۸۲۴۴۹۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بازیگر شوالیه تاریکی: با چرچیل چای خوردم

مایکل کین ستاره بزرگ سینمای جهان در جدیدترین مصاحبه اش از شخصیت وینستون چرچیل، فیلمی که نباید بازی می کرد و علت ترک سیگارش گفت.

خبرگزاری صبا: مایکل کین ستاره بزرگ سینمای جهان در جدیدترین مصاحبه اش از شخصیت وینستون چرچیل، فیلمی که نباید بازی می کرد و علت ترک سیگارش گفت.

بازیگر شوالیه تاریکی: با چرچیل چای خوردم

به نقل از رولینگ استون، مایکل کین ستاره بزرگ سینمای جهان که در فیلم های شاخصی چون «الفی»، «حرفه ایتالیایی»، «کارآگاه»، «هانا و خواهرانش»، «آمریکایی آرام»، «شوالیه تاریکی» و «تلقین» خوش درخشیده است، در مصاحبه اخیر خود با مجله رولینگ استون از موضوعات بسیاری سخن گفت.

او در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به اینکه قهرمان زندگیش چه کسی بوده است، گفت: وینستون چرچیل قهرمان زندگی من بود. وقتی که کم سن و سال بودم به کلوب جوانان می رفتم، من آن زمان در سن ۱۴ سالگی رهبر گروه تئاتر بچه های کوچک بودم و وینستون چرچیل (نخست وزیر انگلستان در دوران جنگ جهانی دوم و پس از آن) یکی از حامیان ما در آنجا بود و هر ساله به دیدن ما می آمد و با ما چای می خورد. من سه بار با او چای خوردم، خیلی دوست داشتنی و بامزه و برای ما بسیار محترم بود.

بازیگر «شوالیه تاریکی» در پاسخ به این پرسش که اگر می توانست به جوانی خود بگوید که در یک فیلم خاص بازی نکند آن چه فیلمی بود، گفت: فیلم «دسته حشرات/The Swarm» که درباره زنبورهای قاتل بود. من بدون اینکه فیلمنامه را بخوانم در آن بازی کردم چون از صاحبان فیلم پرسیدم چه کسی در فیلم است؟ آنها لیست ستارگان بزرگی مانند هنری فوندا، اولیویا دی هاویلند و خوزه فرر را به من نشان دادند و بدین ترتیب من پذیرفتم آن نقش را بازی کنم اما سر فیلمبرداری فیلم بسیار اذیت شدم. (فیلم البته از دید منتقدان نیز در پرونده کاری مایکل کین بسیار ضعیف ارزیابی می شود.)

کین در پاسخ به این پرسش که روزی در زندگی اش وجود داشته که ۸۰ نخ سیگار دود می کرده است و چه اتفاقی افتاد که سیگار را ترک کرد، گفت: سیگار گوالوا فرانسوی یکی از مشهورترین برندهای سیگار را می کشیدم اما یک روز در حال تماشای تلویزیون در انگلستان بودم که یک بازیکن بیلیارد را که می شناختم دیدم که سرطان ریه گرفته و صدایش را از دست داده بود، بعد از دیدن آن دیگر هرگز سیگار نکشیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم پرونده ایپکرس یادتون رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج