۸۲۴۳
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

آمار کشته شدگان در سه روز تعطیلات!

فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به وقوع ۴۵۲ فقره تصادف فوتی و جرحی در جاده‌های کشور از روز سه‌شنبه تاکنون گفت: متاسفانه در این تصادفات ۷۲۰ نفر از هموطنان کشته و زخمی شدند.

فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به وقوع ۴۵۲ فقره تصادف فوتی و جرحی در جاده‌های کشور از روز سه‌شنبه تاکنون گفت: متاسفانه در این تصادفات ۷۲۰ نفر از هموطنان کشته و زخمی شدند.

سرهنگ محمدرضا مهماندار روز جمعه، با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو در دو روز اول تعطیلات با بیش از ۲۵ درصد و انحراف به چپ در روز پنجشنبه با حدود ۲۴ درصد مهمترین علت تصادفات در تعطیلات اخیر بوده است، افزود: آمارها نشان می‌دهد از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه در ۶۹ فقره تصادف فوتی جاده‌ای ۹۰ نفر کشته و در ۳۸۳ فقره تصادف جرحی نیز ۶۳۰ نفر مجروح شدند.

مهمترین تصادفات تعطیلات اخیر

فرمانده پلیس‌راه کشور به مهمترین تصادفات طی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: مهمترین تصادفات روز عید در محور چمن‌بید خراسان شمالی بین دو دستگاه سواری و یک دستگاه به دلیل انحراف به چپ رخ داد که در طی آن ۳ کشته و ۶ نفر مجروح شدند. همچین در استان مازندران برخورد وانت نیسان با پراید به دلیل عدم توجه به جلو ۴ کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

وی تصریح کرد: همچنین در روز پنجشنبه نیز در استان مازندران محور فرعی زاغمرز به دلیل انحراف به چپ برخورد پراید با پژو ۴۰۵ متاسفانه ۴ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک کشور گفت: هم‌اکنون ترافیک در تمامی محورهای منتهی به استان تهران نیمه سنگین بوده و پیش‌بینی می‌شود از ساعات ظهر به بعد شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی خصوصا محورهای شمالی منتهی به تهران باشیم.

فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به اینکه سفرهای انجام شده در تعطیلات اخیر بی‌سابقه بوده است از تمامی رانندگان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از انحراف به چپ در ترافیک‌های سنگین و تردد در شانه خاکی جددا خودداری کنند چرا که پلیس به طور قطع با این دسته از رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌کند.

منبع : عصر ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آمار کشته شدگان در سه روز تعطیلات!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج