۸۲۵۳۶۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

احمدی: امیدوارم بیرانوند را در اروپا ببینیم

رحمان احمدی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شایسته‌ای است و امیدوارم به زودی وی را در یک تیم خوب اروپایی ببینیم.

خبرگزاری تسنیم: رحمان احمدی با اشاره به درخشش علیرضا بیرانوند در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا و اینکه برخی معتقدند عملکرد وی در حد کلاس جهانی است، تصریح کرد: بستگی دارد که بخواهیم در مقایسه بیرانوند، از گلرهای طراز اول دنیا اسم ببریم یا اینکه به سطح پایین‌تری نگاه کنیم. بیرانوند در مجموع گلر توانمندی است که نقش مهمی در دروازه ایران دارد. قطعاً بعد از جام ملت‌ها پیشنهادهای اروپایی به دست این دروازه‌بان می‌رسد و امیدوارم که باشگاه بیرانوند هم موافقت کند تا این دروازه‌بان به یک تیم خوب اروپایی برود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد وضعیت این تیم هم اظهار داشت: ما در این مدت تمرینات را طبق برنامه جلو بردیم و بازی‌های تدارکاتی هم در تهران و جزیره کیش انجام دادیم. چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند که می‌توانند به پارس جنوبی کمک کنند. ما خودمان را آماده نیم‌فصل دوم می‌کنیم، ولی می‌دانیم نسبت به تیم‌هایی که شرایط مالی بهتری دارند، کار سختی در پیش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

تارتار: مانند اکثر تیم‌ها در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به خواسته‌های‌مان نرسیدیم/ تجربه لازم برای بازی کردن در شرایط سخت را داریم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی پارس جنوبی جم حل شده است یا خیر، تأکید کرد: بازیکنان تا الان فقط ۳۵ درصد پول گرفته‌اند و مشکلات مالی حل نشده است. باشگاهی مثل پارس جنوبی که نباید مشکل مالی داشته باشد، ولی تصویب برخی قوانین در مجلس، باشگاه ما را با مشکلاتی مواجه کرده است. با این حال امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در مورد بازی امروز این تیم مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: اعتقاد من این است که بازی سختی در پیش خواهیم داشت. ژاپن در این جام نشان داد که تیم مرموزی است و وقتی به گل می‌رسد به سختی دفاع می‌کند. ما باید باهوش بازی کنیم تا از این تیم گل نخوریم. اگر از ژاپن گل بخوریم کارمان خیلی سخت خواهد شد. امیدوارم از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کنیم تا با پیروزی در این بازی به فینال برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه بیرانوند برای تیم محبوبش استقلال بازی میکرد این آقا اینجور نمی گفت

      پاسخ ها

      • کاردوک

        اخی کیسه بیچاره
        میدونم تو این چند سال که همش زیر خوابیدید اذیت شدید و یه ذره عقلیم که داشتید دارید از دست میدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج