جاباما
۸۲۵۲۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

انحلال مجلس به سبک دوره قاجار

مهرداد بذرپاش: این صحبت‌ها بعضاً خواست قلبی افراد است که مدت‌ها در گلو فرو برده بودند و حال ناگهان از زبانشان خارج می‌شود.

خبرگزاری فارس: مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان امروز سه‌شنبه طی نشستی با جمعی از فعالان رسانه‌ای، با اشاره به تحرکات اخیر برخی افراد درباره انحلال مجلس توسط دولت، گفت: این صحبت‌ها بعضاً خواست قلبی افراد است که مدت‌ها در گلو فرو برده بودند و حال ناگهان از زبانشان خارج می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در قاجاریه، انحلال مجالس با دستور دولت‌های وقت اتفاق می‌افتاد و حتی بالاتر از آن نماد دموکراسی کشور هم به توپ بسته می‌شد.

بذرپاش در همین زمینه یادآور شد: این روحیه از قاجار به بعضی از دوستدارانشان در زمان کنونی به ارث رسیده و از این حرف‌ها نباید تعجب کرد.

وی افزود: در دوره قاجار به اسم مردم و منافع مردم خیانت‌ها به کشور رفت و وطن فروشی‌ها اتفاق افتاد که تاریخ معاصر ما پر است از اینگونه رفتارها و فتنه‌گری‌ها که تحت نام منافع مردم بلاهایی بر سر مردم رفت و بخش‌ها و منافعی از این کشور تحویل بیگانگان شد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: از قضا این خصلت هم به جماعت فتنه‌گر به ارث رسیده است که به نام مردم جفاها به مردم بردند و اگر به خودشان باشد استاد وطن فروشی مدرن می‌باشند.

بذرپاش در پایان تاکید کرد: تحریم‌هایی که به مردم ایران تحمیل شد که اصل آن ناشی از رفتار متوهمانه فتنه‌گران بود، نمونه‌ای از هنرمندی این جماعت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      بذرپاش در پایان تاکید کرد: تحریم‌هایی که به مردم ایران تحمیل شد که اصل آن ناشی از رفتار متوهمانه فتنه‌گران بود، نمونه‌ای از هنرمندی این جماعت است.!!!!!! عجب ! رفتار متوهمانه از فتنه گران بود دکتر!!!!!!! بذر پاش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

    • ایرانمهر

      بشین بابا خودت باکدام مدرک وسواد به اینجارسیدی غیراز رانت احمدی نژاد

    • مریم

      در کل رای گیری اصول گرایان 7 میلیون رای اوردن در انتخابات ریاست جمهوری و رای ملت رای اعتدال و تدبیر بود پس رئیس جمهور میتواند مجلس را منحل کند چون همه تند روها هستن در مجلس و با روح ملت بزرگ همخوانی ندارد چراکه مردم حرف قران کریم را گوش میدهند که فرموده است در زندگی اعتدال پیشه کنیید

    • آرش

      تو که راست میگی!!!!!!!
      راستی کی تو نماینده ما شدی که از هر کی میپرسم نمی شناسدت؟؟؟؟؟؟؟
      و البته بدان این فرافکنی ها فایده ای برای شما ندارد زیرا این ملت تحت رهنمودهای مقام رهبری به راه خود ادامه خواهد داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج