان و کارشناسان هربخش تصمیم درست رو بگیرن. خب سیاست به حوزه و طلاب چه ربطی داره. شما اصلا از اقتصاد چی میدونین. اگه تو این مملکت هر کارشناس در حوزه تخصصی خودش کار میکرد الان هیچ مشکلی نداشتیم.

    • بدون نام

      درودخدابر شمامومنین .

    • بدون نام

      چرا این عزیزان برای گرانی که مردم را بیچاره کرده تحصن نمی‌کنند

    • بدون نام

      4 نفر جمع شدن که معلومه هدایت شده ان، بعد خودشون رو نماینده همه ملت میدونن! چرا زمان احمدی نژاد از این کارا نمیکردین؟!!! اون موقع کدوم گوری بودین؟!!! اتفاقا تصویب همه این لوایح به نفع مردمه ..

    • بدون نام

      سود عدم قبول ارزش داره حتما

    • بدون نام

      کاش واسه برجام ننگین هم همین اتفاق افتاده بود
      ولی
      نه

      خسارت زیادی کشور بابت برجام داد ولی لازم بود تا عامه مردم و اونایی که به اصلاح طلبان دل خوش بود بدانند که این اصلاح طلبان همان فسادطلبانی هستند که علیه احمدی نژاد هجمه دروغین کردن

      ننگ بر برجام و حامیانش

    • بدون نام

      بشینند تا خسته بشند. احتمالا از این ها هستند که بدون اینکه کاری کنند پول تو حسابشون میاد.

    • بدون نام

      کسیکه به ما... بودکلاغ ...دریده بود.

    • بدون نام

      چراکسی جلوی خرابکاری اصلاحطلبان روحانی ونمیگیره

    • بدون نام

      گر تضرع کنی وگر فریاد، کس به حرفت اهم نخواهد داد

    • بدون نام

      خوب وقتی صادرات انجام می دهید و نفت می فروشید اگر یک راه کار نباشد پول اینها چزور میخواهید بگیرید

    • بدون نام

      شما یک درصدی های ایران
      تا
      ریشه کشور ایران رو از ته نزنید دست بردار نیستید

    • بدون نام

      درجه ی نخبگی را کی به اینها داده است !!!

    • بدون نام

      بزار بشینن خسته میشن میرن بعد

    • بیطرف

      بی سوادی دیگه شاخ ودم نمیخات...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج