جاباما
۸۲۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

ساخت سریال Resident Evil توسط نتفلیکس

حالا که بازسازی بازی ویدیویی Resident Evil ۲ «رزیدنت ایول ۲» ‌محصول شرکت کپکام به زودی منتشر خواهد شد و سری فیلم جدیدی هم برای این فرنچایز در حال ساخت است، به نظر می‌آمد سال ۲۰۱۹ سال خیلی خوبی برای طرفداران این فرنچایز باشد، و حالا قرار است پای Resident Evil «رزیدنت ایول» به نتفلکیس هم باز شود.

سینما گیمفا: حالا که بازسازی بازی ویدیویی Resident Evil ۲ «رزیدنت ایول ۲» ‌محصول شرکت کپکام به زودی منتشر خواهد شد و سری فیلم جدیدی هم برای این فرنچایز در حال ساخت است، به نظر می‌آمد سال ۲۰۱۹ سال خیلی خوبی برای طرفداران این فرنچایز باشد، و حالا قرار است پای Resident Evil «رزیدنت ایول» به نتفلکیس هم باز شود. خبرها حاکی از این است که ساخت سریال تلویزیونی Resident Evil توسط نتفلیکس در مراحل اولیه تولید قرار دارد، و این شبکه برای این پروژه با کمپانی فیلمسازی کنستانتین فیلمز (Constantin films) همکاری خواهد کرد.

ساخت سریال Resident Evil توسط نتفلیکس

در حالی که شبکه نتفلیکس هنوز این خبر را تایید نکرده است، اما طبق این خبر «این سریال درام قرار است عملیات‌های تاریک درون شرکت آمبرلا و نظم نوین جهانی ایجاد شده توسط شیوع ویروس T را بررسی کند. اگرچه این پروژه در مراحل اولیه تولید قرار دارد، اما انتظار می‌رود تمام ویژگی‌های فرنچایز Resident Evil از جمله سکانس‌های اکشن و ایستراگ‌ها را در خود داشته باشد.»

نتفلیکس و کنستانتین فیلمز - کمپانی تهیه‌کننده‌ی فرنچایز سینمایی - به دنبال شورانری هستند تا این سریال اقتباسی را بسازد. ماه گذشته، کمپانی کنستانتین یوهانس رابرترز (Johannes Roberts) کارگردان فیلم‌های ۴۷Meters Down «چهل و هفت متر پایین» و The Strangers: Prey at Night «غریبه‌ها: شکار در شب» را برای نویسندگی و کارگردانی ریبوت فیلم Resident Evil با حضور بازیگران جدید انتخاب کرد. هنوز مشخص نیست آیا این دو پروژه با هم مرتبط هستند یا خیر، اما این فرصت بسیار مناسبی برای بررسی تمام نکات و ویژگی‌های این فرنچایز قدیمی و محبوب است.

اولین بازی Resident Evil در سال ۱۹۹۶ برای کنسول‌ها منتشر شد و تا زمانی که اولین فیلم اقتباسی از روی این سری بازی در سال ۲۰۰۲ منتشر شد، سری بازی‌های ویدیویی Resident Evil به اثری محبوب بین گیمرها تبدیل شده بود. پل دبلیو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) تمام شش فیلم این فرنچایز را کارگردانی کرد، که در سال ۲۰۱۶ و با فیلم Resident Evil: The Final Chapter «رزیدنت ایول: قسمت پایانی» به پایان رسید. اگرچه آن فرنچایز در ابتدا در ژانر وحشت زامبی محور قرار داشتند، اما درنهایت به یک فرنچایز اکشن بی‌وقفه تبدیل شدند، پس جالب است ببینیم رویکرد سریال نسبت به این داستان جذاب چیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ا

      عالیه من که منتظرم فیلمش بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج