۸۲۴۷۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کمیجانی: کارنامه چهل ساله انقلاب را صادقانه بیان کنیم

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با تاکید بر این که باید کارنامه چهل ساله انقلاب را صادقانه بیان کنیم، گفت: دستاوردهای معنوی و مادی که پس از انقلاب در همه زمینه ها بدست آمده است، قابل مقایسه با قبل نیست.

خبرگزاری ایرنا: دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با تاکید بر این که باید کارنامه چهل ساله انقلاب را صادقانه بیان کنیم، گفت: دستاوردهای معنوی و مادی که پس از انقلاب در همه زمینه ها بدست آمده است، قابل مقایسه با قبل نیست.

«فرج کمیجانی» گفت: در فضاسازی تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید نگاهی متفاوت به دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشیم. نظامی که یادآور خاطرات بزرگمردان و تلاش های مردم برای به ثمر رسیدن آن است.

وی با تاکید براینکه باید دستاوردها و کمبودهای انقلاب اسلامی را به شکلی مستند بیان کرد، افزود: با صحنه آرایی که مخالفان علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند باید کاری کنیم که مانند صدر انقلاب همه مردم از اقوام با گرایش های سیاسی مختلف در صحنه باشند.

همچنین صادقانه خدماتی که انقلاب در زمینه تحصیلی، برق رسانی، گاز رسانی، تلفن و جاده کشی و... به مردم ارائه کرده است را شفاف بیان کنیم.

دبیرکل مجمع فرهنگیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین و تاثیرگذارترین تجربه و جنبش اجتماعی به شمار می رود، گفت: نظام چهل ساله جمهوری اسلامی نیازمند است با ارائه کارنامه ای از عملکرد خود ضمن مرور موفقیت‌ها و چالش های فرارو، بتواند در پرتو مشارکت آحاد مردم و حاکمیت قانون گامهای اساسی برای پیشبرد اهداف و رضایتمندی مردم بردارد.

کمیجانی ادامه داد: بدون شک استفاده از تجارب حاصل از چهار دهه استقرار جمهوری اسلامی با وجود وجود تنگناها و مشکلات فراوان مانند جنگ تحمیلی و اعمال تحریم ها، با مبنا قرار دادن قانون اساسی به عنوان میثاق گرانسنگ مردم شریف ایران و همچنین مردم سالاری دینی، امید و پویایی جامعه را فراهم می کند.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: با توجه به مشکلات داخلی و بین المللی کشور باید مشارکتی کنش گرایانه داشته باشیم تا با تقویت نشاط اجتماعی، مهارت جوانان برای رویارویی با مسائل زندگی با پذیرش نقش های اجتماعی و ترویج روحیه انتقادپذیری، ظرفیت تحمل اندیشه های دیگران، فراهم آوردن مجالی برای طرح پرسش ها و دغدغه های فرهنگی از مهمترین مطالبات فرهنگیان ایران اسلامی است که به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب سریعتر برآورده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج