۸۲۴۵۶۹
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

دستگیری ۲ موبایل قاپ با بیش از ۷۰ شاکی

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، از دستگیری ۲ جوان گوشی قاپ که در تمامی نقاط تهران اقدام به سرقت می کردند، خبر داد و به تشریح این خبر پرداخت.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، از دستگیری ۲ جوان گوشی قاپ که در تمامی نقاط تهران اقدام به سرقت می کردند، خبر داد و به تشریح این خبر پرداخت.

سرهنگ علیرضا علیزاده به تشریح این پرداخت و اظهار کرد: طی یک ماه گذشته، گزارش سرقت گوشی های شهروندان در محدوده این کلانتری شدت گرفت که این اقدام باعث شد تیم های عملیاتی وارد عمل شوند.

وی در ادامه گفت: یکی از مالباختگان در اظهارات خود به ماموران گفت که هنگام غذا خوردن در رستوران بوده که متهمان از غفلت وی استفاده کرده و گوشی تلفن همراهش را از روی میز قاپیده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این تنها شگرد متهمان حرفه ای و سابقه دار نبود و به انواع روش ها از غفلت مردم و شهروندان برای رسیدن به نیت خود سواستفاده می کردند.

کلانتر محله فلسطین، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، عملیات دستگیری متهمان به مرحله اجرا درآمد و بالاخره طی یک تعقیب و گریز نه چندان کوتاه، در حالیکه متهمان قصد سرقت از یک شهروند دیگر را داشتند، دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: با توجه به این موضوع، شکات به کلانتری فراخوانده شدند و در همان روز اول بیش از ۷۰ مالباخته، این سارقان سابقه دار را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ علیزاده، در انتها با اشاره به اینکه متهمان اعتیاد به مواد مخدر نداشتند، در زمینه انگیزه متهمان تصریح کرد: ۲ سارق مذکور در تحقیقات انجام شده صراحتا به سرقت با انگیزه مال اندوزی و به دلیل اینکه قیمت گوشی در این چند ماه اخیر گران شده است، اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      فقط اعدام کنید این حیوانات رو

    • 33355t

      بازم افغان?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج