۸۲۴۳۸۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

رضاییان: حریفان ضعیف نبودند، ما خوب بودیم

مدافع تیم ملی فوتبال معتقد است که عملکرد خود تیم ملی در جام ملت‌ها به دلیل خوب بودن تیم ایران بوده است نه ضعیف بودن حریفان.

ایسنا: رامین رضاییان پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم‌ملی مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به نیمه‌نهایی بدون گل خورده، اظهار کرد: همه بازیکنان در گل نخوردن تیم‌ملی سهیم هستند. خط دفاع تیم‌ملی از خط حمله آغاز می‌شود و این طور نیست که فقط خط تدافعی تیم وظیفه دفاع از دروازه را داشته باشد. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این بازی سخت را ببریم و دل مردم ایران را شاد کنیم. ما پله به پله جلو می‌رویم. کار سختی در بازی آینده داریم و امیدوارم در آن بازی هم برنده باشیم.

او درباره این که گفته می‌شود بازی‌های ایران در جام ملت‌ها آسان بوده است، گفت: این طور نیست. ما ایرانیم و شما دیدید که از جلو تیم‌ها را پرس می‌کنیم و آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهیم. چین، تیم کمی نبود و دیدید که توانستیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم. کاری که کادرفنی می‌خواست انجام دادیم.

بازیکن تیم‌ملی درباره انتظارات بالایی که مردم ایران از تیمشان دارند، بیان کرد: مردم همیشه دوست دارند تیم کشورشان پیروز شود. اگر از مردم چین هم بپرسید، دوست دارند که تیم کشورشان برنده شوند. ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم و تمام تمرکزمان برای بازی بعد است. ان‌شاءالله در بازی بعد یک اتفاق خوب برای ما بیفتد.

رضاییان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با رفتن کی‌روش، فوتبال ایران ضرر می‌کند یا خود کی‌روش، گفت: ببینید مردم ایران چه می‌خواهند. بعد از جام جهانی مشاهده کردید که مردم تیم‌ملی را چقدر حمایت کردند. اتفاقات خوبی در تیم‌ملی رخ داده و عملکرد هرکسی نشان‌دهند کیفیتش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه کسی نیست بهش بگه مگه تا حالا با چه تیم هایی بازی کردید یمن ویتنام عمان و چین یه عراق بود که دیدی چطوری جلوش کم آوردید .اگه مثل قطر بودید و عربستان و عراق و کره شکست می دادید و گل نميخوريد لابد الان جشن قهرمانی ميخونديد .عیار ایران مقابل ژاپن مشخص میشه .تا الان با تیم های درجه ۲و۳اسيا بازی کردیم

    • رضا

      باکی بازی کردین

    • ایرانی

      چرا جلوی عراق هاج و واج مونده بودین ؟ چرت نگو .

    • بدون نام

      دستمال یزدی بدم خدمتتون

    • بدون نام

      هنوز با تیم درجه اولی از اسیا بازی نکردین جلو ژاپن مشخص میشه چند مرده حلاجین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج