جاباما
۸۲۵۴۱۴
۱۵ نظر
۵۳۳۵
۱۵ نظر
۵۳۳۵
پ

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

از میان خواننده‌های مشهور جهان، افرادی بوده اند که به بازیگری نیز روی آوردند. برخی از آن‌ها تنها برای تفنن وارد این حرفه شدند در حالی که برخی دیگر به طور جدی بازیگری را دنبال کردند و جوایز زیادی هم از به دست آوردند. اگر دوست دارید با خواننده‌های موفق جهان که بازیگران موفقی نیز هستند آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

برترین ها- ترجمه از پردیس بختیاری: از میان خواننده های مشهور جهان، افرادی بوده اند که به بازیگری نیز روی آوردند. برخی از آنها تنها برای تفنن وارد این حرفه شدند در حالی که برخی دیگر به طور جدی بازیگری را دنبال کردند و جوایز زیادی هم از به دست آوردند. اگر دوست دارید با خواننده های موفق جهان که بازیگران موفقی نیز هستند آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

لیدی گاگا

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

لیدی گاگا ستاره ای ست که تواناهایی زیادی از خوانندگی گرفته تا بازیگری و ترانه سرایی دارد. او در فیلم هایی چون «ماچته می‌کشد» و «داستان ترسناک آمریکایی» بازی کرده است. آخرین فیلمی که لیدی گاگا بسیار در آن درخشید نیز متعلق به سال 2018 با نام «ستاره ای متولد شده است» می باشد. لیدی گاگا برای اولین حضور تلویزیونی‌ اش در سریال «داستان ترسناک آمریکایی» برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش سریال‌ های تلویزیونی شده است.

هری استایل

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

هری استایل از سال ۲۰۱۶ فعالیت مستقل خود در موسیقی و هم‌ زمان فعالیت در عرصه بازیگری را با فیلم «دانکرک» آغاز کرد. بازی او در این فیلم موفقیت های زیادی را در عرصه بازیگری برای او به همراه داشت. هنرنمایی او در کنار بازیگران مطرحی چون تام هاردی، کیلین مورفی، جیمز دارسی و کنت برانا روزمه او را درخشان تر از قبل ساخت.

امینم

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

امینم، ستاره موسیقی رپ، از سال ۲۰۰۲ به حرفه بازیگری روی آورد و تا به امروز نیز در چند فیلم همانند فیلم «۸ مایل» بازی کرده ‌است. موسیقی «خودتو غرق کن» اثر امینم نیز اولین موسیقی متن فیلم «۸ مایل» بود که بر اساس زندگی امینم ساخته شد. این ترانه اولین و آخرین ترانه هیپ هاپ بوده که موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین ترانه اورجینال شده‌ است.

شر

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

شر به همان اندازه که در دنیای موسیقی درخشید، در سینما نیز درخشیده است. او یک بار گفت که می خواهد ستاره سینما شود و تا حد زیادی نیز به آرزویش رسید. از بازی در «سیلک‌وود» گرفته تا «چای با موسولینی»، شر در فیلم های زیادی هنرنمایی کرده است. جالب اینجاست که بازیگری او از موفقیت اش در دنیای موسیقی کم نکرد. در واقع او به طور همزمان در این زمینه ها فعالیت داشت. بازی او در «ماه ‌زده» محصول ساخت ۱۹۸۷، نام او را در میان بهترین بازیگر در اسکار و گلدن گلوب ثبت کرد.

بیانسه

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

بیانسه یکی از قدرتمندترین ستاره های جهان است. علاوه بر خوانندگی، او در بازیگری نیز بخت خود را آزمود و در فیلم ‌های «دختران رؤیایی»(۲۰۰۶) و «پلنگ صورتی«(۲۰۰۶) نیز بازی کرد. او به خاطر فیلم «دختران رؤیایی»، نامزد بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد. بیانسه در سال ۲۰۱۹ نیز دوبله شخصیت نالا در فیلم «شیر شاه» را به عهده گرفت.

جنیفر هادسون

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

نخستین باری که جنیفر هادسون مورد توجه همگان قرار گرفت، زمانی بود که به فینال سومین فصل مجموعه تلویزیونی «امریکن آیدل» راه یافت. او پس از اینکه به خاطر نقش ‌آفرینی در فیلم «دختران رویایی»، چندین جایزه به ‌دست آورد، تبدیل به یک ستاره شد. جایزه ‌های او شامل جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در هفتاد و نهمین اسکار، جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن، جایزه صنف بازیگران سینما و جایزه آکادمی فیلم و هنرهای تلویزیونی بریتانیا بودند.

مدونا

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

مدونا، ستاره موسیقی پاپ، علاوه بر تاثیری که بر دنیای موسیقی چند نسل گذاشت، در حرفه بازیگری نیز فعالیت داشته است. او برای بازی در فیلم هایی چون «ناامیدانه در جستجوی سوزان»(۱۹۸۵) و «دسته خودشان»(1992) جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر را از آن خود کرد.

ماریا کری

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

ماریا کری از سال ۱۹۹۰ نام خودش را در میان ستاره های موسیقی پاپ ثبت کرد. اما این موفقیت برای او کافی نبود، به طوری که چندین سال بعد وارد عرصه سینما شد. هنرنمایی او در فیلم «درخشش»(۲۰۰۱) همه را شگفت زده کرد. فیلم «گرانبها»(۲۰۰۹) نیز از جمله فیلم های دیگر او بود که بر شهرت و محبوبیت اش افزود.

جاستین تیمبرلیک

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

جاستین تیمبرلیک نیز از دیگر ستاره هایی ست که هم در دنیای موسیقی و هم سینما به خوبی درخشیده است. او از سال ۲۰۰۴ بود که به طور جدی روی بازیگری تمرکز کرد. پس از بازی در فیلم «ادیسون»(۲۰۰۵)، او در فیلم «شبکه اجتماعی»(۲۰۱۰) درخشید.

ویل اسمیت

خواننده‌های موفقی که بازیگران خوبی شدند

ویل اسمیت هنرپیشه، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه‌ کننده آمریکایی است که آثار قدرتمندی نیز در تلویزیون داشته‌ است. در ماه آوریل ۲۰۰۷ هفته ‌نامه نیوزویک از او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود یاد کرد. وی چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده ‌است. «پسران بد»، «مردان سیاه پوش» و «غرب وحشی وحشی» از فیلم هایی بودند که شهرت و محبوبیت زیادی را برای او به همراه آورد.

منبع: vogue

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      فرزاد فرزین رو یادت رفت بگی... خخخخخخخ

    • بدون نام

      پس جنیفر چی

    • بدون نام

      فقط جاستین و عشقهههه

    • بدون نام

      لیدی گاگا تو داستانهای ترسناک امریکایی هیچ بازی بدرد بخوری نداشت فقط صحنه های اروتیک بازی میکرد وقتی بخوان یکیو تو هالیوود ببزن بالا همینجوری مفت میبرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما برو a star is born رو ببین بعد دوباره نظر بده

      • بدون نام

        دقیقا داشتم به همین فکر میکردم خوانندهدی خوبیه ولی حداقل تو داستانهای ترسناک اصلا بازیگر خوبی نبود اینم مثل هر چهره ی جدیدی که تا میاد سریع رو جلد مجله ها میزننش میگن زیباترین زن جهانه و الکی گندش میکنن الکی گندش کردن اگر همین بازی رو یکی دیکه کرده بود تحویلش نمیگرفتن

    • دختر ایرونی

      بسیار عالی

    • بدون نام

      ویل اسمیت معرکه اس فیلماش

    • بدون نام

      ویل اسمیت معرکه اس فیلماش

    • آدامز

      خواننده دو کیونگ سو واقعا مهارت فوق العاده ای توی بازیگری داره و با اینکه یک آیدل هست بازیگریش تو کره ترکونده
      لطفا اگه شماره دیگه ای هم از این مطلب داشتید ایشون روهم معرفی کنید ممنون

    • بدون نام

      چقدر مدونا خوشگله !!!!!!

    • رزیتا

      اتفاقا ماریا کری تو فیلماش اصلا ندرخشیده و یادمه همون موقع خیلی نقدهای منفی گرفت

    • بدون نام

      اسکارلت جوهانسون و رابرت جونیور و یادتون رفت

    • بدون نام

      سلنا فراموش شد

    • N. B

      پس جنیفر لوپز چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج