جاباما
۸۲۴۸۷۰
۳ نظر
۷۰۹۸
۳ نظر
۷۰۹۸
پ

وبسایت‌هایی برای پیدا کردن فیلم‌های متناسب با روحیه‌تان

فیلم‌های سینمایی برای تماشا بسیارند و زمان محدود؛ بنابراین وقتی تصمیم به دیدن فیلم می‌گیرید، مطمئنا دلتان نمی‌خواهد وقت زیادی پای انتخاب مورد مناسب بگذارید. خوشبختانه روش‌هایی هست که شما را به سرعت به فیلم‌های مورد علاقه‌تان می‌رساند.

وب‌سایت دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: فیلم‌های سینمایی برای تماشا بسیارند و زمان محدود. بنابراین وقتی تصمیم به دیدن فیلم می‌گیرید، مطمئنا دلتان نمی‌خواهد وقت زیادی پای انتخاب مورد مناسب بگذارید. خوشبختانه روش‌هایی هست که شما را به سرعت به فیلم‌های مورد علاقه‌تان می‌رساند.

وبسایت‌هایی برای پیدا کردن فیلم‌های متناسب با روحیه‌تان

در این مقاله به پنج وبسایت پیشنهاد فیلم می‌پردازیم که می‌توانند بهترین فیلم و سریال‌های متناسب با روحیه‌تان را به شما پیشنهاد کنند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

StayIn: پیشنهاد فیلم با پرسش سؤال و شناخت سلیقه شما

وبسایت‌هایی برای پیدا کردن فیلم‌های متناسب با روحیه‌تان

StayIn شکل و شمایلی شبیه به اپلیکیشن تیندر دارد و پیش از پیشنهاد فیلم، تعدادی سؤال از شما می‌پرسد تا به حال و روز یا به اصطلاح مود شما پی ببرد. سپس بسته به این که خوشحالید یا غمگین، پیشنهاد فیلم های خود را ارائه می‌کند.

خوشبختانه این سرویس تحت وب به شکل ریسپانسیو طراحی شده، بنابراین به غیر از دسکتاپ در مرورگر موبایل هم می‌توانید شاهد عملکرد بی عیب و نقصش باشید. سؤالات StayIn بسیار محاوره‌ای و خودمانی‌اند و همین به شما کمک می‌کند که برای پاسخ انگیزه بیشتری داشته باشید.

مثلا جای آنکه از شما بخواهد «ژانر مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید»، از شما می‌پرسد «آیا روی مود فیلم اکشن هستی؟». برای پاسخ هم سه گزینه در اختیار دارید که شامل «بله» و «خیر» و «برایم مهم نیست» می‌شوند. وقتی که از فیلتر سؤالات گذشتید، آن وقت نوبت به پیشنهاد فیلم StayIn می‌رسد که همگی دارای جزئیات کامل بوده و می‌توانند به خوبی شما را به مقصودتان برسانند.

نکته خوب این که اگر پیشنهاد StayIn را دوست نداشتید، می‌توانید با فشردن دکمه «این فیلم را دیده‌ام» به سراغ پیشنهادات بعدی بروید.

End Rating: پیشنهاد فیلم‌هایی که در اوج به پایان می‌رسند

وبسایت‌هایی برای پیدا کردن فیلم‌های متناسب با روحیه‌تان

حتما شما هم فیلم‌هایی دیده‌اید که سکانس انتهایی را به شدت خراب کرده‌اند. اما در مقابل، فیلم‌هایی هم هستند که کل ارزش آن‌ها به تماشای سکانس پایانی است و در اوج به پایان می‌رسند. اگر به دنبال چنین فیلم‌هایی هستید، End Rating بهترین ابزار برای شماست.

این وبسایت فیلم‌ها را به دو شیوه ارزش‌گذاری می‌کند. روش اول، ارزیابی کلی فیلم است که امتیاز آن را در دایره سبز رنگ به نمایش می‌گذارد. ظاهرا این امتیازات بر اساس میانگین امتیازات هر فیلم در IMDB یا متاکریتیک اعطا می‌شوند.

اما روش دوم، امتیازدهی بر اساس پایان‌ فیلم است که آن‌ها را در دایره‌های نارنجی رنگ می‌بینید. تیم End Rating در این دایره‌ها میانگین امتیازات کاربران به پایان هر فیلم را به نمایش می‌گذارند.

به عنوان مثال در حال حاضر Limitless و The Usual Suspects جزو محبوب‌ترین فیلم‌های کاربران از نظر پایان‌بندی هستند. بنابراین اگر پایان‌های باز و فلسفی را دوست ندارید، حتما به این سایت سر بزنید.

Suggest Me Movie: پیشنهاد آنی و تصادفی فیلم

وبسایت‌هایی برای پیدا کردن فیلم‌های متناسب با روحیه‌تان

در Suggest Me Movie نه خبری از جستجو هست و نه نیازی به کلیک اضافه دارید. کافیست سایت را باز کنید و به طور تصادفی، پیشنهاد یک فیلم جدید بگیرید. در کنار هر پیشنهاد اطلاعات کاملی هم در مورد فیلم به شما ارائه می‌شود که همگی از IMDB تهیه شده‌اند.

از جمله آن‌ها می‌توان به امتیاز IMDB، تریلر، ژانر، معرفی بازیگران و خلاصه داستان اشاره کرد. البته اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف فیلم‌های مورد علاقه‌تان را در Suggest Me Movie جستجو کنید.

فیلترهایی مثل جستجو بر اساس سال، ژانر و حتی جستجو بر اساس بازیگر و خلاصه داستان مواردی هستند که شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رسانند. اگر هم از نتیجه راضی نبودید، همیشه می‌توانید دکمه Suggest Me Movie را بزنید تا پیشنهادات بعدی به شما ارائه شوند.

LazyDay: جستجوی فیلم با هر چیزی که به فکرتان می‌رسد

وبسایت‌هایی برای پیدا کردن فیلم‌های متناسب با روحیه‌تان

LazyDay یکی از بهترین کاتالوگ‌های فیلم تگ‌گذاری شده است. در این وبسایت می‌توانید تقریبا هر چیزی را جستجو کنید تا متناسب با آن پیشنهاد فیلم بگیرید. به عنوان مثال، می‌توانید از آن بخواهید فیلم‌هایی که در آن دیالوگ «دوستت دارم» گفته شده را پیدا کند.

همچنین نتایج LazyDay هر چه باید در مورد فیلم بدانید را به شما ارائه می‌کنند تا انتخاب برایتان آسان شود؛ از تریلر گرفته تا خلاصه داستان و نمره IMDB و جزئیات دیگر. یک نکته خوب دیگر هم اینکه برای تماشای نتایج نیازی نیست صفحه را ترک کنید و همه جستجوهایتان را می‌توانید از یک صفحه انجام بدهید.

اگر هم حوصله جستجوی دستی را ندارید، قابلیت Random Picks در تصمیم‌گیری برای انتخاب فیلم و سریال می‌تواند به کمک‌تان بیاید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت ورود به وبسایت، حتما نیم‌نگاهی هم به پیشنهادات رندوم آن داشته باشید.

CringeMDB: پیشنهاد فیلم‌هایی که می‌توانید همراه خانواده ببینید

وبسایت‌هایی برای پیدا کردن فیلم‌های متناسب با روحیه‌تان

بعضی فیلم‌ها را نمی‌توان با خانواده تماشا کرد. همچنین فیلم‌هایی هم هستند که برای تماشا مناسب کودکان نیستند. اگر می‌خواهید پیش از تماشای هر فیلم، از رنج سنی آن با خبر شوید وبسایت CringeMDB می‌تواند راهنمای خوبی برایتان باشد.

این وبسایت به شما اجازه می‌دهد که میان فیلم‌های سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۷ به جستجو پرداخته و مواردی را پیدا کنید که برای تماشای در جمع مناسب باشند. اما به غیر از این، CringeMDB وسیله خوبی برای مطلع شدن از فیلم‌های روی پرده هم هست.

دو تب In Theaters و Upcoming جایی هستند که بتوانید فیلم‌های روی پرده و آن‌هایی که به زودی روی پرده قرار می‌گیرند را شناسایی کنید.

شما چه سرویس‌ها و وبسایت‌هایی برای پیشنهاد فیلم می‌شناسید؟ با ما در میان بگذارید.

منبع: MakeUseOf

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون آخرین رو خوب اومدی

    • Asad

      سپاسگزارم ولی کاش لینک سایت ها را هم فعال می کردید.

    • shop.panaone.com

      ممنون از مطالب خوبتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج