جاباما
۸۲۴۷۵۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

واکنش موسیقی فجر به انصراف یک خواننده

روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در واکنش به متن منتشر شده از سوی پوریا اخواص مبنی بر انصراف از این دوره، توضیحاتی را ارایه داد.

روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر: در پی انتشار متنی از سوی پوریا اخواص خواننده موسیقی ایرانی که روز شنبه ششم بهمن ماه در قالب نامه ای به شاهین فرهت دبیر جشنواره منتشر شده بود، روابط عمومی جشنواره با انتشار متنی توضیحاتی را ارایه کرد.

در متن منتشر شده از سوی ستاد برگزاری جشنواره خطاب به پوریا اخواص آمده است:

«هنرمند گرامی جناب آقای پوریا اخواص

در پاسخ به نامه شما (که به جای دبیرخانه جشنواره به رسانه ها ارسال شده است!) و اعلام مواردی که منجر به انصرافتان از حضور در جشنواره موسیقی فجرشده است، مطالب زیر به اطلاع می رسد:

۱-حضور شما در جشنواره تحت عنوان و همراه با گروه هنرستان موسیقی بوده است که این هنرستان، هم در بخش موسیقی دستگاهی ایرانی و هم در بخش موسیقی کلاسیک به اجرای برنامه خواهد پرداخت و شما صرفا قرار بوده خواننده یک بخش از این اجرا باشید.

۲-درهمین راستا قرارداد اجرای برنامه با نماینده معرفی شده از طرف هنرستان موسیقی پسران و حدود ۲ ماه پیش عقد شده است و جشنواره قرارداد مستقلی با خوانندگان ندارد.همچنین در سایر قرار دادها نیز طرف قرداد سرپرستان گروه ها هستند.

۳-با توجه به اینکه گروه های شرکت کننده در جشنواره گروه های معتبر و شناخته شده ای هستند، ستاد جشنواره به درج نام گروه اکتفا کرده و پس از اینکه قرار شد اسم شما اضافه شود اسم چندین خواننده دیگر نیز اضافه شد که خودتان بهتر اطلاع دارید.

۴- اشاره کرده بودید به این موضوع که برخی خوانندگان در دو گروه اجرا دارند. به دلیل عدم حضور خواننده یکی از گروه‌ها، سرپرست گروه در خواست جایگزین کردن خواننده دیگری را به ستاد برگزاری جشنواره اعلام کرد-که پیش‌تر مدت‌ها با گروه تمرین کرده بود و با توجه به شرایط خاص گروه این تقاضا پذیرفته شد.

۵-اخلاق حرفه ای حکم می کند که اگر شما به جشنواره تعهدی ندارید، به هنرمندانی که مدت زیادی با آنان به تمرین پرداخته اید تعهد داشته باشید.

۶- اگر چه ستاد جشنواره نهایت سعی خود را در برگزاری جدی و بدون نقص جشنواره به کار بسته است و به طور یقین کاستی هایی وجود دارد ولی بخشی از حرفه ای بودن جشنواره به شرکت کنندگان در جشنواره مرتبط است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAA

      کناره گیری خوانندگان برای اعتراض به این مملکت نگهداری مسعولان
      بی مسعولیت است ،آفرین بر حوانندگان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج