۸۲۵۳۹۵
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

حکم قصاص قاتل محیط‌بان شیروانی تایید شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت:حکم قصاص قاتل محیط‌بان شیروانی در دیوان عالی کشور تایید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی‌اصغر مطهری مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گفت: با تایید حکم اعدام قاتل سعید پرهام محیط‌بان شیروانی ، مجرم اصلی پرونده در یک قدمی مجازات قرار گرفت.

وی افزود: این قتل در سال ۸۹ و پس از تعقیب و گریز شکارچیان و محیط‌بان شیروانی در منطقه گلیل شیروان رخ داد که در نهایت منجر به شهادت محیط‌بان شیروانی شد.

مطهری گفت: هنوز سازمان بنیاد شهید کشور، سعید پرهام را به عنوان شهید اعلام نکرده است.

مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست استان بیان کرد: سلامت انسان باید موردحفاظت قرار گیرد و تمام دستگاه‌های اثرگذار بر آب، خاک و هوا می‌تواند اثرگذار بر حفاظت از محیط‌زیست باشد.

وی با اشاره به برخی نیازهای در خصوص پایش هوای استان گفت: ایستگاه سنجش آلودگی در شهرستان جاجرم برای پایش گردوغبار تا پایان سال ایجاد می‌شود و در مرکز خراسان شمالی نیز سه ایستگاه ثابت برای پایش هوای بجنورد نیاز است.

مطهری از جمع آوری پسماندهای عفونی مطلب‌ها و درمانگاه‌های خصوصی بجنورد با همکاری مجموعه سازمان امور پسماند خبر داد و افزود: این اقدام بر اساس اهمیت شهرهای بزرگ استان نیز در آینده انجام خواهد شد.

وی برنامه زیست‌کره کپه داغ را تنها مرکز طبیعی بین‌المللی ثبت‌شده استان در یونسکو نام برد و افزود: باید بررسی‌های لازم برای رفع مشکلات دسترسی انجام شود و برخی عملیات راه‌سازی در این منطقه خارج از محوطه ثبت‌شده است و ذخیره‌گاه زیست‌کره کپه داغ با پتانسیل‌های طبیعی و مردمی خود باید بر اساس توصیه‌ها یونسکو برای ایجاد رونق اقتصادی و گردشگری باید اقدام شود.

وی از تحریم‌ها به‌عنوان مانعی برای ورود اعتبارات و کمک‌های بین‌المللی برای ذخیره‌گاه‌های کشور و استان یادکرد و گفت: اکنون دنبال اعتبارات بین‌المللی نیستیم و باید بر اساس جوامع محلی و اقدامات گروه‌های مردمی اقدام کرد.

وی همچنین در خصوص ایجاد شکارگاه در استان اظهار کرد: شکارگاه به معنای مرسوم وجود ندارد بلکه در کنار مراکز تکثیر خصوصی حیوانات مناطقی برای شکار حیوانات احداث می‌شود که در خراسان شمالی برای ایجاد این مراکز اقداماتی انجام‌شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخ جون اعدام

    • بدون نام

      باید اعدام بشه محیت بان در حین انجام وظیفه شهید شده

    • بدون نام

      ای محیط بانها در برابر شکارچیان وحشی، باید قدرت قانونی جهت برخورد با آنها داشته باشند. خدا شاهده به هیچیک از شکارچی ها نباید رحم کرد.... قاتلا... دیگه

    • ایمان

      خدا رو شکر که بلاخره حکم این قاتل رو دادن،شهید پرهام از نظر من که به شخصه سرباز همون منطقه بودم وشاهد این ماجرابودم واقعا حقش این نیست که مسعولین این چنین کناره گیری میکنن،خدا رحمت کنه شهید سعید پرهام رو،از نظر همه ما شهید هست،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج