۸۲۴۰۴۴
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

اکرمی: برجام مانند استخوان لای زخم شده‎ است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز می‎گوید: خیلی سریع باید تکلیف لوایح سی اف تی و پالرمو مشخص شود و رسیدگی به این لوایح مرتبا به جلسات بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول نشود و به تأخیر نیفتد.

ایرنا نوشت: یک عضو جامعه روحانیت مبارز می‎گوید: خیلی سریع باید تکلیف لوایح سی اف تی و پالرمو مشخص شود و رسیدگی به این لوایح مرتبا به جلسات بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول نشود و به تأخیر نیفتد.

حجت‌ الاسلام سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز درباره نامه اخیر وزرای دولت دوازدهم به رهبری با موضوع ضرورت تصویب لوایح FATF، می‎گوید: گره لوایح پالرمو و سی اف تی به دست مجمع تشخیص مصلحت نظام است و این مجمع است که باید تصمیم بگیرد.

بنابراین نامه وزرا به رهبری برای تسریع در این کار، طبیعی است. خیلی سریع باید این موضوع تعیین تکلیف شود و رسیدگی به این لوایح، مرتبا به جلسات بعدی مجمع موکول نشود و به تأخیر نیفتد. چون همین طولانی شدن تصویب آن باعث می‎شود این موضوع هم در مجلس، هم در مجمع تشخیص مصلحت نظام و هم در نامه به رهبری ابهام و معما باقی بگذارد و دشمن از آن سوء استفاده کند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر لزوم شفافیت درباره تصمیم‎گیری‎ها به مردم، تصریح می‎کند: ابتدا باید چهار لایحه پالرمو و پولشویی کاملا روشن و واضح برای جامعه بازگو شود و گفته شود که این لوایح، چه هست و چه می‎خواهد بگوید. علاوه بر این تا زمانی که اصل مطلب روشن نشود مردم، دولت، نمایندگان مجلس شوراس اسلامی و دیگران با ابهام جلو می‎روند.

اکرمی ادامه می‎دهد: باید مشخص شود که آیا ما می‎خواهیم در شرایط عادی درباره این چهارلایحه تصمیم بگیریم یا در شرایط ویژه؟ مثل ماجرای برجام که با وجود اینکه یک و سال و اندی از آن می‎گذرد همچنان برای مردم توضیح ندادیم و شرایط را نگفتیم که دشمن چه قصد و اندیشه‎ای دارد. ما به مردم نگفتیم که می‎خواهیم چه‎کاری انجام دهیم. بنابراین برجامی که دوسال برای آن زحمت کشیده شد نهایتا با خروج ترامپ، مانند استخوان لای زخم باقی مانده‎است. به نظرم این مسائل باید شفاف و روشن شود و تصمیم‎گیری‎ها باید واضح باشد چون ما گاهی در زندگی صفر و صدی عمل می‎کنیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما این استخوان هم در گلوی تو گی کرد بس کنید اینقدر لی شرف و نفهم ارتان در آمد واقعا تو خنگ نمی فهمی با بهم رون برجام چه فشاری به مردم میاد کور که نیستی

      پاسخ ها

      • شهریار

        اتفاقا اکرمی خیلی منطقی حرف زده، حالا شاید ازین اقایون خوشمون نیاد ولی این حرفش کاملا درسته

    • بدون نام

      خدا از کسانیکه مانع دستاوردهای برجام شدند نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج