۸۲۴۲۳۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش کدخدایی به استانی شدن انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان گفت: هنوز از شورای نگهبان در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس نظری پرسیده نشده است.

خبرگزاری مهر: عباسعلی کدخدایی بعد از ظهر جمعه در جمع ناظران شورای نگهبان دشت ورامین که در حرم شهدای گمنام و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شدریال طی سخنانی گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود به میدان دادن به جوانان توسط مسئولان تاکید داشتند.

وی افزود: آینده کشور در دست جوانان است و باید به آن ها میدان داد و اعتماد کرد.

کدخدایی گفت: در این ۲ الی۳ سال اخیر مشاهد کرده ایم که مقام معطم رهبری نمایندگان خود را در ارکان مختلف جوانان دهه شصت قرار می دهد.

وی گفت: امروزه تمام مسئولان ما وظیفه دارند که برای مردم خدمت کنند و برای این خدمت خود باید تلاش کنند تا مردم از آن ها راضی باشند، آن زمانی که همه آحاد و احزاب برای مردم خدمت کنند، خدا هم به کمک خواهد آمد.

وی در خصوص انتخابات سال۱۳۹۸ گفت: انتخابات مهم و حساسی را در پیش رو داریم، انتخابات سال ۹۸ از سه جهت خیلی مهم است، وجود احزاب سیاسی، شرایط اقتصادی و دشمنی دشمنان ایران از ۳ منظر این انتخابات را حساس می کند و باید تلاش کنیم مردم در انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند و خدایی نکرده گرفتار سیاست زدگی نشویم.

کدخدایی اضافه کرد: مردم باید هوشیار باشند که به هرکسی رای ندهند، آن افرادی که صالح و توانمند هستند، نیز تلاش کنند و در مسیری حرکت کنیم، که خشنودی خداوند، امان زمان(عج) ، مردم و رهبری را به همراه داشته باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس هم هنوز بنده اطلاعات کافی ندارم، هر زمان که به شورای نگهبان این درخواست اعلام بشود از طریق رسانه نظرمان را خواهم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      سیاست های اداری کشور بایستی رصد شده و زمان بندی شده باشد.شهرستانها بایستی توسط شورای آنجا خواست ونیاز رصد شده را به سازمان برنامه در استانها به تصویب برسانند.پس از مقطعی و بی برنامه اقدام کردن جلوگیری و شهرستان ها به حق خود در طرح های مهندس شده خواهند رسید.
      لذا نمایندگان قوی در سطح استان امکان انتخاب بیشتری خواهیم داشت و مجبور هستند.از دو سال قبل معضلات را بررسی و خود را در تمام نقاط استان با اگاهی قبلی به مردم معرفی نمایند.نمایندگان می بایستی فرا تر از تخصص خود اطلاع داشته و مقبولیت جمعی را کسب کنند.

    • زارع

      خدا وکیلی کجای این خبر مربوط به واکنش کدخدایی به استانی شدن انتخابات بود؟؟؟ فریب فریب فریب!!!!

    • بدون نام

      این شکل انتخابات برگزار کردن فقط میدان را برای چاپلوسان و دوروها و ناتوانها باز کردن است عقلای قوم فکری برای حل این معظل بکنند اقایون بدانند که تا ابد در مصدر قدرت نیستند پس سیستم را اصلاح کنید چرا که خروجی این عملکرد وضع موجود را تداوم میبخشد

    • بدون نام

      آقای کدخدایی ،معلولین بهزیستی باماهیانه 100 وهشت تومن چطور امرارمعاش کنند؟ درصورتیکه زجرمیکشندو تحقیر میشوند

    • مهسا

      پس رای نمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج