۸۲۴۸۸۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

ششگلانی: انتشار این حرف‌ها از قول من نامردی بود

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: انتشار این حرف‌ها از قول من یک جور نامردی بود. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده اما حتما اقدام قانونی می‌کنم.

خبرگزاری فارس: محمد جواد ششگلانی در مورد حواشی که بعد از اظهار نظر او مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش یک مربی گران است و فدراسیون توانایی پرداخت قرارداد او را ندارد و بهتر است یک مربی ارزان جذب شود که در این راستا برانکو ایوانکوویچ می‌تواند گزینه خوبی باشد به وجود آمده، گفت: من چنین صحبتی نکرده بودم. انتشار این حرف‌ها از قول من یک جور نامردی بود. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده اما حتما اقدام قانونی انجام می‌دهم و این فرد را در دادگاه می‌بینم.

وی افزود: اصلا نمی‌دانم با چه کسی حرف زدم و از کجا بود اما به من گفتند اینطور از قول من نوشته‌اند در شرایطی که اصلا این حرف‌ها را نزده بودم و برداشت خودشان را نوشته‌اند.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد اینکه شایعه شده وزارت ورزش به او بابت انجام این مصاحبه خط داده است، عنوان کرد: این چه حرفی است؟ افرادی که اینطور فکر می‌کنند واقعا اشتباه می‌کنند. اصلا من این حرف‌ها را بیان نکردم. هیچ کسی چیزی به من نگفته و از این همه شایعه تعجب می‌کنم. حرف‌های خودشان را به نام من زدند و اصلا چنین چیزی نگفته بودم.

وی در مورد اینکه او چه موضعی در قبال این حرف‌ها دارد، گفت: تیم ملی در شرایط حساسی است. خدا را شکر الان وضعیت تیم ملی بسیار خوب است. ان‌شاءالله تیم ملی در کنار کارلوس کی‌روش به فینال می‌رود و قهرمانی را برای مردم به ارمغان می‌آورند. الان زمان پرداختن به این مسائل نیست و بعد از جام ملت‌ها وقت برای بررسی این مسائل هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انتظار نداشتی مردم بخاطر اظهار نظر نابخردانه و نسنجیده ات اینگونه جوابت را بدهند که الان ابراز ندامت میکنی،البته بعداز جام ملت ها به حرف اولت برمیگردی.چون ذات شما مسئولان ریاکاری است.

    • آریو

      اینم داره دروغ میگه مثل باقی دست اندرکاران فقط دنبال چاپیدن ملتن

    • کم حرف

      در هر صورت ایشان اعلام کردند یا خودش یا هرکس هر مقام اینهرفهارو گفته یا یاد داده که کیروش بره برانکو بیاد

    • بدون نام

      کاردلالهای کثیف خاین پولکی احمق میخواان به زوربرانکوهویج مربی تیم ملی کنن ولی مابه عقب برنمیگردیم وبابرانکو۸تاجهان باکیروش بزرگ میشیم شک نکنیدوبابدشانسی نتونستیم جزو۱۶تابشیم حیف

    • بدون نام

      جناب ششگلانی ببین کجا سوتی دادی که دوستان اومدن پخش کردن سخنان گهر بارت رو ولی گفتیه بیخود هم گفتی یا کیروش میمونه یا یکی میارن بزرگ تر از کیروش

    • مهدی آبی

      برانگو آرزومه یعنی دوزاریه؟مثل لنگیا ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج