جاباما
۸۲۴۷۹۸
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

مصلح: بودیمیر تجربیاتش را به پرسپولیس می‌آورد

مهم‌ترین چالش برانکو در نیم‌فصل دوم، انتخاب یک هافبک دفاعی بود که از بین بازیکنان حاضر با وجود مصدومیت و محرومیت برخی از آن‌ها کارش سخت شده بود که با برگزاری دیدار تدارکاتی و درخشش شایان مصلح در این بازی خیالش راحت شد.

خبرورزشی: شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز توانست شرایط خوبی داشته باشد و شانس خود برای حضور در دیدار جام‌حذفی برابر سپیدرود را بالا ببرد.

این بازیکن در پایان دیدار با ماشین‌سازی به ما گفت: «دیدار خوبی را انجام دادیم. همین که توانستیم به سلامتی از زمین خارج شویم، باید خدا را شکر کنیم، چون متأسفانه وضعیت زمین اصلاً مساعد نبود. از سوی دیگر، بابت تمرینات صبح و عصر، خسته هم بودیم. از این به بعد، تمرینات‌مان یک جلسه‌ای می‌شود و خستگی از بدن بازیکنان درمی‌رود.»

شایان با اشاره به شرایط اردوی قطر افزود: «کمپ پرفشار و مثبتی را در اسپایر پشت سر گذاشتیم. همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، پیش رفتیم و در دو بازی تدارکاتی هم توانستیم به برتری برسیم تا انگیزه‌های‌مان را نشان دهیم. تیم یوپن بلژیک که مقابل‌مان قرار گرفت، یک تیم کاملاً حرفه‌ای قدرتمند بود و مقابل‌شان بازی را بردیم. تیم الشحانیه هم، با اینکه به اندازه یوپن قوی نبود ولی بد هم بازی نمی‌کرد. ما ۴ گل به الشحانیه زدیم. در مجموع، همه ما از وضعیت اردوی قطر راضی بودیم.»

مصلح در خصوص پست بازی خود مقابل ماشین‌سازی تأکید کرد: «در نیمه نخست، مدافع چپ بودم، اما در نیمه دوم به خواسته کادر فنی، هافبک دفاعی بازی کردم. همان‌طور که می‌دانید، ما ۳ هافبک دفاعی‌مان را مقابل سپیدرود در اختیار نداریم؛ احمد نوراللهی در تیم ملی حضور دارد، محسن ربیع‌خواه مصدوم شده و کمال کامیابی‌نیا هم محروم است. به همین علت من هم در پست هافبک دفاعی بازی کردم و باید ببینیم در ادامه چه می‌شود.»

از این بازیکن در مورد آینده پرسپولیس در نیمه دوم هم پرسیدیم که گفت: «در این فصل مدعیان بسیار قدرتمندی در لیگ حاضر هستند و همه برای یک هدف یعنی قهرمانی می‌جنگیم. امیدوارم شرایط خوبی که در نیم‌فصل داشتیم را در ادامه فصل تجربه کنیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.»

مصلح در مورد بازیکن خارجی جدید سرخپوشان اضافه کرد: «بودیمیر یک بازیکن خوب و حرفه‌ای است که تجربیات زیادی را با خود به ایران آورده و من مطمئنم می‌تواند در ادامه فصل به ما کمک شایانی کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برانگوه،(خری در جلد انسان)

      اگه اینطوریه پس با ابراهیم توره هم قرارداد ببندید،چون هم سن اش بالای 40ساله هم تجربش بیشتر از بودمیره،خاک تو سر نفهمتون کنم.

    • بدون نام

      بیایید کنار کریس رونالدو اومده لنگ،خخخخخخ

    • بدون نام

      بیایید کنار کریس رونالدو اومده لنگ،خخخخخخ

    • محسن مقدسی

      مصلح ازت متنفرم پرسپولیسیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه پرسپولیسیه پس این جوری

    • بریکی

      با امید قهرمانی مجدد پرسپولیس

    • پسر ایران

      تجربیات نیم کت نشینی

    • بدون نام

      کیسه کشا حداقل مثل الحاجی گرو نمی یاریم ههههههخخ 10000000000بازی 1 گل اونهم پینالتی این هم امار حاجی رو امار ماریو بودیمیر بر عکس 1 بازی 444444444 گل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج