۸۲۴۷۱۳
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

کارگر گرفتار در کانال فاضلاب از مرگ نجات یافت

مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر ایلام گفت: کارگری که بر اثر ریزش کانال فاضلاب شهر سرابله (شهرک کارخانه سیمان) در عمق چهار متری گرفتار شده بود توسط نیروهای این جمعیت نجات یافت.

خبرگزاری ایرنا: مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر ایلام گفت: کارگری که بر اثر ریزش کانال فاضلاب شهر سرابله (شهرک کارخانه سیمان) در عمق چهار متری گرفتار شده بود توسط نیروهای این جمعیت نجات یافت.

یونس میرزایی شامگاه شنبه به خبرنکار ایرنا گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر ایلام (eoc) مبنی بر گرفتار شدن یک کارگر در داخل کانال فاضلاب شهری ۲ تیم آوار برداری از شهرستان چرداول به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه کارگر گرفتار شده در درون کانال با حضور سریع و به موقع تیم آوار جمعیت هلال احمر شهرستان چرداول با استفاده از ست سبک نجات (sos) جان او را نجات و تحویل نیروهای اورژانس داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدارا شکر که این کارگر بدبخت زحمتکش نجات پیدا کرد وخانه ای ویران نشد نان حلالی که او به خانه میبرد وزحمتی که برای آبرویش میکشد شرف دارد بر وزیری که بیاید وبا خوردن حقوق او و امثال او بجای تلاش وسر بلندی میهنش بفکر ساختن کاخها برای خودش وتاسیس شرکتهای متعدد وبا پول بیت المال عشق وحال کند انشاالله خودت وخانوادت سرطان ودردهای بی درنان بگیرید که هیچ درمانی نداشته باشد وآرزو کنید که همه چیزتان را بدهید که سالم شوید خدا انتقام مظلومیت این ملت را از تک تکتون خواهد گرفت انشاالله خدا رسواتون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج