۸۲۴۴۶۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اسپایک لی: همیشه مظلوم بوده‌ام

کارگردان «بلک ک کلنزمن» می گوید در لحظات اعلام نامزدهای جایزه اسکار به ۸۰۰ هزار آمریکایی که از سوی دولت به مرخصی اجباری یک ماهه فرستاده شده اند، فکر می کرده است.

خبرگزاری صبا: کارگردان «بلک ک کلنزمن» می گوید در لحظات اعلام نامزدهای جایزه اسکار به ۸۰۰ هزار آمریکایی که از سوی دولت به مرخصی اجباری یک ماهه فرستاده شده اند، فکر می کرده است.

اسپایک لی: همیشه مظلوم بوده‌ام

به نقل از هالیوود ریپورتر، اسپایک لی کارگردان فیلم «بلک ک کلنزمن» که آخرین بار ۳۰ سال پیش برای فیلم «کار درست را انجام بده» نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه شده بود و طی این مدت با وجود پرکاری تنها یکبار در بخش مستند نامزد جایزه اسکار شده است به بهانه نامزدی جایزه اسکارش در بخش های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه با هالیوود ریپورتر مصاحبه ای داشته است.

کارگردان «بلک ک کلنزمن» در پاسخ به این پرسش که آیا پس از اعلام نامزدها با گروه و عوامل فیلمش صحبتی کرده است، گفت قرار است یک مهمانی خودمانی با عوامل فیلم در بروکلین برگزار کند. او همچنین گفت پس از اعلام نامزدها به جان دیوید واشینگتن بازیگر نقش اصلی فیلمش که در کسب نامزدی جایزه اسکار ناکام ماند تلفن زده و گفته است که از این موضوع ناراحت نباشد.

اسپایک لی البته گفت با وجود خوشحالیش از نامزدی جایزه اسکار در آن لحظات به ۸۰۰ هزار آمریکایی که از سوی دولت به مرخصی اجباری یک ماهه فرستاده شده اند و دوره ناامیدانه ای را سپری می کنند نیز فکر می کرده است هرچند که نمی توانسته به آنها کمک کند.

کارگردان «بلک ک کلنزمن» در ادامه درباره شانسش برای دریافت جایزه اسکار گفت: مردم از من درباره شانس بردن جایزه اسکار می پرسند و من پاسخ می دهم ما در مسابقه «اسب سیاه» هستیم. (اسب سیاه اسبی است که کسی روی برنده شدنش حساب نمی کند اما در نهایت برنده می شود، البته اسپایک لی در اینجا از ایهام استفاده می کند و با کلمه سیاه که رنگ پوست خودش است نیز بازی می کند.) ما افراد مظلومی هستیم و البته من این جایگاه مظلوم بودن را دوست دارم؛ ما همیشه مظلوم هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیدآ. خوزستآن:|

      ای جون خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج