جاباما
۸۲۴۹۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

در رقابت کنسول‌های بازی کدامیک پیروز شدند؟

با وجود اینکه کنسول بازی پلی استیشن ۴ موسوم به PS۴ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، اما کنسول بازی نینتندو سوئیچ سال ۲۰۱۸ را به نفع خود تمام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رقابت تنگاتنگی که میان شرکت‌های مختلف و غول‌های تکنولوژی در جهان برای تولید و عرضه کنسول‌های بازی درگرفته است، به نظر می‌رسد که هرروز بیشتر از قبل شده و آنها سعی دارند با ارائه و انتشار قابلیت‌های جدیدی، علاوه بر جلب نظر و رضایت کاربران و علاقمندان، میزان فروش خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهند و بدین ترتیب به افزایش سودآوری و درآمدزایی خود کمک بسزایی کنند.

از مهم‌ترین رقابت‌هایی که میان شرکت‌های مختلف تولیدکننده کنسول‌های بازی وجود دارد، می‌توان به ایکس باکس مایکروسافت، پلی استیشن سونی و نینتندو سوئیچ اشاره کرد.

طبق گزارش وب سایت bgr ، هرچند که نینتندو سوئیچ هرگز نتوانسته است به محبوبیت ایکس باکس مایکروسافت و پلی‌استیشن سونی دست پیدا کند، اما تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این کنسول بازی توانسته است با ثبت یک رکورد جدید به پرفروش‌ترین محصول در این حوزه تبدیل شده و ۱۰.۵ میلیون دستگاه از خود را در بازارهای جهانی به فروش برساند.

بر اساس آمار و گزارش‌هایی که توسط مؤسسان تحقیقاتی و آماری ارائه و منتشر شده است، می‌توان دریافت که میزان فروش کنسول‌های بازی پلی استیشن ۴ تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی از نینتندو سوئیچ بیشتر بوده است اما این روند با آغاز ماه نوامبر و در ادامه دسامبر، تغییر یافته و اوضاع برعکس می‌شود به گونه‌ای که کنسول‌های بازی نینتندو از سایر رقبای خود در این دو ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات از این نوع تبدیل شده و سال گذشته را به نفع خود به اتمام رسانده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج