۸۲۴۱۰۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

ریزش آوار در زمین گودبرداری شده، قربانی گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگری میانسال در پی ریزش آوار در زمین گودبرداری شده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگری میانسال در پی ریزش آوار در زمین گودبرداری شده خبر داد.

سید جلال ملکی ، در این باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۰:۴۲ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در شهرک حکیمیه ۱۵متری شیرازی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع که حدود ۱۰ متر گودبرداری شده بود رخ داده و در حالی که کارگران در حال کار بودند، بخشی از دیوار ضلع شرقی تخریب شده و ریزش کرده است.

ملکی با بیان اینکه خاک سست بوده و ریزش کرده بود، اظهارکرد: برابر اظهارات افراد حاضر در محل یک نفر در زیر آوار محبوس شده بود که آتش نشانان همزمان اقدام به آوار برداری و جستجو کرده و دقایقی بعد کارگر ایرانی حدودا ۴۲ ساله را که کاملا در زیر آوار محبوس شده بود، پیدا کرده و خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تحویل کارگر به عوامل اورژانس اظهارکرد: بررسی علائم حیاتی این کارگر نشان داد که متاسفانه این فرد به دلیل شدت آسیب وارده جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و پایان عملیات آوار برداری و جستجو به عملیات خود خاتمه داده و محل را به عوامل شهرداری و انتظامی تحویل دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با یک قانون ساده جلو این کشتارهای بی رحمانه گرفته می شود : گود برداری بیش از همکف در جاهایی که دو سوی آن ساخته شده ممنوع است....راه حل داره ولی کیی برای جان مردم ارزش قائل نیست.....اگه جان مردم برای این از خدا بی خبرها ارزش داره اینه راه حلش.....

    • محمدرضا بختیار

      یعنی مامورین آتش نشانی قادر به تشخیص وضعیت فرد مصدوم نبودند چنین اخباری ذهن را منحرف می کند که حتما شمارش هم بلد نیستند مثلا هفت را یک می انگارند!!!!خواهشا دوباره مقصر را پیمانکار اعلام نمایید مقصر طراح نقشه معماری و محاسب و مهندس ناظر پروژه و مهندس شهرسازی شهرداری ها هست که اجازه چنین گود برداری داده اند!!!

    • بدون نام

      بیچاره کارگر بدبخت وخانواده ایکه نان آورشون را از دست دادند ومعمولا این افراد هیچگونه بیمه ای ندارند پیمانکاران هم که ایمنی براشون معنا نداره فقط پول مهمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج