۸۲۴۸۰۰
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

مرعشی: ٩٨، سال سخت و پرچالش ایران است

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران معتقد است: «شرایط عمومی کشور در سال۹۸ شرایط خیلی خوبی نیست. جدایی آدم‌ها و تشکیل باندها چالشی جدی برای سازمان کشور شده است. هیچ‌کس با هیچ‌کس خوب نیست، در چنین حالتی مگر می‌شود کشور درست شود. هیچ دو نفری را نمی‌توان دید که همدیگر را تأیید کنند. باید این شکاف‌ها را برداریم».

روزنامه آرمان نوشت: حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران معتقد است: «شرایط عمومی کشور در سال۹۸ شرایط خیلی خوبی نیست. جدایی آدم‌ها و تشکیل باندها چالشی جدی برای سازمان کشور شده است. هیچ‌کس با هیچ‌کس خوب نیست، در چنین حالتی مگر می‌شود کشور درست شود. هیچ دو نفری را نمی‌توان دید که همدیگر را تأیید کنند. باید این شکاف‌ها را برداریم».

سخنگوی حزب کارگزاران در ارتباط با مساله فتنه۹۸ اظهار داشت: ما متهم به فتنه ۸۸ هستیم، دیگر سال۹۸ قرار نیست متهم فتنه شویم، نمی‌دانم چه کسانی قرار است فتنه کنند؟ خبر آنلاین نوشت، سیدحسین مرعشی در خصوص اظهارات امام جمعه مشهد گفت: حرف آقای علم‌الهدی خیلی در کشور تعیین کننده نیست، در مشهد هم تعیین کننده نیست چه رسد به کشور. بنابراین نمی‌توان روی آن حساب کرد. اما جمله‌ای را رهبری فرموده‌اند که البته از فتنه نام نبردند، اما فرموده‌اند «دشمن برای سال ۹۸ خواب‌هایی دیده است».

معتقدم حتما ایشان یک چیزی می‌بینند که ما نمی‌بینیم. من آن را نمی‌دانم چون دسترسی ندارم ولی به هر حال ایشان یک دغدغه‌ای دارند. وی افزود: شرایط عمومی کشور در سال ۹۸ شرایط خیلی خوبی نیست. تحریم‌ها هم ممکن است کشور را به نقطه فشارهای سنگین‌تری برساند، بنابراین سال سختی است. حالا در سالی که خیلی هم سال خوبی نیست باید مردم را پای صندوق‌ها بیاوریم که رأی هم بدهند. مرعشی ادامه داد: جدایی آدم‌ها و تشکیل باندها چالشی جدی برای سازمان کشور شده است.

هیچ‌کس با هیچ‌کس خوب نیست، در چنین حالتی مگر می‌شود کشور درست شود. هیچ دو نفری را نمی‌توان دید که همدیگر را تأیید کنند. باید این شکاف‌ها را برداریم. وی در ارتباط با انتخابات سال ۱۴۰۰ و ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالگرایان عنوان کرد: برای تحلیل انتخابات ریاست‌جمهوری سال۱۴۰۰ خیلی زود است. اینها تحلیل‌ها ذهنی است و با واقعیت‌های سیاسی سازگار نیست. آقای واعظی هم که گفته سال۹۲ اصلا ائتلافی نبوده است.

تا انتخابات مجلس در سال۹۸ برگزار نشود، نمی‌توانیم در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری سال۱۴۰۰ اظهارنظر کنیم. وی در خصوص حضور یا عدم حضور لاریجانی در انتخابات ۹۸ یا ۱۴۰۰ گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دلش می‌خواهد بیاید، الان سفرهای استانی را شروع کرده است. روی ۱۴۰۰ دارد حساب می‌کند. چالش مهم ایشان کاندیداتوری برای مجلس است، تهران یا قم یا هیچ‌کدام؟

روحانی فرصت دیگری نخواهد داشت

مرعشی در خصوص ادامه تفکر آیت‌ا... هاشمی بعد از خود اظهار کرد: آیا هاشمی در سال‌های آخر تاثیرگذار نبود؟ در جمهوری اسلامی رئیس‌جمهورها باید شانس بیاورند، و الا باطل می‌شوند. یعنی ما یک مهر باطل‌شد روی رئیس‌جمهورها می‌اندازیم و تمام. نماینده ادوار مجلس عنوان کرد: الان چهلمین سال انقلاب است، بنی صدر که هیچی، آقایان باهنر و رجایی هم که شهید شدند. آیا یکی از محصورین را می‌توان به تلویزیون آورد تا برای مردم از انقلاب حرف بزند؟ خیر. رئیس دولت اصلاحلات را می‌توان آورد؟ خیر.

برای هاشمی هم که فیلم درست کردند که چون انحراف زنده است، هاشمی زنده است. مرعشی در خصوص هدف تخریب آیت‌ا... هاشمی پس از رحلت ایشان اظهار کرد: برای اینکه نحله فکری دارد. از فکرش می‌ترسند. آقای هاشمی یک جریان فکری را در کشور راه انداخته و از جریان فکری‌اش می‌ترسند. سخنگوی حزب کارگزاران در ارتباط با اینکه روحانی درصدد است هاشمی ثانی شود و مثل عمل او در پایان دادن به جنگ، جنگ اقتصادی را پایان بخشد تصریح کرد: آرزوی خوبی است، اما آقای روحانی اقدام خاصی در این بخش نمی‌تواند بکند. آقای روحانی فقط یک فرصت در اختیار داشت که از آن فرصت استفاده کرد و برجام را محقق کرد. به نظر من ایشان فرصت جدیدی نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی

      مرعشی جان تو این 40 سال کدوم سال سخت نبوده ؟ جنگ داشتیم آواره گی داشتیم تشیع شهدا داشتیم بی آبی داشتیم گرد و خاک داشتیم گرونی داشتیم و الی ماشاالله

    • بدون نام

      از کلمات شیخ ما چه عجب !!شیره را خورد و گفت شیرین است .کدوم سال سخت نبوده که 98 سخت باشه هرسال یه موضوعی برای سختی هست.

    • بهنام

      حرفای آدمایی مثل شما برای ما ازتحریم سخت تره

    • بدون نام

      مردمو بیچاره کردین

    • بدون نام

      خدا شما اصلاح طلبان رو نابود کنه که مردمو بیچاره وبدبخت کردین

    • علی

      اگر فامیل هلشمی نبودی الان حداکثر راننده وانت هندوانه بودی.ً... ....

    • بدون نام

      فکر کنم دیگر این مردم نادان باشند که پای صندوق های رای بروند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج