۸۲۴۸۵۳
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

راهپیمایی حامیان مادورو در نیویورک

ده‌ها تن از حامیان نیکولاس مادورو با تجمع در شهر نیویورک از دولت آمریکا خواستند تا از تحریک "تغییر رژیم" در این کشور دست بردارد.

خبرگزاری ایسنا: ده‌ها تن از حامیان نیکولاس مادورو با تجمع در شهر نیویورک از دولت آمریکا خواستند تا از تحریک "تغییر رژیم" در این کشور دست بردارد.

معترضان در منهتن شعارهای "مادورو، دوست، ما مردم با تو هستیم" فریاد می‌زدند و تابلوهایی با نوشته "دست از سر ونزوئلا بردارید" و "یانکی برو خانه" در دست داشتند و خواستار پایان استعمار این کشور آمریکای جنوبی و همچنین توقف تحریم‌های اقتصادی ایالات متحده علیه آن شدند.

به گزارش اسپوتنیک، راهپیمایی‌هایی در دفاع از نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و انقلاب بولیواری از سوی کوبا و کمیته همبستگی ونزوئلا در سایر شهرهای آمریکا از جمله واشنگتن، سن خوزه، میامی، دالاس، پیتسبورگ و مینیاپولیس برگزار شد.

حدود ۴۰ معترض مقابل مجسمه جورج واشنگتن در منهتن که نماد پیروزی این کشور بر استعمار بریتانیا بر آمریکایی‌هاست، تجمع کردند. معترضان از احتمال مداخله نظامی ایالات متحده و تلاش برای تغییر رژیم در ونزوئلا ابراز نگرانی کردند.

یک فعال دانشجویی که در اعتراضات حاضر بود، تاکید کرد: ایالات متحده یکی از بزرگترین ارتش‌ها در جهان را دارد و آنها به این علت قوی شده‌اند که منابع سایر کشورها را می‌دزدند. من از احتمال مداخله واشنگتن در ونزوئلا نگرانم و امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد. به نظرم این نمونه دیگری است که نشان می‌دهد چطور ایالات متحده برای تغییر دولتی تلاش می‌کند.

معترض دیگری از تلاش‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای مداخله در امور داخلی ونزوئلا انتقاد کرد. او می‌گوید: ترامپ همواره این ایده را مطرح می‌کند که روسیه در انتخابات‌های آمریکا مداخله می‌کند اما او کسی است که در امور دیگر کشورها دخالت دارد.

مجلس ملی ونزوئلا که در کنترل اپوزیسیون است، مادورو را دولت "غاصب" دانسته است. پس از آن خوان گوآیدو، رئیس مجلس ملی ونزوئلا خود را رئیس‌جمهوری موقت تا زمان برگزاری انتخابات نامید.

در همین حال خورخه رودریگز، معاون امور ارتباطات، فرهنگ و گردشگری مادورو می‌گوید، گوآیدو اذعان دارد که تحت فشار سیاستمداران آمریکایی قرار دارد. او گفت: این فرد (گوآیدو) مقابل دیوسدادو کابیو، رئیس مجمع مؤسسان ونزئلا اذعان کرده است که نمی‌تواند مقابل فشار ایالات متحده استقامت کند و سیاستمداران اپوزیسیون از جمله لئوپولدو لوپز و ماریا کورینا ماچادو مدام با او تماس دارند تا پیام‌های مارکو روبیو، سناتور آمریکایی و ایوان دوکو، رئیس‌جمهوری کلمبیا را منتقل کنند.

این در حالیست که گوآیدو دیدار با رئیس مجلس مؤسسان ونزوئلا را تکذیب می‌کند. با این حال معاون مادورو فیلمی را منتشر کرد که نشان می‌دهد فردی شبیه گوآیدو وارد هتل محل اقامت کابیو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوتا هم فیلم اعترافات مخالفان مادورو رو پخش کنین که دیگه کاملا مردم توجیه بشن....

    • امین

      معلومه که مادورو بد جوری حامی داره ! 40 نفر !!! اون هم حدوداً ! و این تیتر خبر خبرگزاری ایسنا میشه !! ما وقتی میگیم میخواهیم بریم فوتبال بیشتر از 40 نفر جمع میشه !! اون همه آدم که تو تظاهرات ونزوئلا شرکت کرده بودن چی میگن ؟!! اصل کاری مردمند ! سیاستمدارها خودشون رو به مردم تحمیل می کنن !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد خس وخاشاکند!!!!

    • بدون نام

      زرشک

    • بدون نام

      موافقاش تو نیویورکن؟؟!!! چه جالب عین آقازاده های خودمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبختی اینکه
        آقا زاده های ما خیلی بیشترن تو امریکا

    • رسول

      طرفداری از دیکتاتور نکنید لطفا

    • مهدی

      واقعا بعضی از این اخبار فقط باعث خنده و تفریحه..

      پاسخ ها

      • اوس تقی بازنشسته

        خنده نکن ، خون گریه کن وبگو خوش بحال مادوروئ عرق خور وکوکایین کش که این همه حمایت میشه ولی کسی ازخودمون که فراموش شده و قربانی های سیاسی کاریهای حضرات هستیم حمایت نمیکنه . کجاست ان همه وعده های پوشالی ودروغین ،پس هموطن گریه کن ، نخند‌.

    • بدون نام

      این آشغال ها تو امریکا ضد آمریکا شعار میدن. چرا شوتشان نمی کنند کشورشان

      پاسخ ها

      • پارسا ب

        مشکل خیلی ها درک نکرن همین موضوعه
        حالا همین چیزی تو ایران اتفاق بیفته و افرادی از دشمن تعریف و حمایت کنند بنظر شما ....... نمیارن جلوی چشماشون

      • پارسا ب

        مشکل خیلی ها درک نکرن همین موضوعه
        حالا همین چیزی تو ایران اتفاق بیفته و افرادی از دشمن تعریف و حمایت کنند بنظر شما ....... نمیارن جلوی چشماشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج