۸۲۵۲۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بارش باران تهران را قفل کرد؛ هوا پاک شد

شهر تهران امروز صبح به‌دلیل بارش باران و لغزنده بودن معابر شاهد بار ترافیکی سنگینی بود.

برترین ها: شهر تهران امروز صبح به‌دلیل بارش باران و لغزنده بودن معابر شاهد بار ترافیکی سنگینی بود.

توصیه پلیس راهور این است که با توجه به وضعیت معابر رانندگان جهت جلوگیری از تصادفات، فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

بارش باران تهران را قفل کرد؛ هوا پاک شد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید در استان‌های واقع در نوار غربی پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه با تشدید سامانه بارشی گستره بارش‌ها دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز را نیز فرا خواهدگرفت. روز سه شنبه فعالیت این سامانه به سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور توسعه می‌یابد. در روز چهارشنبه عمده فعالیت این سامانه محدود به شمال شرق و شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر خواهد بود. بر این اساس وضع هوای کشورطی هفته جاری به شرح زیر پیش بینی می‌شود:

از بعد از ظهر یکشنبه بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، غرب چهار محال و بختیاری و جنوب همدان پیش بینی می شود.

در روز دوشنبه بارش برف و باران و وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، شمال خوزستان، ایلام، قزوین، البرز، تهران و بارش باران گاهی وزش باد شدید در استان بوشهر و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب خوزستان را خواهیم داشت.

برای سه شنبه بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، تهران، قم، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان پیش بینی می شود.

شایان ذکر است به سبب بارش برف و کولاک در نقاط کوهستانی و سردسیر مناطق ذکر شده، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید رخ خواهد داد از این رو توصیه می‌شود هنگام تردد در این مناطق، نکات لازم جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی بکار گرفته شود.

بارش باران تهران را قفل کرد؛ هوا پاک شد

باران هوای تهران را «پاک» کرد

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا به‌تدریج طی امروز (۸ بهمن ماه) از غلظت آلاینده‌های تجمع یافته در روز گذشته کاسته خواهد شد و وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران بهبود خواهد یافت.

حسین شهبازی افزود: با تداوم بارش باران و وزش باد تا فردا (۹ بهمن ماه) انتظار می‌رود وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط مطلوب قرار داشته باشد و وزش باد شدید در برخی ساعات بعدازظهر سبب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق شود.

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا با حاکمیت شرایط جوی ناپایدار طی امروز (۸ بهمن ماه) برای برخی ساعات صبحگاه بارش متناوب باران و در بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه انتظار می‌رود. این شرایط جوی تا فردا (۹ بهمن ماه) کم وبیش ادامه می‌یابد و برخی ساعات همراه با بارندگی و وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متربرثانیه از سمت نواحی شمال غربی - غربی خواهد بود.

وی تصریح کرد: این شرایط پابرجا نخواهد بود و کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی از شبانگاه فردا (۹ بهمن ماه) دور از انتظار نیست همچنین دما تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

بارش باران در جاده‌های ۱۲ استان؛ با باک پُر بنزین سفر کنید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۱۲ استان خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد بارش باران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، اردبیل، البرز، سمنان، قزوین، کردستان، گیلان لرستان، مازندران و همدان هستیم. همچنین بارش برف نیز در اکثر محورهای استان زنجان محور تبریز-زنجان استان آذربایجان شرقی و ارتفاعات محورهای هراز و کرج-چالوس مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران نیز گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه کرج به تهران از محدوده پل فردیس تا گرمدره و مسیر آزادراه قزوین کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

وی ضمن توصیه به رانندگان برای به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از آن‌ها خواست نسبت به تجهیز خودرو، استفاده از زنجیر چرخ و باک بنزین پر اقدام کنند و گفت: شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور آماده پاسخگویی به سوالات مردم درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج