۸۲۴۷۰۱
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

سارقان آهن در دامغان به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع سرقت ۲۶ تن آهن آلات شد، گفت: در این راستا پنج نفر دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: سردار روح الامین قاسمی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه سارقان آهن در دامغان به دام پلیس افتادند در تشریح این عملیات، ابراز داشت: در پی اعلام حضور مشکوک چند نفر طی ساعت ۱۳ روز گذشته در پایشگاه دام بعد از کارخانه ابراز مهدی بلافاصله نیروهای انتظامی شهر امیریه برای بررسی بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی بابیان اینکه ماموران نیروی انتظامی بعد از رسیدن به محل پنج نفر را در حال بریدن مقادیر زیادی آهن الات و بارگیری و حمل غیر قانونی مشاهده کردند، اضافه کرد: در این راستا پنج نفر دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع از سرقت ۲۶ تن آهن آلات شد، ابراز داشت: ارزش تقریبی این محموله ۷۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود که افراد برای تحقیقات بیشتر به مراجع قضایی معرفی شدند.

قاسمی ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری ۱۹۷ و نیم کیلو تریاک از صندوق عقب پیکان کشف شد، تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و کار تخصصی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ‌هایی از فعالیت سوداگران مرگ در خصوص انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به پایتخت به دست آمد.

وی بابیان اینکه اعضای این باند یک محموله مواد مخدر را از کرمان به قصد توزیع در تهران بارگیری کرده بودند، اضافه کرد: برای عملیات دستگیری آنان با فرماندهی انتظامی چهارمحال بختیاری، پس از هدایت اطلاعاتی لحظه‌به‌لحظه تیم‌های عملیاتی از سوی پلیس سمنان، سرانجام با اقدام مناسب هر سه عضو این باند شناسایی و دستگیر شدند

قاسمی افزود: برخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ هرگز تعطیل‌بردار نیست و به مأموریت خطیر خود در ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز که عامل بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی به شمار می‌رود با قوت ادامه خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ده بار گفتم چیزهای سگنین دزدی نکنید حال بفرمائید زندان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج