۸۲۴۱۱۸
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بیانیه متحصنین مسجد لولاگر درباره FATF

متحصنین مسجد لولاگر طی بیاینه‌ای تصریح کردند که مصالح اسلام و مسلمین و اقتصاد و معیشت ملت بازیچه ipc بازی و fatf بازی برخی خواص و رفقایشان نیست.

خبرگزاری فارس: متحصنین مسجد لولاگر طی بیاینه‌ای خطاب به برخی خواص تصریح کردند که مصالح اسلام و مسلمین و اقتصاد و معیشت ملت بازیچه ipc بازی و fatf بازی شما و رفقایتان نیست اگر به این روند ادامه دهید جوان مومن انقلابی پرده از چهره هایتان برخواهد گرفت و شما را به ملت و معرفی خواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما از شنیدن بعضی اخبار نگرانیم، امیدواریم که درست نباشد ولی نمیتوانیم دغدغه های خود را پنهان کنیم و آنها را با ملت در میان نگذاریم. ریشه مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت بی تدبیری و در بعضی موارد عناد و سرسپردگی برخی خواص است که چه با رای و چه بی رای سر کار آمده اند و باعث نارضایتی مردم عزیز شده اند اما مهمتر از این برخی مسائل است که دانشجو و طلبه انقلابی اگر فریاد نزند در مقابل خون شهیدان مسئول است...

شنیده شده که همچنان عده ای با نقل قول از رهبری و دفتر رهبری جلسات را اداره میکنند. ما فکر میکردیم این فقط منش و رفتار رئیس مجلس است که با نقل قولهای ناصواب در مجلس رای می‌گیرد و جلو میرود ولی گویا این مدل در حال تکثیر است و در مجمع و موضوع لوایح استعماری هم دارد همینطور عمل می‌شود.

این رویه بدعت آمیز چیست که هر کس نظرات و تحلیل های شخصی خود را به نام رهبری اعلام می کند؟!

رهبری حرفشان را در سخنرانی با نمایندگان با صراحت گفتند اگر چه عده ای با دکترای فلسفه و هوش و ذکاوت بسیار باز نفهمیدند و سوال می پرسند. باز رهبری با عبارت « کنوانسیونهای استعماری » نظر خود را می‌گویند و عده‌ای باز نمی‌خواهند بفهمند.

ما با این خواصی که دنیا طلب و کاخ نشین شده اند چه کنیم؟ با برخی مقدس ماب و تسبیح بدست ساده چطور؟ که طراحی دشمن و نفوذ مرحله ای و تحمیل مرحله ای به امام جامعه و ملت اسلام را نمی بینند. زمانی برجام، امروز لوایح ننگین fatf و دور نیست روزی که حرف از تعطیلی صنعت موشکی و عقب نشینی مواضع منطقه ای و سپس غارت نوامیس ملت با اسم حقوق بشر غربی به میان آید.

نمی‌بینند که دو مرجع تقلید بزرگ در موضوعی، موضع گرفته اند و امام جامعه با نزدیکترین تعبیرات مسئله را روشن کرده ولی به جهت مصالح عامه اسلام و مسلمین مستقیما به موضوع ورود نمیکند. ما با این خواص چه کنیم؟

داستان صلح امام مجتبی (ع) و جام زهر قطعنامه با همین نقل قول‌ها و بی بصیرتی‌ها اتفاق افتاد و منجر به این همه سختی سالیان دراز برای ملت و تحریم و مشکلات اقتصادی شد والا اگر توان دولت زمان جنگ پای کار جنک می آمد و اتصال دو ملت ایران و عراق به جای حالا، سی سال پیش اتفاق می‌افتاد تا به حال اقلا مواهب اقتصادی این وحدت به سر سفره های مردم می رسید و این همه سختی پیش نمی‌آمد.

اما این بار دانشجو و طلبه انقلابی با هوشیاری و خیر خواهی خود برای ملت و آگاهی بخشی به آنها اجازه تکرار این فاجعه را نخواهد داد.

در آخر، متحصنین مسجد لولاگر به طور جدی به برخی خواص و افراد ظاهرا منسوب به دفتر رهبری هشدار میدهد. این بار مثل دفعات قبل نیست. مصالح اسلام و مسلمین و اقتصاد و معیشت ملت بازیچه ipc بازی و fatf بازی شما و رفقایتان نیست اگر به این روند ادامه دهید جوان مومن انقلابی پرده از چهره هایتان برخواهد گرفت و شما را به ملت و معرفی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف.ف

      باز که بگم ..بگم..شد.
      خسته نشدین.
      ...

    • رقیه

      به قول پدر شهید احمدی روشن ، نرود میخ آهنین برسنگ ،

    • بدون نام

      اگر راست میگید برید برا فقرمردم تحصن کنید.

    • بدون نام

      دولت اصلاحطلب و غربگرای روحانی بهتر از نمی شود وقتی اکثرأ دو تابعیتی و فرزندانشان در آمریکا و اروپا هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • ج

      اگه نمایندگان مجلس شورای اسلامی که رای ملت انتخاب شدن به لوایح fatf رای مثبت دادن وتائیدکردن بقیه چه کاره هستن که منبرمی گذارند یاتحصن میکنن ودخالت بیجاوبیموردمیکنن اینهادنبال منافع شخصی یاحزبی خودهستن یادنبال منافع اسرائیل وآمریکاودشمنان این ملت و ایران هستن

    • بدون نام

      تکبیر

    • جهان

      احسنت

    • بدون نام

      شما درد مردم ندارید برید میادین ببینید صف گوشت چند کیلومتره

    • بدون نام

      شما دیگه چرا ؟ اینها که با سازوکار شما بر مسند قدرت نشسته اند پس چرا هیاهو راه انداخته اید..به وکلای خود احترام بگذارید

    • مهسا

      بابا FATF ینی مبارزه با پولشویی

    • sara

      نظر مجلس نظر مردم است.مردم دیگه به حرف. های اقلیتی ناچیز که خود را وابسته به ملت میدانند محل نمیزارن.و به قانون مجلس احترام منهند

    • بدون نام

      باید به ایشان که هر هفته با حرفهای دشمن شادکن در تریبون نماز جمعه آگاهانه یا نا آگاهانه خواسته دشمن را ادا می کنند وبه اختلاف در جامعه دامن می زنند آفرین گفت . چون دیگر نیازی به دشمن نداریم .شما ها خودتان ریشه یکدیگر را با قصد قربت می زنید.آفرین برشما با همین فرمان بتازید.!! ترسم به کعبه نرسی ای اعرابی کین ره که تو می روی به ترکستان است !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج