۸۲۴۲۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جنگنده مثل کاپیتان؛ سومین گلزن برتر فصل رئال

سرخیو راموس با دبل برابر ژیرونا، عامل کلیدی پیروزی تیمش بود.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، سرخیو راموس پیش از این نیز عطش گلزنی خود در مهم ترین لحظات را نشان داده است. شاید به یادماندنی ترین نمونه آن، گلزنی در دقیقه ۹۳ فینال لیسبون برابر اتلتیکومادرید باشد؛ گلی که رئال را به بازی برگرداند و در نهایت منجر به قهرمانی اروپایی رئال در سال ۲۰۱۴ شد.

شب گذشته، راموس این روحیه را در جریان پیروزی ۴-۲ کهکشانی ها برابر ژیرونا بار دیگر نشان داد. راموس در دقیقه ۴۲ مسابقه و زمانی که بازی با تساوی ۱-۱ در جریان بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه پاننکا به مرکز دروازه، تیمش را برنده به رختکن فرستاد.

ژیرونا دوباره به بازی برگشت و کار را به تساوی ۲-۲ کشاند اما این راموس بود که بار دیگر در دقیقه ۷۷، ارسال مارسلو را با ضربه سری محکم به درون دروازه گورکا ایرایزوز فرستاد تا نقش خود را در کسب پیروزی ۴-۲ به خوبی ایفا کرده باشد.

جنگنده مثل کاپیتان؛ سومین گلزن برتر فصل رئال

کاپیتان همواره روحیات تهاجمی خود را نشان داده و در شب هایی نظیر پنجشنبه شب، رئالی ها خوشحال اند که با حضور راموس، گزینه ای اضافه در برنامه های هجومی دارند. دبل مقابل ژیرونا، تعداد گل های سرخیو راموس در فصل 19-2018 را به عدد 9 رساند تا او بعد از کریم بنزمای 13 گله و گرت بیل 10 گله، سومین گلزن برتر رئال در فصل جاری باشد.

اما به جز گل های حساس، راموس در شیرین ترین لحظات رئالی ها در سال های اخیر، با بالابردن جام های گوناگون جلوتر از همه دیده شده است. او روحیه و شخصیت خود را نیز با چیپ زدن ضربه پنالتی پنجشنبه شب بار دیگر نشان داد. راموس بعد از پایان این مسابقه از شخصیت تیمی رئال تمجید کرد اما اذعان کرد که با توجه به گل های دریافت شده، بازی برگشت هنوز هم خطرناک است.

راموس در دوران فوتبال خود 102 گل به ثمر رسانده و این اطمینان را ایجاد کرده که همواره در حساس ترین مقاطع فصل، به حداکثر آمادگی ممکن می‌رسد. مدافع 32 ساله شروع پرنوسانی در این فصل داشت اما بعد از حضور سولاری، کنترل رختکن را به همراه او به دست گرفته تا برای فتح جام های بیشتر بجنگند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشقی سلطان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج