جاباما
۸۲۴۸۵۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

رشیدی: ایران یک سر و گردن بالا‌تر از آسیاست

گلر سابق تیم ملی در خصوص عملکرد بیرانوند در جام ملت‌ها صحبت کرد.

ایلنا: منصور رشیدی درباره اوضاع تیم ملی در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها گفت: در هفته‌های اول شرایط تیم قابل پیش‌بینی نبود ولی از هفته سوم با مشاهده شرایط باقی تیم‌‌ها متوجه کیفیت بالای ایران نسبت آن‌ها شدیم. تیم‌هایی همچون کره‌جنوبی و استرالیا که در دوره‌های قبلی همیشه مدعی بودند در این دوره حرف زیادی برای گفتن ندارد و نمایش ضعیفی داشتند. ایران در این تورنمت یک سروگردن بالاتر از روقبای خود قرار دارد و بعد ازآن هم قطر تکنیک خوبی دارد و حضور پرقدرتی داشته است.

وی درباره بازی آینده تیم ملی مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی که دوشنبه برگزار می‌شود عنوان کرد: ژاپن هم مانند سایر تیم های مدعی امسال از حالت ایده‌آل خود دور شده‌است و فکر می‌کنم تیم ملی باتوجه به نتایجی که کسب کرده است کار سختی مقابل ژاپن ندارد.

رشیدی که تجربه قهرمانی با ایران در جام ملت‌ها را دارد افزود: ایران تیم خوبی را در این دوره در اختیار دارد و توانایی این را دارد که بعد از ۴۳ سال بار دیگر در فینال حاضر شود و عنوان قهرمانی را کسب کند.

سنگربان سابق ایران بهترین عملکرد را در بین دروازه‎‌بان‌های ایرانی در تمام ادوار این تورنمت دارد با تمجید از علیرضا بیرانوند گفت: با او در تیم ملی امید کار کرده‌ام و برایش خوشحالم. او تا این‌جای بازی‌ها را بدون گل خورده پشت سر گذاشته است و امیدوارم که تا پایان مسابقات به این مسیر ادامه دهد و به تنهایی به عنوان بهترین دروازه‌بان این دوره دست یابد.

او همچنین درخصوص وضعیت نامناسب فوتبال در زادگاهش مسجد سلیمان، گفت: مسجد سلیمان در گذشته یکی از قطب‌های فوتبال ایران بوده است ولی استعداد‌های زیادی با کیفیتی در سطح ملی دارد که می‌توانند اتفاقات خوبی را در برای این شهر و حتی ایران رقم بزنند اما به دلیل عدم وجود مدیریت درست و اصولی و همچنین مشکلاتی مثل کمبود بوجه نتوانسته اند از تمام توان و پتانسیلشان در این راه استفاده کنند و مردم فوتبال دوست این شهر را بار دیگر امیدوار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلیلی قوشچی

      میشه یه نیم نگاهی هم به ورزشگاهها که هیچ فقط به چمنهای این مملکت بندازید و بعد حرف بزنید

    • بدون نام

      کجا بالاتره جلو عراق به پت پت افتادیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی میگه.§

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج