۸۲۴۷۴۴
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

ناجا: امنیت، خط قرمز پلیس است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مردم ،جامعه و کشور خط قرمز پلیس است است و با هر عامل و پدیده ای که بخواهد روی این موضوع تاثیر منفی بگذارد با آن برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مردم ،جامعه و کشور خط قرمز پلیس است است و با هر عامل و پدیده ای که بخواهد روی این موضوع تاثیر منفی بگذارد با آن برخورد خواهیم کرد.

سردار سرتیپ ایوب سلیمانی شنبه شب درجمع مسئولان انتظامی شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر افزود : برقراری امنیت مهمترین انتظار مردم از هر حاکمیتی است و اساسی ترین وظیفه حاکمیت نیز تامین امنیت و آسایش مردم است .

وی یادآورشد:به اعتبار اقتدار جمهوری اسلامی و قدرت نیروهای مسلح و اشراف نیروی انتظامی دشمن نمی تواند تعرضی به این مملکت کند و لذا ما نگران دشمنان برای ایجاد اخلال نیستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهارداشت: سرقت ، مواد مخدر و قاچاق مخل امنیت و آرامش عمومی است و با وجود اینکه شرایط محیطی خلاف این را بخواهد ولی با تلاش و مجاهدت عوامل انتظامی تحت کنترل است .

وی گفت: پلیس برای مقابله با مفاسد و آسیب های اجتماعی ، مواد مخدر ،سرقت و هر موضوعی که امنیت جامعه را به هم بزند برنامه دارد که منجر به تغییرات محسوس و موثری در این زمینه خواهد شد.

سلیمانی افزود: استان بوشهر بدلیل اهمیت و موقعیت استراتژیکی از حساسیت بالایی برخوردار است و تامین امنیت آن اولویت پلیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نظر

      چراناجاابنقدرآسیب پذیره

    • بدون نام

      فقروبدبختی مردم چی؟

    • بدون نام

      مردم با دیدن پلیس بیشتر احساس ترس و ناامنی میکنند

    • بدون نام

      خود پلیس که اصلی ترین عامل تهدید امنیت شهروندان است. دیروز در پیاده رو راه میرفتم جلوم یه زن و مرد بودن، یک دفعه نمی‌دونم ماشین پلیس از کجا پیدا شد یا شدن ترمز زد سرهنگه با فحش شروع کرد به داد زدن که چه نسبتی با هم دارید و اینا. متاسف شدم برای این مملکت که دزد رو اینطوری نمی‌گیرند

    • گروهبان گارسیا

      حاجی امنیت کی؟ مردم ... ! یا ... مسئولان!؟!؟

    • بدون نام

      پلیس امنیت گفته افغانهاامنیت مملکت وکلا بهم ریختن کمترینشم بیکاری بعدمیایی دربارخط قرمزامنیت حرف میزنی دم خرپس باورکنیم باقسم حضرت عباس وبااین بیکاری وفقرنجومی بی ابی کم بودجگی چه توجیحی داراینقدرزیاداتباع خارجی افغانی بودجه ومنابع شغلامون هزینشون میکنیدازماست برماست بالا۴۰ملیون فقیرعواقب بودن افغانهاس وزیرکارگفته اینهابرن مشکل بیکاری حل میش...

      پاسخ ها

      • نوری

        خط قرمز شما باید گشنگی پرسنل باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج