۸۲۵۳۷۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

بررسی علت فوت دختربچه در بیمارستان قاین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: علت فوت دختربچه ۱۰ ساله در بیمارستان شهدای قاین در دست بررسی است.

خبرگزاری ایرنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: علت فوت دختربچه ۱۰ ساله در بیمارستان شهدای قاین در دست بررسی است.

جلال احمدی افزود: این بیمار چهارم بهمن ماه جاری با تشخیص آپاندیست برای اتاق عمل آماده شد که حین آماده شدن و تزریق بیهوشی برای عمل جراحی فوت کرد.

وی گفت: هنوز علت فوت این دختربچه مشخص نیست و بررسی کامل در این زمینه انجام نشده لذا نمی توان هیچ عاملی را در فوت بیمار تایید کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: برای فوت این دختر احتمالات زیادی مطرح است به عنوان مثال شاید بیماری زمینه ای در او وجود داشته که ناشناخته بوده است.

وی گفت: بعضا مشاهده شده برخی بیماران بیماری های ناشناخته ای دارند که به محض اقداماتی از جمله تزریق دارو یا بیهوشی منجر به فوت فرد شده است.

احمدی تصریح کرد: جسد دختربچه باید توسط پزشکی قانونی بررسی شود و اقدامات تشخیصی و بافت شناسی نیز گاهی چند هفته طول می کشد لذا نمی توان نظر قطعی در ارتباط با چگونگی فوت داد.

وی گفت: برخی به اشتباه کمبود تجهیزات و امکانات را بهانه ای برای فوت این دختربچه اعلام کرده اند در حالیکه بیمارستان شهدای قاین با کمبود تجهیزات مواجه نیست و اعمالی از جمله جراحی مغز و اعصاب در این بیمارستان انجام می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: دادستان قاین نیز در ارتباط با این موضوع تاکید کرده هرگونه اظهار نظر خودسرانه یا انتشار مطالب غیرمستند و یا انتساب علت فوت به شخص یا اشخاصی قبل از احراز مراتب مزبور فاقد وجاهت قانونی بوده و حسب مورد می تواند موجبات توجه اتهاماتی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه حساسیت به داروی بیهوشی فقط هنگام تزریق و فوت مشخص میشه. خدا به پدر و مادر این فرشته صبر بده

    • ali

      چه فایده تجهیزاتش کامل باشه ولی دکتراش یه مشت آدم عقده ای باشن از اینجور مرگ ها تو اون بیمارستان زیاد اتفاق افتاده که کسی جوابگو نبوده

    • بدون نام

      چرندیات چیه تحویل مردم میدید که بیماری نادری هست چرا قبلا از این اتفاقات نمی افتاد الان اگه کسی باشه در این زمینه تحقیق کنه امار بالا باید باشه چون خر از گاهی می شنویم این حادثه تکراری رو

    • بدون نام

      اخی .
      خداصبرشون بده.
      نصیب کسی نشه

    • بدون نام

      خود پزشکی قانونی مسئله را جمع وجور می کنه وداستانی براش میبافه نمی تونند بگن که داروی بیهوشی از یک کشور عقب افتاده وارد شده که زیر سئوال برن اونم توی شهرستان کوچک فکر کردین لوس آنجلس زندگی می کنید امکانات خوب می خواهید اینجا ایران است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج