۸۲۴۹۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست کمک در آستانه شب یلدا

در حال حاضر ۴ نفر از کودکان و نوجوانانی که در بیمارستان شریعتی مراحل درمان خود را طی می کنند و نیازمند پیوند سلول های بنیادی تشخیص داده شده اند ، برای تامین هزینه های آزمایشات اولیه پیوند و متعاقبا مراحل بعدی با مشکلاتی مواجه اند. امید است بار دیگر با همراهی شما عزیزان بتوانیم در سلامتی این عزیزان هرچه سریع تر قدمی برداریم ، زیرا هر یک روز از زندگی این عزیزان اهمیتی حیاتی دارد.

درخواست کمک در آستانه شب یلدا
برترین ها: در حال حاضر 4 نفر از کودکان و نوجوانانی که در بیمارستان شریعتی مراحل درمان خود را طی می کنند و نیازمند پیوند سلول های بنیادی تشخیص داده شده اند ، برای تامین هزینه های آزمایشات اولیه پیوند و متعاقبا مراحل بعدی با مشکلاتی مواجه اند. امید است بار دیگر با همراهی شما عزیزان بتوانیم در سلامتی این عزیزان هرچه سریع تر قدمی برداریم ، زیرا هر یک روز از زندگی این عزیزان اهمیتی حیاتی دارد.

موارد قید شده در پایین هزینه هایی است که این عزیزان در این مرحله باید پرداخت کنند.

• عرفان 7 سال (AML) :::::: 849 یورو (آزمایش دوم)
• حمیدرضا ۱۵ سال (AML) :::::: ۸۴۹ یورو (آزمایش دوم)
• فریده 15 (تالاسمی) :::::: 470 یورو (آزمایش اول)
• زهرا ۱۸(سرطان خون) :::::: ۶۲۰ یورور(آزمایش اول)

شماره حساب واريز كمك ها براي درمان:

۲۹۹۰۲۱۸۹۰؛ بانك تجارت به نام جمعيت دانشجويي امام علي‌(ع)
لطفا شماره پيگيري واريز كمك هاي نقدي خود را به 23051110 اعلام فرمائيد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۹۳۵۹۴۴۰۹۸۴ تماس حاصل فرمایید.

یکی از فعالیت های جمعیت امام علی(ع) در سال های اخیر در زمینه کودکان بیماری است که برای درمان نیازمند پیوند مغز استخوان می باشند . پيوند سلولهاي بنيادي خون‌ساز يا بعبارت ديگر پيوند مغز استخوان (BMT) امروزه بعنوان تنها روش مؤثر درماني بسياري از بيماريهاي بدخيم ‌خوني ، بيماران متابوليك و نقص سيستم ايمني شناخته شده و سالانه هزاران بيمار را در سراسر جهان از خطر مرگ رهانيده و زندگي تازه‌اي به آنها هديه مي‌دهد. تاکنون بیش از ۵۳ نوع بیماری کشنده که در گذشته لاعلاج بشمار می رفتند با استفاده از سلولهای بنيادی خون ساز بطور کامل قابل درمان هستند . بیماری هایی مانند سرطان های حاد و مزمن خون، کم خونی آپلاستيک، کم خوني فانکوني، لوسمی حاد و ....

در این پیوند اگر نمونه مورد نیاز جهت پیوند در خویشاوندان کودک و یا بانک های سلول بنیادی موجود در ایران یافت شود ، هزینه پیوند در ایران و مراقبت های ویژه حداقل ۲-۳ ساله پس از آن می تواند به خانواده فشار اقتصادی بالایی وارد سازد ، اما سازمان ها و موسسات مختلفی در تامین هزینه ها ، بیماران را یاری می کنند.

اما مساله ای که جمعیت امام علی (ع) با آن مواجه شد تعداد روبه رشد کودکانی بود که اهداءکننده پیوند ، پس از جستجو در بانک های جهانی سلول های بنیادی، در سایر کشورها یافت شده است و هزینه ای که این انتقال نمونه به ایران بر خانواده تحمیل می سازد حدود بیست هزار یورو (آزمایش اول : ۶۲۰یورو ، آزمایش دوم: ۸۴۹ یورو و در صورت تایید هزینه انتقال : ۱۷۴۹۵ یورو) می باشد که متاسفانه خانواده ها با مشکلات متعددی در این راستا مواجه اند و هیچ موسسه و یا نهادی به صورت مشخص برای حمایت از این خانواده ها اقدامی نکرده است. همچنین بعد از انجام این پیوند در بیمارستان شریعتی ، هزینه های بستری در بیمارستان ، مراقبت های ویژه پس از ترخیص و به ویژه مهاجرت حداقل ۶ ماهه خانواده به تهران برای دسترسی فوری به خدمات بیمارستان شریعتی، بار مالی سنگینی را بر خانواده تحمیل می سازد. همچنین در طول این مدت یعنی از زمانی که کودک آماده پیوند می شود تا دوره ۲-۳ ساله پس از پیوند ، کودک و تمامی اعضای خانواده نیاز به آموزش های تخصصی و ویژه ای در حوزه های مختلف بهداشت ، تغذیه ، روابط اجتماعی و ... برای آمادگی با این موضوع و مقابله مناسب با مسائل و مشکلات متعدد پیش آمده ناشی از آن دارند.

تاکنون با یاری مردم و پیگیری های جمعیت امام علی(ع) و گروهی از فعالان در این حوزه ، چندین کودک پیوند شده اند و در حال حاضر در سلامتی و شرایط مطلوبی قرار دارند. اما بار دیگر برای سلامتی و بقاء کودکانی به همت شما بزرگواران چشم دوخته ایم.
---
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۹۳۵۹۴۴۰۹۸۴ تماس حاصل فرمایید.
---
جمعيت مستقل امداد دانشجويي - مردمي امام علي (ع)

با ما تماس بگيريد: ۲۳۰۵۱۱۱۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      یعنی دولت جمهوری اسلامی توان پرداخت این هزینه ها را ندارد ؟؟؟؟ از کارتهای هدیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خرج کنید !

    • بدون نام

      به اين شماره حساب ميشه كارت به كارت كرد؟

    • رضا

      دکترهای بیمارستان را بفرمایید که تخفیف بدهند

    • تارا

      خدا ایشااله همه مریضا مخصوصاً این بچه ها رو شفا بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج